1647
Sök

Dålig kvalité hos våra svenska Stylingföretag??? Racimex & Stylexperten??? Fler som har erfarenhet???

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 oktober 2008
Jag tycker det verkar som du är för snål för kvalite?
Jag betalade glatt 5k för min front, då blev det en märkesfront i abs-plast, och lackeraren blev så jäkla glad för det var bara att grunda och lacka.
För en liten vinge (bara en ankstjärt) fick jag pröjsa en 2k ungefär. Men det är värt det i det långa loppet.
Annat var det på den gamla bilen, köpte sånt där billigt kjolpaket, och jobba fick jag med grejerna för att få lite stil på dom.
Ta det inte negativt, men smakar det så kostar det.
Senast redigerat av Mäki (14 oktober 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

anna_catharina
14 oktober 2008
Team-Adolfsson skrev:
ingen som har goda erfarenheter av racimex
är ju sugen på ögonlock och takvinge till E30in ^^ biligt där tongue

skulle nog hellre handla på tillbilen.se.

där e det iaf billigare delar till 850in : )

13 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Men snälla. Det handlar inte om att jag är snål, det handlar om att jag fått hem en front som är trasig!!!
Hade de varit serviceminded så hade de sagt, skicka tillbaks den så får du en ny.Fraktskadat gods är det ingen som vill ha.
Hade de sagt när man när jag beställde att , bara så du vet så är den här av sämre kvalite men lägger du till 2 tusen så får du en som e bra då hade jag självklart betalt mer.
Raka puckar, så blir alla nöjda och glada. Inte en massa "waste of time"
När man ringer dom så svarar dom ju inte ens.

Skulle ni acceptera att gå in på H&M , köpa en tröja och sen komma hem och upptäcka att det är ett stort hål i den.
Och när man sen går tillbaks för att klaga säger personalen, tyvärr, det är inte bättre kvalité, men du kan väl köpa dig en nål och tråd och fixa till det själv!? Det finns ju instuktioner på nätet!!!

4 586 Inlägg
14 oktober 2008
att bygga båt av sin bil är det många som gör nej tack till glasfiber ska vara abs plast

har nu beställt ett paket ifrån stylexperten.se har aldirg varit med om snabbare mailkontakt svarar på mindre än 10 min

Sir
14 Inlägg
14 oktober 2008
JockeT skrev:
fan va trist hmm

måste bara passa på...kollade lite på stylexperten...va fan menar dom med "godkänd" för dessa produkter?
http://www.stylexperten.se/shop/product … ts_id=3431

finns ju inget som gör det godkänt på framrutan tex...

jag skulle gissa på att det är en board till framrutan i Överkant. eller??

DFFL
9 020 Inlägg
14 oktober 2008
jorre83 skrev:
att bygga båt av sin bil är det många som gör nej tack till glasfiber ska vara abs plast

har nu beställt ett paket ifrån stylexperten.se har aldirg varit med om snabbare mailkontakt svarar på mindre än 10 min

Håller med, funkade hur bra som helst med mailkontakten när jag beställde vingen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

12 086 Inlägg
14 oktober 2008
Givetvis varierar kvaliten, men generellt så är alltid piratgrejor i glasfiber av dålig kvalite!

Jag köpte mitt kjolkitt från stillen i USA, gjutet i urethan och va i de närmaste perfekt i passform!
Jag rekomenderar!

12 086 Inlägg
14 oktober 2008
jorre83 skrev:

Vänta bara tills du ska maila dom och säga att dom skickat fel vara/att varan är skadad.

13 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
Efter 0 telsvar och flera dagars väntande på mailsvar fick jag till slut 800:- tillbaks ... men frakten som var överskjutande räknades tydligen in där så en ynka 500:- allt som allt...
Bussgods tog inte på sig någonting.. För dåligt embalerat stod det!
Bubbelplast räcker inte och de tyckte att avsändaren borde vetat detta då deras vara är i "ömtåligt material" Den skulle varit paketerad i en låda enligt bussgods för att någon fraktförsäkring skulle gälla...
Hade varit bättre om jag åkt och hämtat den själv.....
Senast redigerat av MrR (19 oktober 2008)

2 751 Inlägg
19 oktober 2008
Har beställt avgassystem av Simons, fick hem levererat helt repigt,,.. Rören rostade så fort man rörde dom med en svettig hand haha... Fick Lacka allting..

Who Djaa bless no man curse

Sök