En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
skillnaden mellan M90 och M46/47 är ju som dag och natt, det är känsla i M90 till skillnad från gamla traktorlådorna, dessutom håller M90 för mycket mer effekt
stämmer. Ska man byta till en starkare låda så blir de en sådan för hållbarhetens skull. Det är nog mest priset på m90 som jag är lite negativ till. Den lever inte riktigt upp till hur mycket den kostar när de finns mycket bättre lådor i samma prisklass
stämmer. Ska man byta till en starkare låda så blir de en sådan för hållbarhetens skull. Det är nog mest priset på m90 som jag är lite negativ till. Den lever inte riktigt upp till hur mycket den kostar när de finns mycket bättre lådor i samma prisklass
Det är väl just det att M90 är bolt-on, lätt att montera utan några större modifieringar, om man ska ha BMW får man antingen ha typ en 260 getrag, eller annan bmwlåda, plus adapter, osv.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Lutar nog ännu åt en m47 sålänge, eftersom jag inte ska göra några västinggrejer med motorn, synd att m90in är så dyr annars hade jag inte tvekat på att köpt en sån...