Då HEAVE ska spela på Elmia under showen så borde det ju gå att fixa gig på kvällarna oxå?
Om någon vet nått bra ställe för live hårdrock/metal, så kan dom väll skicka pm till mig med kontakt uppgifter eller hjälpa oss med det?
//Patrik
finns en krog som heter "ztyle " som brukar har hårdrocks tema en gång i månaden o då heter stället "zaragon" ..där borde ni nog kunna lira utan problem.. ! kan pma dej..
Kan vi inte få upp en klocka som räknar ner till elmia? Räknar jag rätt är det ca 3månader kvar, men skulle gärna ha en mätare som man kunde titta på och längta.
Kan vi inte få upp en klocka som räknar ner till elmia? Räknar jag rätt är det ca 3månader kvar, men skulle gärna ha en mätare som man kunde titta på och längta.
de finns inlagt i tråden någonstanns lite svart att hitta bara :
Med risk att Moderatorer på Garaget får spelet...men jag måste bara påminna om att...fanken vi måste hitta nåt att ge vår fantastiska insamling/julkapp till...förslag...NU...innan pengarna går till Flockade Borat dräkter för smen, evil audio och Paul
Seriöst alltså......gott folk ägna morgondagen med att ge bra förslag för den fantastiska summa som vi lyckades samla in här...och ni moderatorer...snälla...låt bli att kolla denna sida imorgon...snälla:rolleyes:
För er som inte vet så har Paul öppnat Internetcafé i köket på PaintworX...ser fram emot en film då smen dregglar vid "Långbordet" Made in Titan bara det att han inte har några datorer...ÄNNU Så är det ngn som kan ge honom någon dator så vi får se en installationsvideo för Made by smen, så hör av er
Senast redigerat av gladiatorn (15 januari 2009)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"