Hur är inställningarna på din kamera egentligen? Eller har du lackat om bilen till rosa? Iallafall, riktigt kul att se den stå och glänsa ute i vårsolen!
Det blev riktigt cleent under huven, Lite sent nu men du skulle nästan gjort en ny slät brandvägg nu när brandväggens former ej fyller sin ursprungliga funktion, Men som sagt det är lite sent för det Ska bli en fröjd för ögat att beskåda den på Elmia.
Det blev riktigt cleent under huven, Lite sent nu men du skulle nästan gjort en ny slät brandvägg nu när brandväggens former ej fyller sin ursprungliga funktion, Men som sagt det är lite sent för det Ska bli en fröjd för ögat att beskåda den på Elmia.
nu äntligen har ja läst och kollat egenom alla sidor, och ja måste säga att fy faan vilken jobb och vilket fint arbete d lägger ner på alla detaljer, det ser helt klockrent ut måste ja säga ska bli kul att få kolla på den på elmia. vi syns där
nu äntligen har ja läst och kollat egenom alla sidor, och ja måste säga att fy faan vilken jobb och vilket fint arbete d lägger ner på alla detaljer, det ser helt klockrent ut måste ja säga ska bli kul att få kolla på den på elmia. vi syns där
Mvh Jimmy
Tack du!!!! Ja nu är det inte långt kvar till Elmia...... //Daniel
finns det grymt starka platta magneter så kan du ju ha skylten med den är ju lite synd annars att borra i den fina kofångaren..
Ja det är ingen dum ide!!!!! men nu är det hål.... Och så har jag satt in vagnsbult i hålen som jag kan ha på utställningar,Man blir ju stoppad av polisen direkt annars om man kör utan plåtar. Nu är det nära till elmia:) //Daniel
Elmia närmar sig med stomsteg, Jag polerar och puttsar som en liten blå på kvällarna nu!!!!!!
En liten express best från usa är gjord idag. hoppas det kommer fram i tid men det ska inte vara några problem. Nu blir det top gear repris på tv.... //Daniel