1553
Sök

PaintWorX

9 december 2008
underbart bra jobb säger jag igen sen ett plus till är att ni lägger ut hur ni jobbar vilket ger det lite guldkant åt allt...

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
9 december 2008
du har inte funderat på att starta en styling-skola. tongue big_smile
du verkar ju vara duktig på att lära ut saker tycker jag.

göra som din idol kooz, ta in en lärling på varje bygge. tongue big_smile big_smile
jag vill jag vill!!!!! take me take me!!!!!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Lärare
50 Inlägg
9 december 2008
Tack för lektionen i laminering... Mycket bättre än tex trycka in en hel dosa snus i munnen (eller annat hjärndött "jack-ass förslag)!!

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"

LillNaisarn
9 december 2008
Ablazed skrev:
du har inte funderat på att starta en styling-skola. tongue big_smile
du verkar ju vara duktig på att lära ut saker tycker jag.

göra som din idol kooz, ta in en lärling på varje bygge. tongue big_smile big_smile
jag vill jag vill!!!!! take me take me!!!!!

Jag tror inte att du är den enda som skulle ställa upp frivilligt om han skulle vara villig till det.
Skulle inte själv tveka en sekund även om det är en bra bit ner till gbg för en...

3 714 Inlägg
9 december 2008
varför blev tråden just 30 sidor kortare eller blandar jag ihop nnå annan tråd kanske?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 867 Inlägg
9 december 2008
ja jösses, det var ju 146 förut :S

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

811 Inlägg
9 december 2008
kanske är kosovars totalt meningslösa inlägg som blivit rensade big_smile

75 Inlägg
9 december 2008
Ne, det verkar stämma dom du säger Bollen. Konstigt

Administratör
11 967 Inlägg
9 december 2008
Den här tråden börjar spåra ur på allvar, och inte endast pga Kosovar, ni är många som beter er likandant.

Skriv om du har något att säga som för tråden framåt, men låt bli om det enda du vill skriva är "ballt", "asg!!", "coolt!" osv. Gillar du projektet så skriv ned några rader om vad du gillar, eller kom med konstruktiv kritik om det är något du inte gillar. För övrigt så bör ni också hålla personliga saker som "Nisse, ring mig !!!" till PM.

Detta är ett diskussionsforum och inte en chatt, tänk på det.

Jag hoppas att alla som läser detta kan hjälpa till och tillrättavisa varandra när detta inlägg blivit ett i mängden.

Edit: Tråden är inte kortare, jag har ökat antalet inlägg per sida till 20 istället för tidigare 14.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Lärare
50 Inlägg
9 december 2008
Tack för det chrizz man får ju bläddra i all evighet för att hitta nåt bra!

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
10 december 2008
och nu kommer det bli 300 inlägg från massa moderator wannabes som klagar att alla är OT och skall skriva vettiga saker.. ja å nu var jag själv OT.. skit..

men till grabbarna på paintworks, ni har helrätt inställning till bilbyggen, man skall fasen ha kul när man gör det.. sen kan väl åxå tilläggas att ni jobbar med sånt här.. inte konstigt att ni pretrerar grejer varje dag.. men inte tråkigare för det tongue att ni bara orkar tongue
Fan jag har knappt vart i garaget på 2-3 månader sad men när man spanar in eran tråd så får man tillbaka mekar lusten sakta men säkert ^^ keep the updates coming..
och när skall ni lacka toan? ;O hehehe
Senast redigerat av Potkin (10 december 2008)

MrLoaded
603 Inlägg
10 december 2008
chrizz skrev:
Den här tråden börjar spåra ur på allvar, och inte endast pga Kosovar, ni är många som beter er likandant.

Skriv om du har något att säga som för tråden framåt, men låt bli om det enda du vill skriva är "ballt", "asg!!", "coolt!" osv. Gillar du projektet så skriv ned några rader om vad du gillar, eller kom med konstruktiv kritik om det är något du inte gillar. För övrigt så bör ni också hålla personliga saker som "Nisse, ring mig !!!" till PM.

Detta är ett diskussionsforum och inte en chatt, tänk på det.

Jag hoppas att alla som läser detta kan hjälpa till och tillrättavisa varandra när detta inlägg blivit ett i mängden.

Edit: Tråden är inte kortare, jag har ökat antalet inlägg per sida till 20 istället för tidigare 14.

OT:
Jag kan inte riktigt hålla mig så jag konfronterar dig lite chrizz wink, det verkar ändå som besökare till denna tråd inte helt och hållet tar illa upp eller mår dåligt av innehållet. Innehållet blandas lite med allvar och skoj det är ju det som gör tråden så "skön".

Att sätta gränser som du nu gör med din förmaning, är att lite "döda" livet som utvecklas i just denna tråd, det finns redan många här som skriver i tråden som åxå tillrättavisar eller ger sin åsikt om problem med innehållet skulle skena iväg, kan det inte få fortsätta vara så tycker du?

...plus en massa bs som jag redigerat bort wink
Senast redigerat av gladiatorn (10 december 2008)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 december 2008
gladiatorn skrev:
....skrev en massa text...

Tycker det är ett bra initiativ, det är riktigt jobbigt att läsa tråden när det är en massa onödiga inlägg.
Utan all bs så hade tråden bara varit hälften så lång.

Visst ska man få skriva vad man tycker om jobbet dom gör osv.
Men mkt har blivit "chattande" och det är riktigt jobbigt att läsa/bläddra förbi.

Att någon skulle rensa tråden på onödiga inlägg är väl en bra idè, men det är ett stoort jobb som jag inte tror någon moderator har tid eller lust med det. Då det lätt kan undvikas genom att hålla sina tankar för sig själv ibland, man behöver ju inte kommentera allt, jag har en känsla av att Paul&Co vet att Vi följer tråden och uppskattar deras arbete. 

Nu var ju inte tanken med Chrizz inlägg att vi skulle börja diskutera detta, så vi lämnar det tycker jag.
Men jag är rädd att du har rätt, nu kommer en hel del personer bli "gnällkärringar" som gnäller på andras inlägg, utan att tänka på att deras inlägg är ju lika offtopic.
(Ja, jag vet att jag gjorde precis samma sak just nu, men jag raderar detta imorgon)

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (10 december 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

MrLoaded
603 Inlägg
10 december 2008
te_wik skrev:
gladiatorn skrev:
....skrev en massa text...

Tycker det är ett bra initiativ, det är riktigt jobbigt att läsa tråden när det är en massa onödiga inlägg.
Utan all bs så hade tråden bara varit hälften så lång.

Visst ska man få skriva vad man tycker om jobbet dom gör osv.
Men mkt har blivit "chattande" och det är riktigt jobbigt att läsa/bläddra förbi.

Att någon skulle rensa tråden på onödiga inlägg är väl en bra idè, men det är ett stoort jobb som jag inte tror någon moderator har tid eller lust med det. Då det lätt kan undvikas genom att hålla sina tankar för sig själv ibland, man behöver ju inte kommentera allt, jag har en känsla av att Paul&Co vet att Vi följer tråden och uppskattar deras arbete. 

Nu var ju inte tanken med Chrizz inlägg att vi skulle börja diskutera detta, så vi lämnar det tycker jag.
Men jag är rädd att du har rätt, nu kommer en hel del personer bli "gnällkärringar" som gnäller på andras inlägg, utan att tänka på att deras inlägg är ju lika offtopic.
(Ja, jag vet att jag gjorde precis samma sak just nu, men jag raderar detta imorgon)

Mvh Tommy

Nu plötsligt så reagerar någon roll Då kanske det trots allt ändå är dax att inordna sig i ledet.
Ps Det var i vart fall kul att göra "pepparkaksfilmen wink men vi kör den internt imorgon onsdag Ds

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Hojmek
748 Inlägg
10 december 2008
Spårat ur? Den här tråden är ju som en glädjespridare...

143 Inlägg
10 december 2008
Godmorgon Garaget!

Var nu inte rädda för att skriva i den här tråden , håll er till ämnet bara.

Paul & Smen vad står på schemat idag ??

XXXXX "P"

Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......

Nobodys wife
250 Inlägg
10 december 2008
Som jag sa Paul.... det är nog dax att tona ner och starta den riktiga tråden istället   PaintWorX vs Cocos....

cocos is the shit!!!

rakäre
1 275 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
[video]http://www.garaget.org/video/0hmhukl9c9jf[/video]

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

rakäre
1 275 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
This was NOT NOT NOT sighted at KoSoVaR this was again just for fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

174 Inlägg
10 december 2008
hahahaha, ni är bara för sköna xD

Sök