Eftersnack Meet of the month #5

baardh
21 september 2008 · 47 Inlägg

jocke_berg93 skrev:

baardh skrev:
Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Fan måste va äckligt att kör med så mycket hk i en motorcykel tongue grymt bra drag iaf

jo det är ju lite mer än vad som behövs, men nu när jag kört turbo så tycker jag att hojar utan känns slöatongue

kvarna_21
21 september 2008 · 296 Inlägg

roxe skrev:
När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.

Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.

Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl smile

/Robin TQR.

Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:)
//Mackan

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
bobbo22
21 september 2008 · 313 Inlägg

nu ska jag lägga upp filmerna smile

__AleXx_ oijoij-society.com
21 september 2008 · 774 Inlägg

bobbo22 skrev:
nu ska jag lägga upp filmerna smile

Fejnt big_smile

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Lindgren_
21 september 2008 · 2 644 Inlägg

kvarna_21 skrev:

roxe skrev:
När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.

Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.

Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl smile

/Robin TQR.

Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:)
//Mackan

hahaha jajo lycka till smile

Johan Lindgren
Autotech-Racing
21 september 2008 · 39 Inlägg

Det vart ju en bra träff till sist ialla fall, men mycket poliser som vanligt. Hoppas vi ses nästa år igen smile

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
T-Andersson
21 september 2008 · 347 Inlägg

Vart en lyckad träff. Mycket fina bilar och mycket trevligt Folk smile Längtar redan till nästa år! ses då smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Gripen12
21 september 2008 · 69 Inlägg

Riktigt rolig träff smile Lite tråkigt bara att polisen jämt ska vara på plats:/ Nån kväll nån gång i månaden kan väl inte skada att folk leker av sig lite ? tongue Bättre att köra på en parkering än på gatan tycker jag iaf ! Men annars en kanon träff big_smile

grim_reaper
21 september 2008 · 125 Inlägg

Mycket trevlig kväll. synd att man inte visste om efter aktiviteterna bara

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
bobbo22
21 september 2008 · 313 Inlägg

NU är lite film uppe på garaget men det var inte lätt att film på¨vägen upp blev ju kvar ett på cc det var ju lite bilar som åkte där i från

Backlundaren
21 september 2008 · 314 Inlägg

Ja tack alla för en underbar kväll! Synd att man inte visste att det händer grejor efter MoM i Stavsjö. För där har man ju varit vid andra tillfällen smile   Tack för i år!

flash_turbo Racer
21 september 2008 · 233 Inlägg

Ingen som bilder osv på racen? måste även säga att det va bra attityd och trevliga när det vart lite årdning på det.. smile

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
Mobeerg carzy
21 september 2008 · 461 Inlägg

Riktigt nice big_smile

Team BSG
Coffen Håltagare
21 september 2008 · 239 Inlägg

riktigt trevlig kväll med mkt bilar:) längtar redan till nästa års träffar:) ingne som kan slänga upp bilder fårn Händelö racen? och även från Bauhaus:)

Bl0mberg
21 september 2008 · 52 Inlägg

bilder någon?

Bl0mberg
Pontiac Parisienne "Airride" (1963)
baardh
21 september 2008 · 47 Inlägg

og900turbo skrev:

baardh skrev:

jocke_berg93 skrev:

Fan måste va äckligt att kör med så mycket hk i en motorcykel tongue grymt bra drag iaf

jo det är ju lite mer än vad som behövs, men nu när jag kört turbo så tycker jag att hojar utan känns slöatongue

vare du som höll på o vurpa mellan dem 2 rondellerna vid bauhaus? tongue

haha ja det va jag:P. glömde bort att bakdäcket va lite kallt... men det ordnade sig ju ändåbig_smile

helgalkis Robban
21 september 2008 · 22 Inlägg

var en riktigt rolig kväll synd man missa racen i stavsjö bara sad men va fan får ta de nästa år ist big_smile

Du var snyggare bakifrån :P
ax_
21 september 2008 · 19 Inlägg

var rätt trevligt smile
kallt + trötthet gjorde att man gled hem rätt tidigt.

tsdi Egenföretagare
22 september 2008 · 2 496 Inlägg

Killen i 9-3an (20"arna) som börnade mera koppling än däck, vilket jävla pulver alltså. såg hur han blev bogserad hem senare på kvällen. Synd på så fin bil =/

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Tuda
22 september 2008 · 110 Inlägg

Riktigt fin kväll..

waj waj
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang