Ja vet! vi skulle börja på en egen vinge, men då sa läraren att han skulle fortsätta med den så den blev klar i tid... tiden gick ingen ville fråga om vingen och till slut så blev det den, ingen i klassen visste nått om den, och ingen ville egentligen ha den
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
vingen var ju för stor ja.. och bilen ser ju precis ut som daytona bilen. hitta på något nytt istället ;P
Men bra jobbat iaf
jepps, det är en kopia av den faktiskt, samma lärare, vi hittade de gammla lkånga rutorna som va kvar efter den å då blev vi sugna på ett sånt projekt också:D
Kör på utan vingen helt o hållet. Grymt cleant stuk då. Undrar fortfarande vad för fälgar ni slängt på.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Ser jäkla najs ut, men som du har hört några gånger förut....vingen! Vingen skulle varit lägre... Varför kommer de sig att alla klasser bygger om volvos till 2 dörrars? känns som de gjorts nåågra gånger nu En polare har en guldrig 852 som en klass gjorde för några år sen.
Ser jäkla najs ut, men som du har hört några gånger förut....vingen! Vingen skulle varit lägre... Varför kommer de sig att alla klasser bygger om volvos till 2 dörrars? känns som de gjorts nåågra gånger nu En polare har en guldrig 852 som en klass gjorde för några år sen.
hehe oki. dä var ju först en rävlin 99-00 som bilsport arangerade och nobelgymnasiet som ja gick på vann den men sin volvo 852 Daytona, och när de beställde rutor så var de tvugna att beställa 10 par. å de var ett par som låg kvar efter dä, å de kom fram när vi städade, å då fråga vi läraren om inte vi också kundew bygga, å dä kunde vi=)
Måste ha varit grymt kul skolprojekt att hålla på med. Kul att se att det finns dem som får möjlighet att göra något sådant.
Som jag läste på grundtråden så hade det passat bättre med en R-vinge, hade varit stilrent. Hade det suttit svarta klarglas hade gett mer racing stuk. Men detta är i mitt tycke.
Måste ha varit grymt kul skolprojekt att hålla på med. Kul att se att det finns dem som får möjlighet att göra något sådant.
Som jag läste på grundtråden så hade det passat bättre med en R-vinge, hade varit stilrent. Hade det suttit svarta klarglas hade gett mer racing stuk. Men detta är i mitt tycke.
Bra jobbat grabbar!
jepps, tack=) ja den vingen hade ju solklart gjort sej bättre på den bilen!