sirmiro skrev:
Efter att ha gått igenom hela tråden ytterligare en gång började jag fundera - har du någon extra säkring på motorhuven eller bara original huvspärr?
På den -55a vi har ute i garaget har vi satt en kedja från huven genom rambalken, just för att förhindra att den flyger upp vilket är vanligt på dessa modeller.

Längtar till man får se denna skapelse i riktigt solljus.

Hej. Tack för du kolla in projektet!
Jag har inte någon extra förstärkning till huven. Utan jag har satt dit ett nytt huvlås bara, Det måste bara vara en inpassnings sak på eran bil, Kan inte tänka mig att den skulle kunna lossa inte på min bil ialla fall.
Det är ju väldigt många delar som går att justera till låset.
men man ska aldrig säga aldrig... Ha det!!!
Hackev8 : El sune jobbar på med det.....
Liiindh : Jag kämpar på!!!
TLO : Det tycker jag med och det kommer... Nej lusten finns och nu är jag uppvilad efter 2 veckors semester oxå

Wallis_ : Han kör på!!!
Streckkoden: Jag hade tänkt ta kontakt med dig! Det var någon som rekomenderade dig har jag för mig.
jimmy_li : Jag har byggt mig mitt eget garage precis som jag ville ha det. Det är som en dröm varje gång jag kommer ut till det. Tack för du läst tråden,Jag har försökt att vara gaska tydlig med info och bilder. Nu säger jag inte att det ska vara så utan bara att det fungerar bra för mig och mitt byggsätt. Och BUDGETEN är körd men det gör inget sist jag kollade var den över med 43000 kr. Och det blir mer det kan jag lova He He!!!
skogsvild : Fått exrem meka lust efter semestern så nu kör jag på idet gamla tempot....
dadde :Skulle inte du komma förbi eller hur var det nu

Hoppas jag fick med alla. Over and out..... Daniel