skrev på ett annat forum att jag hade en kompis som kunde fixa de men de sket du ju i.... Synd för dig de
Ja djäkligt synd. MEN jag kanske behöver dina tjänster vid ett klassbyte om det skulle var5a så för då krävs ju grövre kabel eftersom det bara blir ett batteri..... Men tror jag kör advanced till att börja med så kan jag byta klass nästa år om jag tycker det är kul
aa, kanske råkar slinka ner en till i min bil fast de behövs egentligen inte då jag har fler batterier i bak nee, nu ska jag fortsätta på mitt eget projekt
Nu dags att byggskumma hela baksidan på dom. Är noga med att få det att sitta ordentligt i plasten och spånskivan. Glöm inte att vattna även på skummet.
varför gjorde du så????, hade jag vart du så skulle jag portat den så hade det blivit som en baslåta och innuti hade jag dämpat med ull, sen hade jag satt fast den på panetlen tagit polyester och spackel och tätat runt även skruvat fst den i panelen såklart, sen klätt hela dörren med tyg.
Nu dags att byggskumma hela baksidan på dom. Är noga med att få det att sitta ordentligt i plasten och spånskivan. Glöm inte att vattna även på skummet.
varför gjorde du så????, hade jag vart du så skulle jag portat den så hade det blivit som en baslåta och innuti hade jag dämpat med ull, sen hade jag satt fast den på panetlen tagit polyester och spackel och tätat runt även skruvat fst den i panelen såklart, sen klätt hela dörren med tyg.
så nu är det typ tredje gången jag kollar igenom denna projekt tråd! så nu äre dags att kommentera
måste säga att det är roligt att se projekt där det hålls me en rimlig budget å inge överdrvna siffror... och att det blir kalas snyggt är ju fan så gött gillar dörrsidorna skarpt!
Dørrsidorna vart riktigt kalas tycker jag:) Fiffigt det dær med byggskummet oxå, kan tænka mig att man sparar en hel del tid på o slippa slipa o spackla så mycket:P Ska bli spænnande o se hur allt kommer o se ut i skuffen sen med, du har inga smygbilder du kan ge ut?
Mvh Kalle
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Först var det dags att höja yttertemeraturen lite så det fick bli en liten brasa.
Se där bilen är ju redan Alpine förberedd Kanon
Det ena ledde till det andra eftersom jag saknade en del lyse i panelen så tänkte jag att det var lättare att riva ut och fixa det med en gång.
Jag slet ut hela instrumentet när jag ändå var i farten då det fattades lampor där oxå.
Som vanligt spårade det ut och jag bestämde mig för att rycka ut hela panelen då jag ändå behöver byta värme elementet. Det var ju inte riktigt planerat nu men skönt att få det gjort samtidigt så är det smidigt att lägga in kablarna där oxå