2260
Sök

PaintWorX

FreddeK
7 april 2009
PaintWorX skrev:
Kl 02:34 och Lampan och Erick checkar ut!!

Nu är det inte många dagar kvar..

Paul åkte hem förut och skulle sova typ 3 timmar, sen skulle han hit igen och fortsätta. Efter 48 vakna timmar.

Mvh
Lampan och Erick

Inte så bra för hälsan kanske men det är hans liv så jag bryr mig inte men tråkigt om han skulle bränna ut sig!

ja ni gör ett jävla jobb och jag åker till elmia för att se era bilar...hade den här tråden och projekten funnits vetefan om jag brytt mig om elmia i år!

Mvh Fredde

20 Inlägg
7 april 2009
Kl är 07,21 och jag har precis kommit hem från jobbet... ska sova 3-4 h sen åka till garaget och hjälpa Paul så gått det går... har juh några små detaljer kvar att fixa.

Godnatt på er

The "Bitch" in PaintWorX

stray dog
197 Inlägg
7 april 2009
spänning in i det sista.
Kommer ni hinna? big_smile

......... att jag ens orkar bry mig......

143 Inlägg
7 april 2009
Jag pratade med Paul en sväng i morse och då var han på G igen...
Han hade fått sova hemma i sin säng och han mår bättre efter vinterkräksjukan...

Jag har däremot inte sovit ett skit i natt, jag betraktar detta monsterprojek på håll och ibland inifrån när jag städar kontoret på Paintworx, jag är allvarligt orolig för Paul och känner mig som en skengravid man när jag drömmer mardrömmar om bilar som inte är polerade kvällen innan mässan börjar, bilar utan hjul och annat mycket vitalt som inte är på plats...

Men då rycker Pauls arme in och fixar biffen. Ni som finns vid hans sida och hjälper honom ni är så otroligt mycket värda så ni anar inte !!!

Jag kommer stå på knä ocdh gråta när jag får bevittna avtäckningen på Elmia på söndag, ( får hålla mig ifrån tråden tills dess) och jag bara hoppas och önskar att ni orkar komma i mål.

Det väntar ett viktigt och allvarligt projekt efter Elmia och där kommer jag att finnas mitt i ......

All min kärlek till projekt 8 Ball  och alla inblandade!!!!

Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
7 april 2009
Blaze skrev:
Jag pratade med Paul en sväng i morse och då var han på G igen...
Han hade fått sova hemma i sin säng och han mår bättre efter vinterkräksjukan...

Jag har däremot inte sovit ett skit i natt, jag betraktar detta monsterprojek på håll och ibland inifrån när jag städar kontoret på Paintworx, jag är allvarligt orolig för Paul och känner mig som en skengravid man när jag drömmer mardrömmar om bilar som inte är polerade kvällen innan mässan börjar, bilar utan hjul och annat mycket vitalt som inte är på plats...

Men då rycker Pauls arme in och fixar biffen. Ni som finns vid hans sida och hjälper honom ni är så otroligt mycket värda så ni anar inte !!!

Jag kommer stå på knä ocdh gråta när jag får bevittna avtäckningen på Elmia på söndag, ( får hålla mig ifrån tråden tills dess) och jag bara hoppas och önskar att ni orkar komma i mål.

Det väntar ett viktigt och allvarligt projekt efter Elmia och där kommer jag att finnas mitt i ......

All min kärlek till projekt 8 Ball  och alla inblandade!!!!

Bra skrivet och det e bara o hoppas dom håller ut nu och att dom får lite belöning för alla timmar dom lagt

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 april 2009
Avtäckningen av bilarna på söndag?? förlåt men har jag missat något så bilarna inte kommer avtäckas förrens söndag eller vad nu?? :S

143 Inlägg
7 april 2009
GurraG skrev:
Avtäckningen av bilarna på söndag?? förlåt men har jag missat något så bilarna inte kommer avtäckas förrens söndag eller vad nu?? :S

De har avtäckning varje dag se program:
http://www.custommotorshow.se/2009/tidsprogram.php

Så lugn och fin, vi får alla uppleva magin , även om vi inte kommer på långfredagen  big_smile

Ingen bil
Ingen körkort

16 197 Inlägg
7 april 2009
Blaze skrev:
GurraG skrev:

Så lugn och fin, vi får alla uppleva magin , även om vi inte kommer på långfredagen  big_smile

uppleva magin??   de e ju bara "en" bil..;P

"Testar man inte så får man aldrig veta"

143 Inlägg
7 april 2009
evilaudio skrev:
Blaze skrev:
GurraG skrev:

hörrdeu nu snackar du i nattmössan, det är 8 bilar!!!
Har du bränt sönder nåt med alla slutsteg inför årets mässa? lol

Ingen bil
Ingen körkort

16 197 Inlägg
7 april 2009
Blaze skrev:
evilaudio skrev:
Blaze skrev:

en-åtta.. typ samma sak..tongue

Ordförande i Team TTR
10 Inlägg
7 april 2009
Blaze skrev:
evilaudio skrev:
Blaze skrev:

Och föresten så är det inte bilar längre, det är rullande konst! wink

MVH Andreas

143 Inlägg
7 april 2009
evilaudio skrev:
Blaze skrev:
evilaudio skrev:

Du är bara sur för att du inte kommer märkas, du befinner dig väl brevid 8 Ball montern om jag inte minns fel.... cool

Ingen bil
Ingen körkort

16 197 Inlägg
7 april 2009
Blaze skrev:
evilaudio skrev:
Blaze skrev:

Du är bara sur för att du inte kommer märkas, du befinner dig väl brevid 8 Ball montern om jag inte minns fel.... cool

haha.. vi får väl se vem som märks.. tongue   kommer spelar brallorna av er me min bil..wink

kommer stå i BRLs monter.

143 Inlägg
7 april 2009
evilaudio skrev:
Blaze skrev:
evilaudio skrev:

haha.. vi får väl se vem som märks.. tongue   kommer spelar brallorna av er me min bil..wink

Ser fram emot att träffa dig igen! big_smile

Kommer bli bra det här lol

Ingen bil
Ingen körkort

16 197 Inlägg
7 april 2009
Blaze skrev:
evilaudio skrev:
Blaze skrev:

Ser fram emot att träffa dig igen! big_smile

Kommer bli bra det här lol

hehe.. ses på torsdag då... BOOM BOOM!!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 april 2009
då tackar jag för den informationen.. big_smile jag som va lite vilse

143 Inlägg
7 april 2009
GurraG skrev:
då tackar jag för den informationen.. big_smile jag som va lite vilse

Vi står gärna till tjänst big_smile

Ingen bil
Ingen körkort

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 april 2009
det va ju bra.. big_smile vi lär säkert ses vid montern när jag står där ett BRA tag

143 Inlägg
7 april 2009
GurraG skrev:
det va ju bra.. big_smile vi lär säkert ses vid montern när jag står där ett BRA tag

Från Långfredag till Påskdagen? Ja det är riktigt länge wink

Ingen bil
Ingen körkort

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 april 2009
nja det vet jag inte.. men kommer vara redan torsdag för att bygga en monter så kanske man får en smyg titt.. sen blir det lördag och måndag

Sök