EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

Keller Hamster
18 mars 2010 · 817 Inlägg

Ser grymt ut! Ser bra ut med fälgarna nu när det är bilder tagna på lite avstånd och andra vinklar! smile

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
premonitioner SOUL FIRE ENTERTAINMENT
18 mars 2010 · 779 Inlägg

Grymt snyggt!!!
Bra jobbat!

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU
Volvo V40 T4 "Blueberry Yum Yum" (2001)
Volvo V40 2.0T "SOUL FIRE EDITION" (2004)
sport
18 mars 2010 · 93 Inlägg

grym blev den!

Crille88
18 mars 2010 · 1 353 Inlägg

Adrian-Styling skrev:

clabbe90 skrev:
bilen blev grymt snygg .. extra coolt med tanke på att ni gjort det själva smile lycka till på elmia.

jättecoolt...

inte lätt för dig wink du måste ställa dig framför bilen med en stor skylt wink hahah

o du clabbe90, du e heeelt ute o cyklar

Seat Leon Cupra R "Limited Edition nr 496 av 799" (2018)
jimy
18 mars 2010 · 44 Inlägg

Crille88 skrev:

Adrian-Styling skrev:

clabbe90 skrev:
bilen blev grymt snygg .. extra coolt med tanke på att ni gjort det själva smile lycka till på elmia.

jättecoolt...

inte lätt för dig wink du måste ställa dig framför bilen med en stor skylt wink hahah

o du clabbe90, du e heeelt ute o cyklar

Vore kanske läge att i bilens presentation skriva vem som byggt bilen , nämligen Adrian smile

666_Beast
18 mars 2010 · 1 863 Inlägg

Bilen blev sjukt bra, riktigt fet framifrån.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Torlejf Bilvårdstönt.
18 mars 2010 · 1 109 Inlägg

Adrian ska ha beröm för hantverket som ligger bakom, dock har han inte fått speciellt mycket uppskattning i den här tråden.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)
SpeedOfLight
18 mars 2010 · 1 432 Inlägg

Det är ju inte hans arbete folk har kritiserat, utan design grejer.

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Torlejf Bilvårdstönt.
18 mars 2010 · 1 109 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
Det är ju inte hans arbete folk har kritiserat, utan design grejer.

Jag menade uppskattning från bilens ägare, inte uppskattning från forumets medlemmar.

Bygger rolig bil. :)
Niksic
18 mars 2010 · 552 Inlägg

Ja ha, och så var nästa sak igång och hacka på. big_smile
Vi har aldrig "påstått" att det är vi som har byggt bilen. Det är Adrian som har gjort breddning och lackat bilen, JA. Och det vet nog de flesta om redan, han har varit med i tidningen med oss, han har varit med på många kort. Han är ju inte med på kort den senaste tiden eftersom efterarbetet har vi gjort själva i vårt eget garage.  Jag har flera gånger i tråden tackat han, under den tiden då bilen stod hos honom. Så om ni bara går tillbaka till dom sidorna där han är med så ser ni nog det..
Han la 4 veckor på bilen, tillsammans med oss för att bygga den. All annan tid med allt efterarbete har vi gjort själva.

Och på fredag ska bilen tillbaka till han, då han ska lägga diamantklarlack på bilen som vi har köpt. Även då kommer han att fastna på bild. wink

Adrian vet att vi är tacksamma för det han har byggt, men även vi var ju såklart med å bestämde hur vi ville ha det. Plus att han har ju inte direkt gjort det gratis, som en del kanske tror? tongue

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
_zigge_
18 mars 2010 · 313 Inlägg

Niksic skrev:
Hahaha, ja för det är ju ändå vår bil som vi byggt, och vi tog oss in på Elmia, är det inte stort eller? smile
Men lura er inte för mycket på bilderna, som sagt helt annat i verkligheten, plus att på bilderna är inte innerskärmarna klara bak ännu, plus att dom ska bli svarta. smile

?

Dodge Charger "Only REAL Power" (1966)
Niksic
18 mars 2010 · 552 Inlägg

Det jag menar där är att det är vår bil, som vi själva bestämt hur den ska se ut. Även vi har byggt den. That's it, börja inte om på nytt med nytt tjabb nu!

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Bjorling
18 mars 2010 · 171 Inlägg

Måste berömma er till genomförandet av bygget. Alltid skoj när nån genomför sina drömmar. Men smaken är som baken delad. Vissa gillar bilar med hjulen långt ut hjulhusen och vissa gillar svensson offroad stuket med hjulen en decimter innanför.

Sen så är det synd att standarden på Svenska styling byggen har stannat. tur tunning sidan håller fanan högt iallefall.

Lycka till på Elmia men bli inte ledsen om du inte får pris.

Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5
laggey
18 mars 2010 · 335 Inlägg

Bjorling skrev:
Måste berömma er till genomförandet av bygget. Alltid skoj när nån genomför sina drömmar. Men smaken är som baken delad. Vissa gillar bilar med hjulen långt ut hjulhusen och vissa gillar svensson offroad stuket med hjulen en decimter innanför.

Sen så är det synd att standarden på Svenska styling byggen har stannat. tur tunning sidan håller fanan högt iallefall.

Lycka till på Elmia men bli inte ledsen om du inte får pris.

+1

Arcangelus <3 Japs
18 mars 2010 · 680 Inlägg

Schyssta bilder! På med Xenon 6000K med så blir det riktigt najs smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
GurraG INGET ANNAT!!
18 mars 2010 · 1 725 Inlägg

Nu kände jag här att man blev tagen på sängen.. SOm jag förstått tråden innan så har adrian hjälpt till som en kompis med bilen inte så att ni har lejt bort arbetet..


Då vill jag ändå ändre riktning i detta och ge adrian stort cred för grymt utfört arbete ännu en gång

Niksic
19 mars 2010 · 552 Inlägg

Vi har xenon 6000k men stängde av dom då vissa bilder blev dåliga. smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
2-D Faderator
19 mars 2010 · 637 Inlägg

Jag tycker det här är ett gryymt projekt och detta är lätt bland de snyggaste V70is om inte den snyggaste smile Men det är bara 1 sak jag inte riktigt gillar det är krom bakspeglarna, jag själv tror det skulle va snyggare med svarta, men alla kan ju inte tycka lika smile

Shaked but not störd.
Audi TT "2.0 TFSI Quattro" (2015)
Niksic
19 mars 2010 · 552 Inlägg

Tack för det. smile
Jo det är en hel del som tycker att vi skulle haft svarta.
Men vi körde på krom, för det passar med fälgarna och sidoblinkers. smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Aerocombi Xenoholic
19 mars 2010 · 2 559 Inlägg

Niksic skrev:
Tack för det. smile
Jo det är en hel del som tycker att vi skulle haft svarta.
Men vi körde på krom, för det passar med fälgarna och sidoblinkers. smile

Helt rätt, kromfälgar o kromade speglar ska det va cool även om jag valde lite större av båda sorter wink
Ska bli spännande att se den live på Elmia smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang