Inför: STREET CARS FEST 1-2 NOVEMBER ´08 Kistamässan STOCKHOLM

PAIN
21 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

sir_daniel skrev:
kommer dit med min skyline och blinkar lite smile
http://i247.photobucket.com/albums/gg159/sire_daniel/th_20081018.jpg

hahaha ser ut som vi blir ett gäng med blinkande bilar iallafall lollol

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
23 oktober 2008 · 1 177 Inlägg

Jag dyker upp med CivilCoppen, kom gärna fram o snacka lite skit!!

https://www1.garaget.org/archive/54/53259/47526/47526-1090259.jpg

Ses där allihop!!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
MrLego Volvonörd
24 oktober 2008 · 1 187 Inlägg

Några som ska åka från Söderhamn med omnejd? Samåkning ner kanske i karavan? Tänkte åka på lördagen....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
BMW_325_Coupe
24 oktober 2008 · 23 Inlägg

Kul de ska bli, inomhus o allt smile gäller bara att man får klart grejerna till bilen oxå, finns lite att slipa, spackla och lacka.. smile men vi ses!

BMW_325_Coupe
24 oktober 2008 · 23 Inlägg

Kul de ska bli, inomhus o allt smile gäller bara att man får klart grejerna till bilen oxå, finns lite att slipa, spackla och lacka.. smile men vi ses!

Dwimor
26 oktober 2008 · 21 Inlägg

Vad kostar det i inträde som besökare? smile

Ulf_W bilder.ulfw.se
26 oktober 2008 · 1 103 Inlägg

Dwimor skrev:
Vad kostar det i inträde som besökare? smile

120:-

Senast redigerat av Ulf_W (26 oktober 2008)

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
MrLego Volvonörd
26 oktober 2008 · 1 187 Inlägg

-Lego- skrev:
Några som ska åka från Söderhamn med omnejd? Samåkning ner kanske i karavan? Tänkte åka på lördagen....

INGEN som ska neråt från Söderhamn med omnejd???

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
PAIN
26 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg cool

Senast redigerat av Pain940 (26 oktober 2008)

Tokken Team dBakuten
26 oktober 2008 · 3 453 Inlägg

Pain940 skrev:
så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg cool

Fan sorry grappar.. Kunde fan inte komma ifrån!
Men jag ställer mig som en saab å tar mitt straff! hahaha

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
PAIN
26 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

Tokken skrev:

Pain940 skrev:
så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg cool

Fan sorry grappar.. Kunde fan inte komma ifrån!
Men jag ställer mig som en saab å tar mitt straff! hahaha

lollol du e förlåten mannen ...we got your back ...klart du ska stå med oss ,men du får städa golvet efter mässan efter oss lollol

Senast redigerat av Pain940 (26 oktober 2008)

Jensi
26 oktober 2008 · 394 Inlägg

Här kommer en VÄGBESKRIVNING till Kistamässan. Kan vara bra att ha eftersom mässanläggningen är helt ny, och inte ens de i Kista vet var den ligger...

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
qpon
26 oktober 2008 · 322 Inlägg

Pain940 skrev:

Tokken skrev:

Pain940 skrev:
så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg cool

Fan sorry grappar.. Kunde fan inte komma ifrån!
Men jag ställer mig som en saab å tar mitt straff! hahaha

lollol du e förlåten mannen ...we got your back ...klart du ska stå med oss ,men du får städa golvet efter mässan efter oss lollol

hahaha, imorgon anfaller jag ****** så att Robban har nåt å göra sen på söndag big_smilebig_smile

Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
26 oktober 2008 · 1 177 Inlägg

Pain940 skrev:
så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg cool

Kul o träffa er grabbar och planera, nu närmar fredagen sig med stormsteg!! Kommer att bli kul

Ses där allihopa !!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Tokken Team dBakuten
27 oktober 2008 · 3 453 Inlägg

Första innomhusutställningen med bubblan.. Fan ser fram emot fredag nu då det äntligen är dags!
Ska bli kul att återse sommarens skönaste gäng igen. smile
Idag ska bubblan putsas upp, hinner inte senare i veckan. Plus lite annat smått och gott.
SES SNART FOLKET!!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Tokken Team dBakuten
27 oktober 2008 · 3 453 Inlägg

qpon skrev:

Pain940 skrev:

Tokken skrev:

Fan sorry grappar.. Kunde fan inte komma ifrån!
Men jag ställer mig som en saab å tar mitt straff! hahaha

lollol du e förlåten mannen ...we got your back ...klart du ska stå med oss ,men du får städa golvet efter mässan efter oss lollol

hahaha, imorgon anfaller jag ****** så att Robban har nåt å göra sen på söndag big_smilebig_smile

*drar mig saaaakta saaaakta mot utgången* hahaha

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Bruttan_no1
27 oktober 2008 · 34 Inlägg

Åååh fan va kul det hade varit o få vara med... Men jag tycker inte att min pärla är i utställningsskick tyvärr sad

Hoppas man hinner åka upp o glo lite iaf..

BMW_325_Coupe
27 oktober 2008 · 23 Inlägg

kostar det nått o ställa ut? kan ju vara bra att veta.. tar förmodligen inte visakort;) Hur är det med pasagerare, är det något inträde för dem och hur är det med den som ställer ut? smile

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
28 oktober 2008 · 1 177 Inlägg

Undrar detsamma

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Bruttan_no1
28 oktober 2008 · 34 Inlägg

Jag undrar oxå över passagerare. Jag åker ju med min sambo och det är ju våran bil även om den står på mig. Då kostar det väl inget för honom?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang