KoSoVaR skrev:
PaintWorX skrev:
And that is why i am where i am today.......................... by taking tips and help from absolutly EVERYBODY......................... because you are never too good to lern something new.
CRAZY CREEK: med denna instälning kommer du långt....................... bra sagt !!!!
jag ville bara bevisa att den här lacken har funnits länge, och den är helt identisk, absolut helt identisk, finns inga skillnader alls i kulör mm, skiftnigarana o allt vad jag ser än så länge är likadanna
Kolla här, jag vet för den lacken är en lack som jag har lackat ett moppe med innan, ochjav ville "bevisa" för paul att den färgen redan finns och där med basta, synd för volvo som kan få skit ifrån standox för deras nya färg bara :\, och dessutom är det lag att bilar från fabrik får endast a 2K eller Metallicfärg, så omm den saken oxo :\, vill man ha en annan färg på sin bil så måste man fixa ett intyg och ett papper från vägverket och polisen, och vad jag fick betala var 8000Kr ungefär.
Jag har lackat sen jag var tolv, nu e jag snart 18, och jag har lärt mej ifrån pappa och farbrorn som har
lackat sen i samma ålder och dem är 46 och 48 nu, angående saken på vad jag har vart med om dem när dem lackat och allt, jag kan allt innom lackering förutom att paintstrippa och motivlackering, har inte varit ett intresse för mej riktigt utav det är dem udda färgenra, som lixom Kameleont, candy, pearlcent flakes, flourcerade lacker, mm