Plåtarna köpte jag från Åbergs och Partco. Han på Partco är schysst men på vissa grejer är det helt sjuka väntetider, jag beställde därifrån i oktober, har inte fått dom än. Resten köpte jag på Åbergs, kom hem till mig på 2 dagar.
ok du har fin golv i garaget så du kan torka av med grönsåpa och vatten sen är det väl dags du tar en runda med till returpunkten med alla gammla dörrar sånt till vanen
Ser kanon bra ut... Ska du lacka bågen svart sen med? Kroma den kostar, och silverfärg skulle inte göra sig ihop med resten. Ska bli kul att se den klar!
Vad säger lackeraren då? Hur mkt är kvar på grunden innan dom lägger dom första lagrena? Låter bra att du lackar bågen svart!
Kör själv en van just nu, en -88 starcraft, trevliga bilar men fy fan för den där jävla rosten... En kompis som äger bilen men jag som fixar med den och letar efter nya dörrar till den nu, sen blir den lackade hel vit med mkt krom samt breda fälgar.
Den är inte mkt att hänga i granen men ett bra projekt... Tanken är omlackering och bygga om lastutrymmet till 2 soffor / stor säng då ägaren surfar och har tänkt ha den som semesterbil. Kommer bli bra hel vit med breda fälgar och mkt lampor.
Nu har jag varit hos lackeraren. Nu har dom grundat den iaf och nu hänger det på mig vilken färg jag vill ha. Har börjat snegla på denna nu: http://www.blocket.se/li?ca=15_s&md … =0&w=3 Den kan nog bli lite ball kanske.