2677
Sök

Europas "KANSKE" EXTREMASTE Superkart R6, Chassit lackat! provkörning ala 200km/h!

296 Inlägg
26 juli 2009
När blir det våldskörning?

945 Inlägg
26 juli 2009
Kollat igenom hela tråden nu och det tog sin lilla tid tongue Och jag tycker att du har gjort ett helt otroligt bygge, jävligt bra jobbat big_smile Och måste även säga att du verkar jävligt duktig på att svetsa och komma på egna ideer. Samt tillverka egna saker, Tummen upp för det! smile

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

689 Inlägg
1 augusti 2009
Tråkigt att du ska sälja den nu när den äntligen börjar bli färdig

1 010 Inlägg
2 augusti 2009
va?

fattar inget..va e filmen?

blev den inte så bra som du trodde? -> sälja?

en film tycker jag du ska lägga upp iaf smile

434 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
Bar för att den ligger på annons kommer jag inte sälja i första taget=)

Jag ska och köra i veckan,

Det vart helt perfekt allting fungerar klockrent, inga problem alls:)

434 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
Imorgon blir det körning! och om det blir som jag tänkt mig så kanske karten får testköras mot en ferrari 430... inte fy skam!
men det är inte säkert.

Kommer även köras med en 900hk bmw.... risken finns att det blir en rolig/intressant film hehe

103 Inlägg
6 augusti 2009
fan va härligt !!!!! du är ju helt jävla grym! avundas detta bygget så enormt big_smile. kan knappt vänta på att få höra vrålet tongue våldta de där monstret i morgon nu !! big_smile

Är Michelin franska däck? Ja, men dom är dubbade till svenska. ;)

57 Inlägg
6 augusti 2009
sjukt bygge! det gillar vi:D

225 Inlägg
6 augusti 2009
Mmm, låter mysigt, kör hårt! big_smile

Bilmekaniker
274 Inlägg
12 augusti 2009
ett rikitgt skysst bygge big_smile men har du lagt ut den på blocket? tyckte de va den???

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

GSI_TIC
12 augusti 2009
varför sälja redan? knappt fått ihop den ju? :S

KD
20 augusti 2009
Det blev kanske inte så kul att köra den

434 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
KD skrev:
Det blev kanske inte så kul att köra den

nä den e jättre tråkig o köra.....
sluta kommentera i min projekttråd.

434 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
ifall alla vill veta så fungerar den superbra! men jag o tjejen min skall köpa hus så jag säljer både bilen och karten till förmån för husköp.

Man får prioritera ni som har varit i den sitsen vet ju:)

530 Inlägg
20 augusti 2009
Hmmmm..... 150hk på 100kg?

Hur i HELVETE skulle de kunna bli tråkigt!? big_smile

Kan nån förklara de för mig?

Helt sjukt bygge iallafall och skulle inte tveka en enda sekund att köpa den om jag hade haft pengar till de smile

IMPONERANDE!

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.
Mitt projekt! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183794

2 118 Inlägg
21 augusti 2009
Riktigt grym! men är den verkligen värd 48 papp ? yikes

D.i.l.l.i.g.a.f

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
21 augusti 2009
48000 skulle jag aldrig betala för den. hmm Sen blir jag fundersam över annonsen - 300km/h? Och allt som finns i tråden är att den gått att få upp i 200 och verkade inte allt för stabil. 100km/h till så spelar aerodynamiken större roll och minsta fel kan få den att köra som en le mans bil.
Att det sedan inte länkades hit är ganska självklart, här vet vi vad en superkart normalt klarar och vi är kritiska, det är de inte på sporthoj. Den som köper denna skapelse för den pengen kommer bli djupt besviken. Det roliga i ett sånt här bygge är just att bygga och testa fram det till sig själv, men som några sagt innan, det blev kanske som många var rädda för - allt blev överdrivet och karten okörbar? Är det därför vi inte får fler videos? Som jag skrev innan är en video utan ljud bättre än ingen, men avsaknaden på bilder och videoklipp får mig att tro att det blev misslyckat.

Jag ser mig gärna motbevisad, helst i en film där den går över 300 stabilt - men gör inget överilat bara för att bevisa något. Ingen här vill se en olycka. Vi vill bara se vad karten klarar av...

2 118 Inlägg
21 augusti 2009
sirmiro skrev:
48000 skulle jag aldrig betala för den. hmm Sen blir jag fundersam över annonsen - 300km/h? Och allt som finns i tråden är att den gått att få upp i 200 och verkade inte allt för stabil. 100km/h till så spelar aerodynamiken större roll och minsta fel kan få den att köra som en le mans bil.
Att det sedan inte länkades hit är ganska självklart, här vet vi vad en superkart normalt klarar och vi är kritiska, det är de inte på sporthoj. Den som köper denna skapelse för den pengen kommer bli djupt besviken. Det roliga i ett sånt här bygge är just att bygga och testa fram det till sig själv, men som några sagt innan, det blev kanske som många var rädda för - allt blev överdrivet och karten okörbar? Är det därför vi inte får fler videos? Som jag skrev innan är en video utan ljud bättre än ingen, men avsaknaden på bilder och videoklipp får mig att tro att det blev misslyckat.

Jag ser mig gärna motbevisad, helst i en film där den går över 300 stabilt - men gör inget överilat bara för att bevisa något. Ingen här vill se en olycka. Vi vill bara se vad karten klarar av...

+1

D.i.l.l.i.g.a.f

434 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
Såhär är det jag vill ingen något ont, och jag har lovat att lägga upp videos och det har jag gjort även kanske inte dom mest actionfyllda.
jag är i ett skede i livet då man skaffar hus etc och efter det ena kommer det andra.
Jag känner just nu att jag måste prioritera.

Jag har lagt ner tonvis med timmar på att uppdatera projekttråden och lägga in bilder på att göra det så kul och så bra läsning som möjligt för er alla, jag själv tyckt det vart otrooligt kul själv också!

hade det varit större summor kring sponsor pengarna och typ ett kontrakt skrivet eller liknande hade jag vidtagit andra åtgärder vad gäller försäljningen,
då jag har min andra Supra hade jag ett ganska avancerat sponsorkontrakt skrivet med Streetperformance och då gick vi igenom allting vid försäljning och han som köpte tog över det.

en annan rolig grej som jag hoppas ni uppskattar är att karten kommer vara med i Street & Strip vilket nummer vet jag inte ännu.

//Robin
och ifall den blir såld erbjuder jag mig att betala tillbaka pengarna till dom som vill.

Jag vill inte att mitt namn dras i smutsen p.g.a detta.

Blir karten kvar så kommer jag fortsätta som vanligt

Administratör
2 981 Inlägg
22 augusti 2009
Om vi håller oss till att diskutera karten och det som hör den till. Allt vad gäller försäljning eller liknande undanbedes. mvh

En kopp av den svarta såsen...

Sök