Inför: STREET CARS FEST 1-2 NOVEMBER ´08 Kistamässan STOCKHOLM

PAIN
31 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

då va bilen på mässan nudå smile   efter endel krångel med motorn kom den dit, även om det fick bli en bärgare....men bilen e på plats iallafall......tack till qpon,tokken,svedis för supporten....ni e grymma wink

alltid nice å se vems ens sanna vänner är i ur å skur smile

PAIN
1 november 2008 · 2 103 Inlägg

*Gäsp*   uppe innan tuppen då...snart kommer tokken å plockar upp mig sen drar vi till evilaudio å hämtar upp hans jetta nr 2 smile

6 timmar sömn på 2 dagar ... haha känns att man lever iallafall.

idag blir det drag på mässan kan jag lova ...don´t miss thiisss cool

Senast redigerat av Pain940 (1 november 2008)

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
1 november 2008 · 1 177 Inlägg

Här laddar man förfullt med stor frulle för att sedan dra vidare och titta till bilen som man lämnat för första gången smile hoppas batteriet är laddat nudå så man kan stå och blinka, ser där grabbar!!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Davv3
1 november 2008 · 1 019 Inlägg

Snart åker Sandvikengrabbarna också smile Ska få igång Mäki's bil bara som vägrar starta tongue

//Davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
kevlar_soul
1 november 2008 ·

Tyvärr så var jag tvungen att ställa in min resa. Efter att ha färdats i snö och halka med bilen i torsdags så insåg jag att sommarsulor och snö inte är nägon bra kombo. Därför vågade jag inte riskera något under fredagen. Detta beslut togs efter mycket mycket tvekande och velande fram och tillbaka. Jag hoppas att ni får en bra helg där uppe! På återseende i vår och sommar!!

Tokken Team dBakuten
1 november 2008 · 3 453 Inlägg

Som en vis man en gång sa.. Trött tröttare mina fötter.. Satans så trött man var i ben och fötter
efter hemkomsten. Men usch så trevligt det var idag, tack för dansen Pain.. hahaha

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
PAIN
1 november 2008 · 2 103 Inlägg

Tokken skrev:
Men usch så trevligt det var idag, tack för dansen Pain.. hahaha

HAHAHA vassegoo de va så lite så lol va ju kanon kul med en liten discovals på det snygga golvet ...va länge sedan man svängde sina lurviga på det sättet lol

men säger det samma ojoj va man e trött i benen å kroppen nu ....så nu blir det ett varmt bubbelbad....nej inte gasbubblor big_smile ..riktiga bubblor.

syns imorrn folk´s  pigga å glada ...eller ja glada iallafall ..för sjukt roligt har vi på mässan ...tjiiing tjing

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
1 november 2008 · 1 177 Inlägg

Riktigt rolig dag idag, sliten och trött som det ska vara efter en rolig och händelsefylld dag!! big_smile

Vi ses imorgon, några som kommer Halloween-stylade inför sista SCF dagen!!?? big_smile


Mvh Andro och Galic med CivilCop Edition

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Spiike
1 november 2008 · 1 196 Inlägg

riktigt fina bilar ni har, hehe det va bara en sak som va så himla dåligt med mässan, fan va kista mässan är liten hmmsad men riktigt fina bilar iallafall smile

Masterworks
1 november 2008 ·

Borde varit fler balla corvetter bara! lol

qpon
1 november 2008 · 322 Inlägg

skitsliten jag med men jävligt kul redan första dagen big_smilebig_smile ses igen imorgon people big_smile

Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Haans
2 november 2008 · 243 Inlägg

Jag var där på lördag och kikade lite tongue
hur gick det idag ? när får vi se lite vinnare.

Volvo 855 (1996)
PAIN
2 november 2008 · 2 103 Inlägg

tråd kan nog låsas ...eventet e över å en eftersnackstråd e skapad wink
//Mvh

WeDo
2 november 2008 · 3 390 Inlägg

Låser här och hänvisar till denna:  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=108214

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang