2122
Sök

PaintWorX

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
28 oktober 2008
Erick skrev:
den gråa minin's framdäck är blanka nu.. :S men den e förbannat kul att köra big_smile hehehehehe

WORD big_smile texon va lite småskraj när han åkte med mig big_smile

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

45 Inlägg
28 oktober 2008
Erick skrev:
den gråa minin's framdäck är blanka nu.. :S men den e förbannat kul att köra big_smile hehehehehe

bara skifta o sätta dom bak så går de o köra en stund till big_smile

Golf spelar man inte...Golf kör man =)
Tyskstuk.se

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
Nobodys wife
250 Inlägg
29 oktober 2008
Lampan skrev:
Erick skrev:

heeeey...  tänk på att jag behöver en bil att köra ....spara lite däck till mig med  big_smile

cocos is the shit!!!

1 752 Inlägg
29 oktober 2008
PaintWorX skrev:
Well i have bein shopping........................ this is car No5 "CHASER"

It is a mini cooper s 1585cc with 167bhp compressor driven ladys car .............. about to be a mans.

As you can see this project is called "CHASER" and that is what it will do wink

Kan detta vara en del av det du næmde till mig i somras?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

kevlar_soul
29 oktober 2008
Men hallå jag älskar ju kooz!! Han gör så fina skarvar mellan kjolpaket och kaross! Älskar ju när det knappt är nerslipat och saker och ting bara är påklistrade! tongue

*Nej men ärligt talat så har vi Kooz att tacka för mycket, han var en av de första stora bilbyggarna vi hade i Sverige, iaf vad gäller F&F stuket! Dock kan man diskutera hur noggrann han var`tongue

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
29 oktober 2008
Nu börjar det bli många bilar på en och samma gång..... wink

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
29 oktober 2008
fy fan så underbart att se dina byggen paul

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
29 oktober 2008
cocos skrev:
Lampan skrev:
Erick skrev:

heeeey...  tänk på att jag behöver en bil att köra ....spara lite däck till mig med  big_smile

jag har inte burnat nåt tongue

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

rakäre
1 275 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
leave the burning to "yo mamma" Lampan

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

73 Inlägg
29 oktober 2008
oj oj oj så bra de kommer bli!! smile

denna dagen ett liv

139 Inlägg
29 oktober 2008
kevlar_soul skrev:
Men hallå jag älskar ju kooz!! Han gör så fina skarvar mellan kjolpaket och kaross! Älskar ju när det knappt är nerslipat och saker och ting bara är påklistrade! tongue

*Nej men ärligt talat så har vi Kooz att tacka för mycket, han var en av de första stora bilbyggarna vi hade i Sverige, iaf vad gäller F&F stuket! Dock kan man diskutera hur noggrann han var`tongue

off topic sorry..
Men du ska inte kommentera något sådant när du köper bilar byggda av andra..
Bygg en bil som han gjort med lika mycket modifieringar på pressad tid så ska du se att de inte  e helt lätt..

Akay!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
29 oktober 2008
kevlar_soul skrev:

lägg ner han e fan grymt duktig,o inte har man sett nån av dina byggda bilar,vinna nå..om du ens byggt 1
svensk avensjuka alltså..

off topic sorry smile

rakäre
1 275 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
OFF TOPIC                                                          NOT TO BE TAKEN SERIOSLY

KOOZ SUCKS  ,  MR.FUN SUCKS ,  AKAY SUCKS  ,  FIMPEN SUCKS  AND TOKEN SUCKS

After building "REVOLUTION" completely singel handed Engine , body and paint and winning prizes like "Best in show" and "Peoples chioce" or "Kreativ awards" or maybe the fact that i came to Elmia unknown and walked home with "Best Swedish street race car" is one reason why i can say this.

Or it could be the fact that , i build around 15 builds a year for other people and sponser around about 6 with paintjobs.

My awards for last season with other cars got "PaintworX" best Nissan 2008 and a Best Nykomling 2008 .

When we came to Valorkra (spelling) we came with three prizes "PaintworX Award" for people that cant build a car like me because of money problems or no contacts or garage space.

So once and for all..... KEEP UP THE BANTER big_smile

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

86 Inlägg
30 oktober 2008
Antar att du menar Tokan när du skriver Token?

Är han verkligen så dålig?
Mr Fun och Kooz har man ju sett är skitkvalitet, men Tokans grejer iallafall på It´s Fun 3 har ju varit bra byggda.
Men jag är ju en total amatör och säger inte emot dig som kan vad du pratar om.

En till fråga, ni åkte alltså till Vallåkra och delade ut egna priser till folk som byggt sjysta bilar trots att dom inte haft massa pengar, kontakter eller garage?

Jävligt bra initiativ, ska ni göra det nästa år också?

Kanske skulle satsa på att ta hem priset med min Saab V4 -68 wink

Nobodys wife
250 Inlägg
30 oktober 2008
tetepeb skrev:

Mr Fun och Kooz har man ju sett är skitkvalitet, men Tokans grejer iallafall på It´s Fun 3 har ju varit bra byggda.

En till fråga, ni åkte alltså till Vallåkra och delade ut egna priser till folk som byggt sjysta bilar trots att dom inte haft massa pengar, kontakter eller garage?

Jepp....på Vallåkra gick vi runt och bedömde "amatörbyggda" bilar och tre av dessa vann ett pris, första priset var en billack. Detta är självklart något som planeras att göras varje år så kom igen då.  smile

cocos is the shit!!!

Nobodys wife
250 Inlägg
30 oktober 2008
PaintWorX skrev:
leave the burning to "yo mamma" Lampan

yikes

cocos is the shit!!!

230 Inlägg
30 oktober 2008
Awesome.. Kanske till dig man ska lämna camaron när den ska in för omlackering. wink

Visa denna tråden åt robban http://www.lateral-g.net/forums/showthread.php4?t=1180 wink

OLAGBG
596 Inlägg
30 oktober 2008
cocos skrev:
tetepeb skrev:

Jepp....på Vallåkra gick vi runt och bedömde "amatörbyggda" bilar och tre av dessa vann ett pris, första priset var en billack. Detta är självklart något som planeras att göras varje år så kom igen då.  smile

MIn bil är amatörbyggd. Har själv byggt bilen hemma på farsans uppfart med hans hjälp å i ett trångt garage.  med liten budget fått ihop bilen. till mig va ni inte å kolla ialla fall...

All heder till alla bilbyggare som hjälper våran fina hobby att växa.
Senast redigerat av olagbg (30 oktober 2008)

OLAGBG
VOLVO

EVOLUTION GARAGE
143 Inlägg
30 oktober 2008
Blir hur bra som helst  wink / Lampans bror smile

Sök