för alla Varbergare som saknar garage plats- kolla i tråden.

westerbrand fartgalen
13 oktober 2008 · 37 Inlägg

hej jag e lite sugen på o hänga på om hyran blir lite bättre.
kan la adda mej på msn så man kan fåreda på lite mer info
fredrikw13@hotmail.com

Toyota corolla "radiobilen" (2006)
Volkswagen caddy "budracern" (2008)
Rand
13 oktober 2008 · 1 024 Inlägg

är det halva lokalen som gäller nu  ; ) ok

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
westerbrand fartgalen
13 oktober 2008 · 37 Inlägg

när blir det ett möte då? och vart ?

Toyota corolla "radiobilen" (2006)
Volkswagen caddy "budracern" (2008)
westerbrand fartgalen
13 oktober 2008 · 37 Inlägg

oki skulle funka för mej

Toyota corolla "radiobilen" (2006)
Volkswagen caddy "budracern" (2008)
leander It´s better to rule in HELL, than serve in Heaven.
14 oktober 2008 · 25 Inlägg

Funkar för mej med!

Mvh
Leander

Mycket vill ha mer........
Powered By J-SPEC SWEDEN
Rand
15 oktober 2008 · 1 024 Inlägg

nåt nytt om garaget ?

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Camitz
15 oktober 2008 · 646 Inlägg

Jag backar ur då jag har beslutat å hålla kvar vid mitt nuvarande garage! cirka 1/3 av kostnaden som ni beräknar att få! Är lite för mycket stålar att lägga på ett garage anser jag!

Rand
15 oktober 2008 · 1 024 Inlägg

okej ; ) det låter som om allt går åt skogen ? ;D

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Abbbby
16 oktober 2008 · 248 Inlägg

bearrr skrev:
Japp.  Mycket otacksamt när jag har ringt runt å slösat bort mängder av timmar på detta. Jag lägger ner det nu. Ni som fortfarande vill ha gemensamt garage kan köra vidare.

Vad är otacksamt? Kan hålla med att det har varit lite lite arrangemang från vissa men att tro att  folk vill binda sig i 3 år att betala 1200kr/månaden, det är lite mycket pengar tror jag att många tycker.

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
dG IT-Tekniker
16 oktober 2008 · 144 Inlägg

Försökte göra en liknande grej med ett garage på runt 8 pers.. skulle kostat ca 1000kr i månaden.. när vi var tillräckligt med folk och vi skulle skriva på papper osv så banga alla ur helt plötsligt och det var bara 3 kvar som ville..

Men hitta ett annat garage för 2 inte så långt efter som tur var!

westerbrand fartgalen
16 oktober 2008 · 37 Inlägg

det va ju synd att detta inte gick vägen

Volkswagen caddy "budracern" (2008)
Toyota corolla "radiobilen" (2006)
KHRacing
16 oktober 2008 ·

bearrr skrev:
Bra att du angagerar dej liveforthis önskar att fler kunde ta det initiativet. Vi får räkna med 15 bilar. cirka 300kvm. men kan va större oxå beror på pris. Kan nog få ihop 20 bilar oxå.

Vi är 3 st på 106 kvadrat & det är TRÅNGT.

Ett tips... GLÖM INTE FÖRSÄKRINGEN, brand, stöld, m.m

westerbrand fartgalen
16 oktober 2008 · 37 Inlägg

bearrr skrev:
Jag har också hittat ett garage nu, men tänkte vara snäll mot alla andra som oxå ville ha men men. Finns nog plats för 3-5 bilar där jag ska stå nu och det är BILLIGT sa min mor i alla fall som känner honom lite.big_smile. Desutom äger grannen en firma som säljer bil lyftar som hon oxå känner;)

får man hänga på i så fall=)????

Volkswagen caddy "budracern" (2008)
Toyota corolla "radiobilen" (2006)
bearrr Bmw<3
16 oktober 2008 · 340 Inlägg

westerbrand skrev:

bearrr skrev:
Jag har också hittat ett garage nu, men tänkte vara snäll mot alla andra som oxå ville ha men men. Finns nog plats för 3-5 bilar där jag ska stå nu och det är BILLIGT sa min mor i alla fall som känner honom lite.big_smile. Desutom äger grannen en firma som säljer bil lyftar som hon oxå känner;)

får man hänga på i så fall=)????

Ska prata med han själv först inte genom morsan så får vi se vad det leder till tror inte han vill ha massa bilar rännande där. Men en till ska nog funka fint och du frågade först.

nackdelen är att det är några mil norr om vbg

Senast redigerat av bearrr (16 oktober 2008)

westerbrand fartgalen
16 oktober 2008 · 37 Inlägg

bearrr skrev:

westerbrand skrev:

bearrr skrev:
Jag har också hittat ett garage nu, men tänkte vara snäll mot alla andra som oxå ville ha men men. Finns nog plats för 3-5 bilar där jag ska stå nu och det är BILLIGT sa min mor i alla fall som känner honom lite.big_smile. Desutom äger grannen en firma som säljer bil lyftar som hon oxå känner;)

får man hänga på i så fall=)????

Ska prata med han själv först inte genom morsan så får vi se vad det leder till tror inte han vill ha massa bilar rännande där. Men en till ska nog funka fint och du frågade först.

nackdelen är att det är några mil norr om vbg

du kan ju skicka ett pm eller adda mej på msn om du vill=)

edit
okey vart ligger detta då?

Senast redigerat av westerbrand (16 oktober 2008)

Volkswagen caddy "budracern" (2008)
Toyota corolla "radiobilen" (2006)
KHRacing
16 oktober 2008 ·

bearrr skrev:
Om du läser allt så står det att projektet är nerlagt.

inga problem med det - men det finns användbar info till ANDRA som kanske
har liknande planer ju Eller får de inte ta del utav era ideeer kanske ?

AudiFors
16 oktober 2008 · 906 Inlägg

Hmm, visst kanske det är mycket enligt mig med, men att få dela garage med massa biltokiga freaks är bara värt de pengarna,hade vart skit trevligt ju!, jag är på om någon hittar nått bra och vill ha en till med i garaget så, själv letar jag vidare med men säg bara till:)

=)
bearrr Bmw<3
16 oktober 2008 · 340 Inlägg

740Fors skrev:
Hmm, visst kanske det är mycket enligt mig med, men att få dela garage med massa biltokiga freaks är bara värt de pengarna,hade vart skit trevligt ju!, jag är på om någon hittar nått bra och vill ha en till med i garaget så, själv letar jag vidare med men säg bara till:)

exakt. Kunde inte sagt det bättre själv 740fors. Grejen med gemensamt garage är att det kommer bli mkt roligare att mekka när man har andra med samma intresse i samma byggnad:D.

Okaj vi får väll kanske dra igång detta igen. Ska försöka att hitta en lokal som är privat ägd där ordet bindningstid inte existerar:)
Hur många är intresserade av det. Jag räknar bort alla som har sagt nej till det andra garaget.

westerbrand fartgalen
16 oktober 2008 · 37 Inlägg

jag e på om det ligger i närheten och hyran e human

Volkswagen caddy "budracern" (2008)
Toyota corolla "radiobilen" (2006)
bearrr Bmw<3
16 oktober 2008 · 340 Inlägg

westerbrand skrev:
jag e på om det ligger i närheten och hyran e human

grejen att det är inte i närheten. Horred

Senast redigerat av bearrr (16 oktober 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang