2411
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
1 867 Inlägg
14 januari 2010
VIIIIT! big_smile
Helst blank.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Jlmmy
14 januari 2010
Trådstartare
Koop skrev:
VIIIIT! big_smile
Helst blank.

Jo håller med, riktigt cleant är det! Och några trevliga svarta dekaler m.m på sidorna!
Blir nog ett gött stuk big_smile

7 120 Inlägg
14 januari 2010
Mörkröd candy är också riktigt hett, tror det skulle passa fint till dina fälgar smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/837977_i9vyl6.jpg

155 Inlägg
14 januari 2010
Härligt! Som sagt, färgväl är sjukt svårt. Vitt är riktigt snyggt, men sätt lite färg på tillvaron? smile

http://origin-lab.com/gallery/dave02.jpg

http://origin-lab.com/gallery/westco2.jpg

Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se

Braindamaged
208 Inlägg
14 januari 2010
Jlmmy skrev:
Koop skrev:
VIIIIT! big_smile
Helst blank.

Jo håller med, riktigt cleant är det! Och några trevliga svarta dekaler m.m på sidorna!

Det va något sånt jag tänkte ifrån början jag också, men fan, man ändrar sig hela tiden! Men har nog hittat en färg, måste bara ha färgkoden, vet du vart man hittar färgkoder på nätet, eller färgkarta?

//Jepa

Jlmmy
14 januari 2010
Trådstartare
Jo dom var riktigt sexiga! smile
Candyn var inte dålig... Men problemet är just att jag skall försöka lacka bilen själv!

Har liksom inte råd att kasta ut 15k på en lack då man studerar just nu, Så vill ju ha något lätt/stilren lack smile
Men kom gärna med mer förslag!

mvh

Jlmmy
14 januari 2010
Trådstartare
Jepa skrev:
Jlmmy skrev:
Koop skrev:
VIIIIT! big_smile
Helst blank.

Det va något sånt jag tänkte ifrån början jag också, men fan, man ändrar sig hela tiden! Men har nog hittat en färg, måste bara ha färgkoden, vet du vart man hittar färgkoder på nätet, eller färgkarta?

//Jepa

Jo man gör ju det^^
Hum, lättast är nog att snacka med någon lackfirma som kan fixa fram det till dig!

Men vet någon annan här en hemsida så tipsa gärna smile

Braindamaged
208 Inlägg
14 januari 2010
Jlmmy skrev:
Jepa skrev:
Jlmmy skrev:

//Jepa

Jo man gör ju det^^
Hum, lättast är nog att snacka med någon lackfirma som kan fixa fram det till dig!

Men vet någon annan här en hemsida så tipsa gärna smile

ska ringa en lackerare imorn, om du vet någon med ett schysst pris kan väl du Pm:a mig smile så man har koll på bra priser o så!

//Jepa

2 077 Inlägg
14 januari 2010
Hade fan satsat på den gula du la upp jimmy smile
Tycker den sticker ut mest med wink
Samt den var ju sjukt läcker med, samt hur många gula 200sx'or ser man ute? ingen wink
Du vet ju redan med att jag ska ha röd så ;D

edit: alla kör ju runt i vita 200or med tongue snyggt som fan men jag personligen tycker det e uttjatat ^^
Senast redigerat av JDMCRAZE (14 januari 2010)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

162 Inlägg
14 januari 2010
tycker du ska satsa på blank vit med blanksvart tak och riktigt blank kolfiber om du ska ha kolfiber huv. vitt är adrig fel

Jlmmy
14 januari 2010
Trådstartare
Thx grabbar!

Jo det känns som att gul är lite mer utstickande än vit... Men vet inte tongue
Jepa jag hör av mig om jag vet någon, Jag har ialfall fått kontakt med sponsor angående lack till min vilket känns sjukt bra! smile

mvh
Senast redigerat av Jlmmy (14 januari 2010)

63 Inlägg
14 januari 2010
Tycker du ska köra på vit, ser cleant ut och kommer bli jävligt fint med interiören samt motorutrymmet. Men vilken färg du än väljer kommer det bli snyggt i slutänden wink

3 627 Inlägg
15 januari 2010
Måste bara inflika att det redan rullar en gul 200sx i Kba wink

Tycker personligen att du inte borde köra på någon av de färgerna.. dock kan jag inte kommer på något annat förslag direkt heller .. mer än plommonlila big_smile Fan den snyggaste färgen ever smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

utbildad klant
2 197 Inlägg
15 januari 2010
Vad gör det om det rullar en gul 200sx i stan? JImmys skulle ju piska skiten ur den utsende mässigt wink

Typ kör gul med en svartrand över;)? dock hört det rullan en sån audi i stan åxå XD

Mvh O.Frankeståhl

Large Cap
1 816 Inlägg
15 januari 2010
Vit med svart tak och riktigt djup i lacken!

No fucks given
179 Inlägg
15 januari 2010

/ Jimbo
Bygger på: Honda Civic 99a

382 Inlägg
15 januari 2010
vitt är ju ganska vanligt! men jävligt hett! röd är ju också snyggt..  men fan inte gul bara!!!

honda civic ep3 spec.e.d. projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163075
Brett och fett

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
15 januari 2010
Vit med svart tak och kolfiber huv samt tonade baklyktor smile

Kommer passa bra med dina fälgar också.

Gul e coolt tkr jag iaf, kör vad du själv vill!

MVH!

Jlmmy
15 januari 2010
Trådstartare
Tack grabbar! smile
Jo det värkar som att det blir vitt med någon kombination med kolfiber/svart...

Sedan den gula 200sx som rullar här i kba är verkligen inte vacker någonstans om jag skall vara ärlig!

Update kommer ikväll!
Så håll koll big_smile

mvh

27 Inlägg
15 januari 2010
Smart att välja vitt om du ska lacka själv. Missar i underarbetet syns inte samt att det är "skit enkelt" att slipa bort missöden som torrsprut och rinningar med påföljande polering. Vill du ha lite roligare vit så blanda lite effekt pulver i klarlacken som pearl så får du lite ljuseffekt i solen (dock ger det problem om du behöver korrigera fel enligt ovan).

Ingen kommer ihåg en fegis!

Sök