Hmm precis, pengar e alltid ett problem, men men! Finns nog lösningar på de mesta:) Åk runt o kolla om de finns intresserade lackerare som vill sponsra dig då? För enligt min mening så duger denna bil länge o väl till Elmia.. och ett lackföretag kan nog döda för att deras företagsnamn ska synas på mässan!
Ser bra ut, sälj nu inte bilen vi måste ju åka på häng i sommar i våra s13
Klart vi skall hehe
Förstår om du tröttnat och att pengarna bara sinar, men det blir skita bra detta.
Keep it goin man.
Håller med Rauken91, många företag som skulle vilja ha sin logga på din bil det kan jag lova, åk runt och fråga eller maila. Jag mailade och fick 2 ställen att nappa på mitt lilla projekt så ditt borde inte vara några problem.
Ser bra ut, sälj nu inte bilen vi måste ju åka på häng i sommar i våra s13
Klart vi skall hehe
Förstår om du tröttnat och att pengarna bara sinar, men det blir skita bra detta.
Keep it goin man.
Håller med Rauken91, många företag som skulle vilja ha sin logga på din bil det kan jag lova, åk runt och fråga eller maila. Jag mailade och fick 2 ställen att nappa på mitt lilla projekt så ditt borde inte vara några problem.
Lycka till.
MVH!
Jo sant, Det känns lite seegt just nu men det är väll bara att bita ihop! Jo sant så sant!
Har även fått hem ett färgprov kan jag medela nu Grr
Keep it goin man.
Lycka till.
MVH!
Jo sant, Det känns lite seegt just nu men det är väll bara att bita ihop! Jo sant så sant!
Har även fått hem ett färgprov kan jag medela nu Grr
mvh
Hoppas du fortsätter, för det kommer bli AWESOME!!
Fasen vad härligt, vill ju veta vilken lack det blir. Säger jag, säger du? (A) ;D
Riktigt feta fälgar du O inte fel me steg2 heller Kul o se att arbetet finns kvar:) Inte långt kvar nu.. blåsa på lack o polera polera polera över vintern o sen när snön e borta o solen e framme, finns bara en sak..ut o slänga på häng Riktigt härligt
Riktigt feta fälgar du O inte fel me steg2 heller Kul o se att arbetet finns kvar:) Inte långt kvar nu.. blåsa på lack o polera polera polera över vintern o sen när snön e borta o solen e framme, finns bara en sak..ut o slänga på häng Riktigt härligt
Thx, Jorå sant så sant
Nu börjar det likna något på ena sidan, börjar bli jämt och fint!
Efter xxx antal timmar i garaget med slipning och spackling^^ xD
La eäven en bestälning på oljekylar slangar och adapter till oljefiltret, Samt ett hks filter och nya tryckrör "cromade "alu" till ic