ser bra ut! även fast jag inte riktigt tycker om din knappar du satt dit i mittkonsolen..
Tackar! okej ne alla kan inte tycka om de man gör..
Hehe är ju inget fel på de gör! allt annat ser ju riktigt bra ut. Men jag är mer för att behålla orginal knappar och sånt:) Men alla kan ju inte tycka likadant;)
nu så:) blir det lack på bygget bak eller blir det inklädning?
Ja du tyckte ju de stod lite still i tråden så får la slänga upp lite bilder va tycker du lack eller vinyl? e nog mer för svart lack /F
krutmats skrev:
Åhh vad snyggt det blir!!! ljudbygget blir ju fantastisk bra!!! Jag gillar dina kknappar, kämpa på!! Mvh/Mats
Stort tack Mats! roligt att höra att de tycks om. ja jag tycker me knapparna blir bra blir nog ännu bättre när allt blir svart istället för orange på mitt konsolen med /F
Ser riktigt bra ut ;D Klä allt i kolfiber skulle sett fränt ut, nu har jag dock inte kollat om du överhuvudtaget har kolfiber ngn annanstans så de kanske ej passar in i bygget. Dock en tanke ;P
Ser riktigt bra ut ;D Klä allt i kolfiber skulle sett fränt ut, nu har jag dock inte kollat om du överhuvudtaget har kolfiber ngn annanstans så de kanske ej passar in i bygget. Dock en tanke ;P
Tackar! jo de hade nog kunnat bli redigt nice men tyver har jag nog inte ekonomi till detta =/ så får bli svart lackat /F
Saab_Robin skrev:
ser bra ut m ycket snyggt blir det i bagaget
Tack robin! roligt att de man görs tycks om av andra!! då blir man mer taggad på att jobba å fortsätta /F
Va hos collexstyling idag och hämtade 2m orange pu-skinn (tilldörrarna å lite annat i veckan som kommer ska allt finslipas me 400 sen 600 papper och vecka 13 körs de nog till lack!