Det brutalaste som stått jämte din bil i rödljuset!?

LordLife
5 november 2008 · 998 Inlägg

En av många måste vara Zlatan och hans Ferrari, var när man var hemma i skåne över en helg, tänkte ahaa en slipsnisse på väg hem från jobbet, detta var vid mobila mot motorvägen, Kommer man upp med sin slöa volvo och vem sitter där jo zlatan själv fick titta 2 gånger först, men han bara log och skratta verkar vara en trevlig kille sen blev det grönt och jag stod kvar glömde att det blev grönt tongue

Den andra är när man stod jämte en Dodge Ram SRT-10, vilken bil det är big_smile vill ha.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Dragonbreath
5 november 2008 · 326 Inlägg

T5-Gajjan skrev:
För mig är de nog. Toyota supra MKIV-4 på ca 600hk



Mvh


...?

Hahaha... underbar känsla wink

"Sweet Insane Road Maniac"
Lowenhart fälg fantast
5 november 2008 · 1 086 Inlägg

en  volvo 240 bonnaräääääser

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
the_seven
5 november 2008 · 64 Inlägg

Stod en Lamborghini Gallardo bredvid mig i somras när jag hade min Olds! Var ju bara tvungen att rejsa, och blev faktiskt ganska besviken på Lambon eller väldigt överraskad av min tongue heheh... han vann med 1 billängd :o

groze
5 november 2008 · 564 Inlägg

jag hamnade brevid polaren i hans fars ford galaxy med drygt 1000hk. Det var liiite svårt att hänga med i min camaro smile

terazzi
5 november 2008 ·

Supra MKIV 4 BPU smile
det va mäktigt bra ljud i den smile

Joo
5 november 2008 · 741 Inlägg

Eftersom vi inte har några rödljus som går rakt fram i vetlanda så har det inte blivit så värst många tongue

Men här i Katrineholm så har det väl endast varit en likadan bil som jag själv har, en röööd 9000 Aero!

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
5 november 2008 · 1 300 Inlägg

Vet i fasen... Corvette C6 tror jag..

I do it my way
kaiserr
5 november 2008 · 67 Inlägg

Väntar på och få se den nya bmw som byggs nu.. ryktet är ju att den nuvarande nya m5 ska byggas om me bara nya luftintag på fram kjolen och att det ska sitta en bitturbo i den..kmr slå nya rs6:D sen fanns det rykten om att en m7 ska göras:D

MeloveGolf Vw trimmare
5 november 2008 · 2 995 Inlägg

LordLife skrev:
Den andra är när man stod jämte en Dodge Ram SRT-10, vilken bil det är big_smile vill ha.

fick en bredvid mig i oslo körde även ett race sinnesjukt snabb för sin storlek smile

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Le_Toy
5 november 2008 · 17 Inlägg

Det värsta jag stått bredvid är autoropas dåvarande enzo. Härlig upplevelse:)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/34692/496232_sodzg3.jpg

ante_hedis
5 november 2008 · 457 Inlägg

Chefens camaro -67 helt byggd för dragrace, 1000 hk utan gas, 1500 hk med gas.... bra fräs i den big_smile

BboyLuna
5 november 2008 · 261 Inlägg

En hummer..d va nåt ovalntigt

Me-BboyLuna
Rquired Allmänt envis
5 november 2008 · 12 512 Inlägg

Halmstad har ett rätt stort sportbilsinnehav, så man kan hamna bredvid en hel del skoj, b.la:

Porsche Carrera GT (i somras med morfars Nissan, hade väl förlorat två drivaxlar om  jag ens tänkt tanken)

Bentley contennial GT (med en 330, inte såååå stor skillnad på pappret men gav för mkt gas, spann och hamna en bra bit efter ändå tongue )

Bmw M6 (volvon framför mig drog fortare än volvon framför han= jag "vann")

En Maybach, busade inte men mötte bilen senare. Då fanns den enda tillgängliga park.fickan mellan denne maybach och en uselt parkerad MB lättlastbil. Har aldrig tagit det så försiktigt vid parkering innan lol )

Senast redigerat av Rquired (5 november 2008)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
KimVsWorld Mästare
5 november 2008 · 2 947 Inlägg

Rquired skrev:
Halmstad har ett rätt stort sportbilsinnehav, så man kan hamna bredvid en hel del skoj, b.la:

Porsche Carrera GT (i somras med morfars Nissan, hade väl förlorat två drivaxlar om  jag ens tänkt tanken)

Bentley contennial GT (med en 330, inte såååå stor skillnad på pappret men gav för mkt gas, spann och hamna en bra bit efter ändå tongue )

Bmw M6 (volvon framför mig drog fortare än volvon framför han= jag "vann")

En Maybach, busade inte men mötte bilen senare. Då fanns den enda tillgängliga park.fickan mellan denne maybach och en uselt parkerad MB lättlastbil. Har aldrig tagit det så försiktigt vid parkering innan lol )

I Halmstad? Jag såg en Porsche Carrera idag i Halmstad men en Maybach är fan respekt! cool

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
JontaK
5 november 2008 · 174 Inlägg

En av Sveriges första Maybach rullade här i Jönköping några år.
Har stått jämte den också men då med en Saab 9-5 2.0t, inget raceläge direkt. big_smile

Subaru Legacy GT spec B "Twin Turbo RFRB" (1999)
andreasgustavsson
5 november 2008 · 819 Inlägg

Övningskör bara änsålänge, och några rödljus har vi då inte i lilla åtvid. Men i våras när jag körde mormin till ica, parkerade och skulle stänga av bilen körde det upp något vidunder bredvid och täckte vårsolen. En höjd hummer med waaaay to big chromefälgar. Det händer inte varje dag i min lilla stad smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
te_wik Forummoderator
5 november 2008 · 12 813 Inlägg

Inget rödljus (som tur är) men körde för någon vår sedan vägen mellan Pajala och Gällivare.. men kommunens Volvo 245 Classic.
I höjd med Anttis så blev jag omkörd av två st Bugatti Veyron som var ute och testade de norrländska vintervägarna wink

Fick bara med en på film;
http://www.garaget.org/video/gft57nu64gdh

Det var liite coolt.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Sanizz
6 november 2008 ·

Ja fick en carrera gt bakom mig med sportläget i. Behöver nog inte säga mer än så.

te_wik Forummoderator
6 november 2008 · 12 813 Inlägg

Sanizz skrev:
Ja fick en carrera gt bakom mig med sportläget i. Behöver nog inte säga mer än så.

hur vet du att den hade sportläget i? smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang