haha sista bilden på dig paul den va kul, du ser uppgiven ut ??
Njae jag tror det är detta som kallas powernap, några sekunders vila o Paul är fit for fight igen
Ser riktigt bra ut, coolt med dubbla scoop på minin.
// victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Dubbelvinge eller inte!? Jag tycker personligen att det ser sådär ut. Men ni gör som ni vill. Men att "bygga ut" originalvingen hade nog blivit snyggare. Som någon skrev tidigare, lite Volvo "R"-style
man bygger INTE om en vinge så att den ser ut som nåt som skulle kunna sitta på en volvo..
volvo HATAR man!
Har du någon bra anledning till varför man ska hata volvo??? Bara undrar!!!! Känns som ett rätt så hjärndött utalande...
Riktigt snyggt jobbat på bilarna
Senast redigerat av Steve-StreetXNordic (1 februari 2009)
Dubbelvinge eller inte!? Jag tycker personligen att det ser sådär ut. Men ni gör som ni vill. Men att "bygga ut" originalvingen hade nog blivit snyggare. Som någon skrev tidigare, lite Volvo "R"-style
man bygger INTE om en vinge så att den ser ut som nåt som skulle kunna sitta på en volvo..
volvo HATAR man!
Har du någon bra anledning till varför man ska hata volvo??? Bara undrar!!!! Känns som ett rätt så hjärndött utalande...
Riktigt snyggt jobbat på bilarna
uttalande behövs inte.. räcker me å se en volvo så skäms man som svensk.