Idag så har jag tillverkat pedalerna! Gas och broms pedal Samt handtaget till parkeringsbromsen. Kollade runt om det fanns att köpa, Men jag hittade inga som hade liknande mönster med dom övriga special gjord delarna till bilen! Så det bar bara att göra. Har gjort dom i aluminium, Det jag ska göra nu med dom är att lacka skårorna med inredningens mörka skinnnyans.... //Daniel
Varför inte skära ut remsor av det lädret som du har använt dig av till inredningen och sedan limma fast i skårorna? Borde slå högre än färg i.m.o.
Vh Wallis
Smart du Wallis!!! Jag har redan testat det men lädret bygger mer än skårorna. Så tanken var mycket god! Och jag testade att slipa ner skinnet men det blev inte bra. Det tog nog mest på mina egna fingrar. Sedan tänkte jag att hur snyggt blir skinnet efter ett tags användande. Så det blir nog färg om inte sadelmakaren kan göra skinnet tunnare... //Daniel
http://www1.garaget.org/gallery/archive/81133/840406_7blluo.jpg Idag så har jag tillverkat pedalerna! Gas och broms pedal Samt handtaget till parkeringsbromsen. Kollade runt om det fanns att köpa, Men jag hittade inga som hade liknande mönster med dom övriga special gjord delarna till bilen! Så det bar bara att göra. Har gjort dom i aluminium, Det jag ska göra nu med dom är att lacka skårorna med inredningens mörka skinnnyans.... //Daniel
nu när du ändå inte har klätt det, så kan du ju passa på att göra en tidningshållare i sidopanelerna i bagagen du lär ju hamna i rätt många tidningar med denna underbara bil!
http://www1.garaget.org/gallery/archive/81133/815537_uph24w.jpg Jag väntar fortfarande på att komma igång med ljudanläggningen. Saknar ju högtalarna så jag kan inte börja bygga än. Men är riktigt sugen på att börja snida i hop något fint. Men kul att det är julpyntat i garaget nu. Riktigt härligt att sitta där nu och ta en pilsner och bara beundra. Och när man vill höra lite muller så trycker man bara på start knappen och brum brum så längar man ut på vägen med den //Daniel
Man blir ju inte lite avis... Vill också ha stort garage...