3195
Sök

Öppet luftfilter till Golf III GTI -92

638 Inlägg
5 mars 2006
Trådstartare
har en Golf 3 GTI -92... har tänkt ersätta luftburken med öppet filter men har ett problem. luftmängdsmätaren... den sitter direkt på orginalluftburken så om jag ersätter med ett öppet filter så försvinner luftmängdsmätaren. hur ska jag göra? finns det luftmängdsmätare att köpa? jag har aldrig sett detta innan. hoppas någon vet nån lösning.

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
5 mars 2006
Hej, vet inte exakt hur det ser ut man skulle du inte kunne köpa en beg luftburk och plocka utt LMM:en från den och sen ett öppet filter på den, låter som en möjlighet enligt mej...

638 Inlägg
5 mars 2006
Trådstartare
ja det är en lösning... frågan är bara vem som skulle sälja en sån tongue hehe. det får bli att dra till skroten kanske wink

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

638 Inlägg
5 mars 2006
Trådstartare
funkar det med vilken LMM som helst? om man hittar en som har suttit på en calibra eller något typ?

142 Inlägg
5 mars 2006
Jag har samma problem

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
5 mars 2006
Nej det fungerar inte med vilken som helst, för det ger olika signalvärden, och sen finns det ju 2 olika typer. Luftmängdsmätare och luftmassamätare, vet dock inte vilken det är på golf3

125 Inlägg
5 mars 2006
men sitter den inte fast med 4 skruvar då. så ser det ut på min kompis golf iaf.

If it aint rubbing, it aint dubbing:)

638 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
ok. nej den går inte att skruva av. jag har bilder på den. hur laddar man upp dem här?

Sök