5297
Sök

PaintWorX

20 Inlägg
5 april 2009
Äntligen hemma kl är 02.30... har slitit som djur och många är kvar och arbetar...
Längtar verkligen efter att få vakna upp imorgon och åka till Paint WorX igen...
Nu ska jag ta mig lite värktabletter pga muskelinflamation i armen och sussa kudde!!

Kram på er alla

och Paul... You Rule!!

The "Bitch" in PaintWorX

like cucumber, ja?
35 Inlägg
5 april 2009
Nu har jag också kommit hit för att säga god natt...Nu skall jag ta och krypa ner bredvid föregående skribent och sova en stund ... Sen blir det upp till garaget igen... Dock blir det en liten avstickare imorgon för att hjälpa till i ett annat garage en stund också... Det är mycket att stå i nu!
Och till dig Pablo ! Du gör etty grymt jobb och tillsammans klarar vi det galant! Som sagt , there is no i in TEAMWORK ! Du vet att du kan lite på mig tills sista timmen innan avfärd! Jag är nere i garaget alla timmar jag kan! Krya på dig nu gubben så löser allt sig!

best regards EDGECRUSHER

-=EdgeCrusher=-
.::Sponsorer::.
::Street Performance ::Swedol::HotFrog Dekor::

4 554 Inlägg
5 april 2009
jaja sköt er nu, det är en vecka kvar till elmia känns surt att börja bråka om nått nu så tråden blir låst eller hur?

för er som inte vet så kan vi radera olämpliga inlägg..

rakäre
1 275 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
loudness skrev:
jaja sköt er nu, det är en vecka kvar till elmia känns surt att börja bråka om nått nu så tråden blir låst eller hur?

CLOSE IT DOWN THEN !

This is proberbly the best thread in the whole world wink (Carlsberg)

Seriosly.............. this thread fules many people everyday and gives hope to people that have never dared to try new stuff themselves.
   So when a MODERATER comes 3 days before elmia and starts to threaten the 8ball possy after everything that we have done for G.ORG "FINE"........... "DO IT"

If this is my last post , then i would just like to say "....................." wink

Thanx everyone.

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
5 april 2009
Klart dom inte kan låsa den poppuläraste tråden på hela garaget bara för att det har skrivits en sak dom inte gillar på 237 sidor.. nej efter elmia vill vi ha en sammanfattning av helgen och massa bilder på bilarna och pokalerna:lol:
Senast redigerat av Mr_Xtrem (5 april 2009)

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

Masterworks
5 april 2009
loudness skrev:

Du driver med oss va???  mad

Med lem
1 127 Inlägg
5 april 2009
Koop skrev:
Var på Paintworx och snokade i fredags förmiddag, och träffade dessa två trötta, dammiga grabbar.
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 6dlqtn.jpg
Trötta grappar

Lever ens killen? Han är ju likblek. tongue

iceman_21
5 april 2009
keep it up. Ses på Elmia.

MrLoaded
603 Inlägg
5 april 2009
H3dlund skrev:
Koop skrev:
Var på Paintworx och snokade i fredags förmiddag, och träffade dessa två trötta, dammiga grabbar.
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 6dlqtn.jpg
Trötta grappar

Lever ens killen? Han är ju likblek. tongue

NEJ lol

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
5 april 2009
Tror det är en zombie arme som sliter skiten ur sig, bara för att få allt klart.

Men kan ingen ge oss lite spion kort, och jag får hoppas Smen kommer tillbaka.

Lev livet, det kan ta slut fort

Slav
1 454 Inlägg
5 april 2009
loudness skrev:

?? var är det ens nå bråk? vad har jag missat?

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
5 april 2009
Ska bli ett nöje att se resultaten!

MrLoaded
603 Inlägg
5 april 2009
Henka_ skrev:
loudness skrev:

?? var är det ens nå bråk? vad har jag missat?

Ja jag måste åxå ha missat detta hmm

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Administratör
11 967 Inlägg
5 april 2009
Säkert missförstånd, skit i det nu...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 april 2009
ooookej?

Sump Runk Rätt O Slätt!

20 Inlägg
5 april 2009
Nädå här ska ingen tråd läggas ner...
Gissa vad jag gör hos Paul.... Jag slaimar... jo då läs som det står slaimar... lackboxen... kul... har kört en runda och nu ska jag tillbaka in och göra en runda till. Slaim... mmm...
antar att det är något förberedningsmedel eller nått... sen när jag är klar ska det lackas förfullt... ja det är inte jag som ska lacka utan Paul... det är han bäst på.

Kram på er

The "Bitch" in PaintWorX

1 997 Inlägg
5 april 2009
loudness skrev:

Citerar Chrizz:

[2008-12-10 17:44:00]

"Dumheter och låsa tråden.

Min uppmaning var inte riktad till de som uppdaterar tråden (Paintworx) utan snarare till de som skriver bara för att skriva utan att faktiskt ha något att säga. Det fyller bara en intressant projekttråd med skräp, och det är inte därför tråden är så populär.

Då jag känner att ni låst pga det jag skrev tidigare så låser jag nu upp. Gör vad ni vill med det."

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
5 april 2009
paul!!!

kanske är tid att ringa in din lilla arme av skyltdockor igen nu under slutspurten tongue

efter elmia är över så åker du hem, sover ett dygn lr två å vilar upp dig lite.
vet att de kanske kan bli svårt att genomföra när man e egenföretagare men de e iaf mitt tips.

see ya at ELMIA!!!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

MINI-fil
158 Inlägg
5 april 2009
Snowqueen skrev:
Nädå här ska ingen tråd läggas ner...
Gissa vad jag gör hos Paul.... Jag slaimar... jo då läs som det står slaimar... lackboxen... kul... har kört en runda och nu ska jag tillbaka in och göra en runda till. Slaim... mmm...
antar att det är något förberedningsmedel eller nått... sen när jag är klar ska det lackas förfullt... ja det är inte jag som ska lacka utan Paul... det är han bäst på.

Kram på er

Jaså? Har du tagit över det jobbet? Jag gjorde det inför förra årets byggprojekt "Shitcar" (MrFuns gamla)

Sök