oj här går det undan längtar efter när det är dax för inpovning av karossen på bottenplattan.
Längtar oxså tills det är dax att passa ihop bottenplattan med karossen. Är rädd för att det inte kommer att passa så bra, men man vet aldrig. Skärmarna blev klara i Torsdags så nu är det bara att få ihop lite pengar till dom oxså, så man kan hämta hem dom.
Ska bli kul å se hur skärmarna kommer passa mot karossen, keep up the good job
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
oj här går det undan längtar efter när det är dax för inpovning av karossen på bottenplattan.
Längtar oxså tills det är dax att passa ihop bottenplattan med karossen. Är rädd för att det inte kommer att passa så bra, men man vet aldrig. Skärmarna blev klara i Torsdags så nu är det bara att få ihop lite pengar till dom oxså, så man kan hämta hem dom.
kan det inte vara ide att ha karossen stående på plattan när du svetsar ihop den? får man fråga vad du får böta för tillverkningen av skärmarna när du fixat egna gjutformar? (skicka PM om du inte vill skriva här)
kan det inte vara ide att ha karossen stående på plattan när du svetsar ihop den? får man fråga vad du får böta för tillverkningen av skärmarna när du fixat egna gjutformar? (skicka PM om du inte vill skriva här)
Det är en bra ide, har funderat på det själv oxså. Ska ta med lite fyrkantsrör hem ifrån jobbet imorgon till dörröppningen. Få se om det går att göra typ ett teleskoprör när jag ska korta dörröppningen.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 557 Inlägg
5 oktober 2009
vw67 skrev:
farbrorbozze skrev:
vw67 skrev:
Det är en bra ide, har funderat på det själv oxså. Ska ta med lite fyrkantsrör hem ifrån jobbet imorgon till dörröppningen. Få se om det går att göra typ ett teleskoprör när jag ska korta dörröppningen.
det kan nog va bra & kanske nåt fast stag på tvären i karossen för & hålla rätt bredd?
Ser skitfint ut detta hade lite funderingar i att bakskärmarna kanske du skulle skarva ihop bubblans med A-ford för att få dom följa karossen snyggt & ändå få samma stil som framskärmarna? jag har både 2 plåt & 2 plastbakskärmar från 30-31 A-ford om du e intresserad?
Senast redigerat av farbrorbozze (13 oktober 2009)
Ser skitfint ut detta hade lite funderingar i att bakskärmarna kanske du skulle skarva ihop bubblans med A-ford för att få dom följa karossen snyggt & ändå få samma stil som framskärmarna? jag har både 2 plåt & 2 plastbakskärmar från 30-31 A-ford om du e intresserad?
Tackar. Tänkte använda bubblans bakskärmar och A-fordens bakljus med fästarmen..
6 557 Inlägg
14 oktober 2009
Snygg5t jobbat fan vad det går undan för dig. Det är väl inte hela världen om dörröppningen felar nån millimeter heller du måste ju ändå korta dörrarna & jag gissar du kommer göra dom på plats för att få exakta dörrspringor ?
6 557 Inlägg
15 oktober 2009
vw67 skrev:
Tackar för alla kommentarer. Tänkte försöka mig på självmordsdörrar.
Varför inte det blir nog toppenbra det. jag hittade en sida på nätet idag som jag provade & beställa en massa krimskrams från. http://www.veteranshop.se/ där hittar du bland annat baklyktor&stag till A-ford.
Senast redigerat av farbrorbozze (15 oktober 2009)