Jag bara längtar på att få slänga på mina nya vinterdäck som jag sparat till detta tillfälle. De jag har bak nu har fått smaka många refuger så obalans är ett faktum...
Kan direckt säga till er som inte åkt på is förr, att om ni tror (som jag gjorde) att det duger med jättefräsha vinterdäck, så tror ni fel.. Satan att det inte drev mycket...
Kan direckt säga till er som inte åkt på is förr, att om ni tror (som jag gjorde) att det duger med jättefräsha vinterdäck, så tror ni fel.. Satan att det inte drev mycket...
Vert ute och åkt nått ?
Ja på loosjön, ca 1 mil från mig Men visst, det var kul att halka runt lite
det var inge HAAALT va hehe men ja har iaf så jag kan låna rallu dubb men vågar inte ut på isen en
Låter as nice ju.. får se om man kanske kommar titta förbi. Funderar man på att kanske göra egna däck finns de bra dubb på http://www.best-grip.se/ Dubben som är till enduro bör nog hålla..
Vi har ju testat idag och de funkar om de är några som åker ett par varv innan med isdubb så man kan åka på de
20cm tror jag de var. Fast det knakade rätt bra när typ 15 bilar stod i en klunga.
Lite lätt obehagligt sådär :S
Okeeej okeej.. jooo det gäller ju att sprida ut sig.. Men att isen knakar brukar också tyda på att det är bra is...
Vet ej, men när man står och snackar sen helt plötslig smäller det till och man hör/känner hur sprickan kommer precis under sig och bilen, då känns inte specilet bra. Hehe