f-n va mkt uppgifter det blir så här i sista stund blääää Fick ta ledigt denna vecka å nu verkar jag inte hinna med ändå. Någon som känner igen sig Som man bäddar får man ligga *harkel*
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
f-n va mkt uppgifter det blir så här i sista stund blääää Fick ta ledigt denna vecka å nu verkar jag inte hinna med ändå. Någon som känner igen sig Som man bäddar får man ligga *harkel*
Lätt att vara efterklok, tur att du KAN ta ledigt från ditt jobb "vissa" här är sitt jobb
Sitter och inväntar Motorjournalen, det är lite med skräckblandad förtjusning man ser din vackra bil så till knycklad, sen är ångesten i Kenneths ögon ganska underhållande....
Kände mig lite taskig det jag menar är ju att vi vet ju att det gick bra nu så då kan man kanske skratta lite åt det.....
Senast redigerat av Blaze (7 april 2009)
Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......
kommer att kolla in eran monter men kommer själv att vara i andra delen av hallen å bygga på å hålla till i våran monter som kommer vara granne mä Evolution Garage.
Här kommer en teaser. Till skillnad mot så kan jag inte hålla mig
Både Nürburgring och Alpine är broderat. Alpine matchar den ljusa alcantaran som vi monterat på delar av dörrsidorna. Den gröna kommer gå igen med brodering på stolarna som INTE kommer bli klara inför Elmia. Utan det blir jobbet Malin skall göra efter Elmia och vårt första besök på Ringen i april.
Denna skall limmas på aribagen i Loaded. Den kommer få en söm i nederkant. Detta fixar Malin bilskräddare på torsdag och vi kommer montera hela airbagen på fredag. Är det i sista stund eller är det i sista stund
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Anna som ska sjunga 8-ball låten e sjuk och kan inte komma till Elmia!!!
Så om någon duktig sångare känner sig manad att va stjärna under påsk helgen så är alla välkomna att lära sig låten PaintWorX "8-Ball" låt och komma på audition under Torsdagseftermiddagen/kvällen!
Både Nürburgring och Alpine är broderat. Alpine matchar den ljusa alcantaran som vi monterat på delar av dörrsidorna. Den gröna kommer gå igen med brodering på stolarna som INTE kommer bli klara inför Elmia. Utan det blir jobbet Malin skall göra efter Elmia och vårt första besök på Ringen i april.
Denna skall limmas på aribagen i Loaded. Den kommer få en söm i nederkant. Detta fixar Malin bilskräddare på torsdag och vi kommer montera hela airbagen på fredag. Är det i sista stund eller är det i sista stund
Ska du sätta den på Airbagen i Bilen?? Nu hajjar jag inte
Jag fick åka hem idag då jag kände mig inte riktigt dålig men det var inte med mästers goda tycke så han har skickat en bil för att hämta tillbaka mig till garaget !
Helt frälst i byggena! Ska verkligen tillbringa en bra stund vid dom. Hade gärna hjälp till med allt möjligt under byggtiden, men har ca 50mil att åka.
Blir bara mer och mer imponerad av er !
Lycka till med det sista och hoppas att ni hinner !
Varför har du inte broderat in rekord tiden du har på ringen? Har du räknat med att brodera in en ny tid efter besöket på ringen i april?
Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
Varför har du inte broderat in rekord tiden du har på ringen? Har du räknat med att brodera in en ny tid efter besöket på ringen i april?
Maybe maybe...kanske det inte var sista gången vi körde Du/ni lär få se hela konceptet på Elmia ang denna idé. Helt avslöjat är den inte även om man kan tro det
Senast redigerat av gladiatorn (7 april 2009)
Ni som sitter å väntar på uppdateringar kan här se kvällen Motorjournalen. Episod 2 i Loaded serien. http://kanalnio.se/web/kanalnio/program/motor Episod 3 och sista "slutet gott allting gott" kommer den 19 maj
Henke_hinken Tackar, det var så vi tänkte med Loaded i 8 ball, den får släppa lite extra så de som inte kommer kan följa nästan fram till exkat hur den kommer se ut. Såklart kommer överrraskningar på fredagen
Senast redigerat av gladiatorn (7 april 2009)