What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Om man ser till vad min bil kostar ny och vägegenskaperna så 10 av 10... Men de är ju priset som avgör mitt betyg där kan ju tänka mig att en ny M3 skulle ha 100 av 10 ;D
Om man ser till vad min bil kostar ny och vägegenskaperna så 10 av 10... Men de är ju priset som avgör mitt betyg där kan ju tänka mig att en ny M3 skulle ha 100 av 10 ;D
För mycket effekt för den gammla väghållningen, drar i sidled vid fullgas! ska byta dämpare o fjädrar och kanske powerflex i länkarmarna, då får den nog en 8
Ptja.. har ju inte kört så många värre bilar.. men kan väl tänka mej runt 6/10.. Dom som säger 10/10 måste va rätt så jävla nöjda me sin bil.. jamena måste man ha en roligare bil än en ferrari eller dyl.
1 av 10 får sierran finns bra mkt värre bilar Men för 5lakan är det en 10/10 Sitter rätt skönt går bättre än en 740. Men hade den varit framhjulsdriven hade jag kört den i sjön. Bakhjulsdriften gör 90% av den bilen
Supra MKIV 8/10. singel turbo bur och R-däck så kan vi nog närma oss 10 Supra MK3 6/10 saknas lite pulver och väghållning för bättre betyg. Bruksbilen 3/10 går inget vidare men finns ju bra ljud iaf.