Loaded Boys kör också sena kvällar nu ser ja ! Å Bra som fan blir det
PaintWorx Dudes fick också gjort massor idag!
Skönt låttips
Jo jag tänkte att jag kör tills Paul ringer å säger att han åker hem å det vart sent. Fick en liten rapport å det lät på honom att ni fick mkt gjort hela söndagen...bra jobbat! Sedan nämnde han åxå att återigen hade spårat ut ang detaljer HAHAHA fasen va gött! Så ska de va.
Nu är jag åxå hemma..äntligen! Men jag tror Paul kommer vara uppe med tuppen till skillnad mot mig Jag måste förbereda mig för jobbet imorgon huuuja...så jag lägger mig när de första ljusstrimmorna visar upp sig på horisonten
Jag skall avslöja på Elmia vilka piller jag kör med hehehe, de e INTE BLAZE kan jag lova, utan egen häxbryggd från -69. Kanske ska branda det till LOADED. Det går å går å går sedan går det åt H-lvete ibland
Senast redigerat av gladiatorn (30 mars 2009)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Tackar Kul att ni andra ser det vi själva ser med bilen...att den blev grym med alcantaran.
För er som inte vet så är det denna bil sam var med om kraschen i Motorjournalen, som förövrigt sänder inslaget imorgon tisdag kl 22-23 på Kanal 9 med repris på lördag.
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Tackar Kul att ni andra ser det vi själva ser med bilen...att den blev grym med alcantaran.
För er som inte vet så är det denna bil sam var med om kraschen i Motorjournalen, som förövrigt sänder inslaget imorgon tisdag kl 22-23 på Kanal 9 med repris på lördag.