misshandel... Värre än vad jag trodde!!! HJ*LP

KimVsWorld Mästare
17 december 2008 · 2 947 Inlägg

pattilatti2 skrev:

manta_gsi skrev:

Abeed skrev:
jag fick kvitto på flygbiljetterna men det är inte det polisen vill ha !
biljetten ä rju köpt "ärlig" men med stulet visa kort. och det visste jag inte om, när jag köpte e från killen. Blev bara glad att jag fick de billigt.

hur kan man inte veta att det kort man handlar med är stulet. ja menar du vet väl om det är ditt eget visakort du handlar med eller?

de vart nog köpt av ärliga ahmed  som senare sålde biljetterna LOL

låter långsökt faktiskt

En kille har köpt biljetterna med stulet visa-kort och sedan har TS köpt biljetterna av honom? Det är J-VLIGT svårt att fatta vad du skriver TS!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
blacken
17 december 2008 ·

Abeed skrev:
Vadå ärliga Achmed :S varför inte "ärliga FREDRIK " rasist

lollol. Så han hette Frederik han som nitade dig. Annars så är den korrekta benämningen "'ärliga Bärra".
Och nej är inte rasist..

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
17 december 2008 · 2 853 Inlägg

KimVsWorld skrev:

pattilatti2 skrev:

manta_gsi skrev:

hur kan man inte veta att det kort man handlar med är stulet. ja menar du vet väl om det är ditt eget visakort du handlar med eller?

de vart nog köpt av ärliga ahmed  som senare sålde biljetterna LOL

låter långsökt faktiskt

En kille har köpt biljetterna med stulet visa-kort och sedan har TS köpt biljetterna av honom? Det är J-VLIGT svårt att fatta vad du skriver TS!

hoppas du inte menar mig:P

Abeed Pekabow i can see u
17 december 2008 · 644 Inlägg

blacken skrev:

Abeed skrev:
Vadå ärliga Achmed :S varför inte "ärliga FREDRIK " rasist

lollol. Så han hette Frederik han som nitade dig. Annars så är den korrekta benämningen "'ärliga Bärra"
Och nej är inte rasist..

JA men då kan du då hålla dig till den rätta benämningen "ärliga bärra" och "achmed" thank you very much

blacken
17 december 2008 ·

Abeed skrev:

blacken skrev:

Abeed skrev:
Vadå ärliga Achmed :S varför inte "ärliga FREDRIK " rasist

lollol. Så han hette Frederik han som nitade dig. Annars så är den korrekta benämningen "'ärliga Bärra"
Och nej är inte rasist..

JA men då kan du då hålla dig till den rätta benämningen "ärliga bärra" och "achmed" thank you very much

Så det var Svenskar som dangade på dig, ber om ursäkt "my mistake". Utgick ifrån det just på grund av  för att en Svensk ska bete sig på ett sådant sätt, så krävs det väldigt mycket.  Ber om ursäkt för att jag tog saker och ting för givet..

Senast redigerat av blacken (17 december 2008)

Joo
17 december 2008 · 741 Inlägg

Abeed skrev:
jag fick kvitto på flygbiljetterna men det är inte det polisen vill ha !
biljetten ä rju köpt "ärlig" men med stulet visa kort. och det visste jag inte om, när jag köpte e från killen. Blev bara glad att jag fick de billigt.

Har inte läst så jätte mycket i tråden, men du visste inte att visa kortet var stulet?? men vafan du handlar väl med ditt eget visa kort som det står dit namn på eller??? yikesyikes

FreddeK
17 december 2008 ·

Låter skumrask hela historien och vet inte vad jag ska tro....Bättre att låsa denna tråden...

Muttley
17 december 2008 ·

jag tror detta är ett stort påhitt. håller man på med sådant här skit så talar man inte om de på ett stort öppet forum.

sen är de en sak jag undrar över. gör inte ni andra det?.

vem FAN köper flygbiljetter för mindre än halva priset av en privatperson? klart som fan att de är stulet på nått vis och någon vill tjäna lite pengar.

jag tycker att moderatorerna ska läsa igenom och sen stänga detta för detta hör fasen inte hemma på garaget. vill trådskaparen ha sitt skit löst kan han ta de med sin advokat /polis och domstol. för nått fuffens är de med detta.

FreddeK
17 december 2008 ·

tkd_rille skrev:
jag tror detta är ett stort påhitt. håller man på med sådant här skit så talar man inte om de på ett stort öppet forum.

sen är de en sak jag undrar över. gör inte ni andra det?.

vem FAN köper flygbiljetter för mindre än halva priset av en privatperson? klart som fan att de är stulet på nått vis och någon vill tjäna lite pengar.

jag tycker att moderatorerna ska läsa igenom och sen stänga detta för detta hör fasen inte hemma på garaget. vill trådskaparen ha sitt skit löst kan han ta de med sin advokat /polis och domstol. för nått fuffens är de med detta.

japp håller med...fuffens och skumrask så det skriker om det! Vi är ingen jury som ska dömma heller så det är bättre att låsa tråden!

Muttley
17 december 2008 ·

Freddeponken skrev:

tkd_rille skrev:
jag tror detta är ett stort påhitt. håller man på med sådant här skit så talar man inte om de på ett stort öppet forum.

sen är de en sak jag undrar över. gör inte ni andra det?.

vem FAN köper flygbiljetter för mindre än halva priset av en privatperson? klart som fan att de är stulet på nått vis och någon vill tjäna lite pengar.

jag tycker att moderatorerna ska läsa igenom och sen stänga detta för detta hör fasen inte hemma på garaget. vill trådskaparen ha sitt skit löst kan han ta de med sin advokat /polis och domstol. för nått fuffens är de med detta.

japp håller med...fuffens och skumrask så det skriker om det! Vi är ingen jury som ska dömma heller så det är bättre att låsa tråden!

bra vi är fler smile.
man kan diskutera sådant på andra forum som innehåller kriminella saker. men garaget får vi ju ändå dra en liten gräns trots att vi är på off topic. känns lite som om han har haft fuffens med nått gäng själv från början.
för jag fattar inte vad jobbet har med att göra med misshandeln och sen plötligt mitt i allting tar han upp sin uppbrända bostad . har inte nått sammanhängande av de man kan läsa:S.

volvo_nicke3 Avstängd
17 december 2008 · 519 Inlägg

***************


Om tråden ska vara kvar, så håll onödigt snack om vad man bör göra och inte göra med folk borta

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
MrNinja
17 december 2008 · 148 Inlägg

Jag fattar inte riktigt.

- Någon har alltså på ditt jobb utnyttjat ditt konto för att sno pengar och grejer. Du vet inte vem?

- Din granne hatar dig så mycket att hon bränner ner ditt hus. Varför?

- Du köper fett billiga biljetter trots att du har massa problem med skit. Ingen mystik alls kring detta?

- Du blir nedslagen av något gäng som du köpte biljetterna av. Varför?

- Diskussion om att det handlar om däck men ändå inte?

Det är lite därför som jag i hela mitt liv försöker hålla mig borta från alla skumma idioter och jobba mig uppåt ärligt. Snabba cash kan alla tjäna men till sist så inser man att livet kommer gå åt helvete om man fuskar sig igenom det.

Germax
17 december 2008 · 12 086 Inlägg

Det börjar bli lite väl mkt fiction för min smak..

guwib
17 december 2008 · 624 Inlägg

Abeed skrev:
jag fick kvitto på flygbiljetterna men det är inte det polisen vill ha !
biljetten ä rju köpt "ärlig" men med stulet visa kort. och det visste jag inte om, när jag köpte e från killen. Blev bara glad att jag fick de billigt.

så du visste inte att du handlade med ett stulet visa kort???kortet som det står att du fick billigt!?
som du sen säkert handlade stulna biljetter med..

mystiken tätnar..
och det är KNAPPAST svenskar som spöat dig, och de som har gjort det har säkert en bra anledning.. annars skulle de ju inte ha gjort det.

lita ALDRIG på en FALKNÄSA.. ni ser hur han skrev i början- jag vet inget om ngnting typ, aldrig sett dem förut etc etc..

allt är ju bara ljug.. han har ju försökt blåsa dem.!!och så har han fått sota för det, sen nystas mer ljusskygga affärer upp..

TYPISKT FALKNÄSOR

who´s the man?
Abeed Pekabow i can see u
17 december 2008 · 644 Inlägg

MrNinja skrev:
Jag fattar inte riktigt.

- Någon har alltså på ditt jobb utnyttjat ditt konto för att sno pengar och grejer. Du vet inte vem?

- Din granne hatar dig så mycket att hon bränner ner ditt hus. Varför?

- Du köper fett billiga biljetter trots att du har massa problem med skit. Ingen mystik alls kring detta?

- Du blir nedslagen av något gäng som du köpte biljetterna av. Varför?

- Diskussion om att det handlar om däck men ändå inte?

Det är lite därför som jag i hela mitt liv försöker hålla mig borta från alla skumma idioter och jobba mig uppåt ärligt. Snabba cash kan alla tjäna men till sist så inser man att livet kommer gå åt helvete om man fuskar sig igenom det.

min chef sluta innan detta börja hända 2-3 veckor innan , så jag misstänker min nya chf som har tillgång til minn konto nr. för att betala in lön till mig

grannen som brände ner mitt hus var bara inte mitt det var 6 st till och hon är sjuk,, och straffad. tror inget har med mitt hus och göra.

när jag köpte biljetten hade jag ingen på mig eller trott iaf. . fick ett papper fylld med all info för resan som jag själv tolka som ett kvitto och biljett

om nu jag blev slagen för biljetterna så kommer inte killarna säga det , de säger att det handla om vinterdäck , de vll inte åka fast på att de har såld stulna biljetter

Abeed Pekabow i can see u
17 december 2008 · 644 Inlägg

guwib skrev:

Abeed skrev:
jag fick kvitto på flygbiljetterna men det är inte det polisen vill ha !
biljetten ä rju köpt "ärlig" men med stulet visa kort. och det visste jag inte om, när jag köpte e från killen. Blev bara glad att jag fick de billigt.

så du visste inte att du handlade med ett stulet visa kort???kortet som det står att du fick billigt!?
som du sen säkert handlade stulna biljetter med..

mystiken tätnar..
och det är KNAPPAST svenskar som spöat dig, och de som har gjort det har säkert en bra anledning.. annars skulle de ju inte ha gjort det.

lita ALDRIG på en FALKNÄSA.. ni ser hur han skrev i början- jag vet inget om ngnting typ, aldrig sett dem förut etc etc..

allt är ju bara ljug.. han har ju försökt blåsa dem.!!och så har han fått sota för det, sen nystas mer ljusskygga affärer upp..

TYPISKT FALKNÄSOR

hur fan ska jag veta att den är stulen ,, sNÄLLA NGN FÖRSÖK LÄS OM DITT INLÄGG . 
om jag får ett papper det står al info vad biljetten kosta och när planet åker och ref.nr för biljetterna , då tolka vilken människa som helst att det är ett kvitto med ref. nr

vad mear du att svenskar räkna till tio innan de gör det. ???
därför finns det pedofiler bankrånare mördare misshandlare som är svenskar. !!

du ljuger så mkt så mkt för folk , så du har jävligt svårt och tro på folk . lycka till ed livet. !!!

FreddeK
17 december 2008 ·

Abeed skrev:

MrNinja skrev:
Jag fattar inte riktigt.

- Någon har alltså på ditt jobb utnyttjat ditt konto för att sno pengar och grejer. Du vet inte vem?

- Din granne hatar dig så mycket att hon bränner ner ditt hus. Varför?

- Du köper fett billiga biljetter trots att du har massa problem med skit. Ingen mystik alls kring detta?

- Du blir nedslagen av något gäng som du köpte biljetterna av. Varför?

- Diskussion om att det handlar om däck men ändå inte?

Det är lite därför som jag i hela mitt liv försöker hålla mig borta från alla skumma idioter och jobba mig uppåt ärligt. Snabba cash kan alla tjäna men till sist så inser man att livet kommer gå åt helvete om man fuskar sig igenom det.

min chef sluta innan detta börja hända 2-3 veckor innan , så jag misstänker min nya chf som har tillgång til minn konto nr. för att betala in lön till mig

grannen som brände ner mitt hus var bara inte mitt det var 6 st till och hon är sjuk,, och straffad. tror inget har med mitt hus och göra.

när jag köpte biljetten hade jag ingen på mig eller trott iaf. . fick ett papper fylld med all info för resan som jag själv tolka som ett kvitto och biljett

om nu jag blev slagen för biljetterna så kommer inte killarna säga det , de säger att det handla om vinterdäck , de vll inte åka fast på att de har såld stulna biljetter

och du fick bara 89000kr av försäkringsbolaget för huset? öhhh jag fattar nada.

MrNinja
17 december 2008 · 148 Inlägg

Så du vet egentligen fortfarande inte varför du fått stryk. För jag menar, om dom sålde dig biljetterna och du gav dom de pengar som dom begärde så borde dom inte ha något otalt med dig tongue

maco
17 december 2008 · 1 207 Inlägg

Helvetet vad många rasister det finns här och vars i helvete är alla moderatorer?

Hela denna tråd är så djävla typisk gorg - allt djävla skitsnack om: "a.c.a.b"., "att invandrare...", "du borde förstått bättre", och antydningar på att man skall ta lagen i egna händer.

De som sitter hemma en fredag kväll och blir gråter till Schindlers List och American History X börjar genast kasta onda ögat på alla invandrare så fort någon rört hans r-vinge...

Hoppas dock att det löser sig för dig Abeed, om du har rent mjöl i påsen kommer det troligen att göra det.

guwib
17 december 2008 · 624 Inlägg

mjölet har ruttnat för länge sen!!

who´s the man?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang