hallå ! nu kommer det en uppdate från helgens bravader! riktigt rolig helg ! bilen höll hela helgen bilen vart bänkad till 94,6hk och 191nm ( kan dock få ut mer om jag vrider på pumpen mer! mätte även upp ljudet till 137db
detta är vad jag kallar grill;)
just kommit på plats med lägret
bänkning!
va faktiskt endel folk och kollade in den under helgen
söndagens utställning !
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
hihi, jag fastnade visst på den bilden! sitter på huk till vänster! och den gula polon bakom åkte jag i!
vad har du för motor? och vad har du gjort mer exakt?
jasså där ser man pumpar in mer diesel, 1,4bars ladd, stor intercooler, öppet filter, 2,5" downpipe, 2,5" avgas med fullflödesdämpare.... de e de som e gjort me maskin
hej igen inte hänt något med bilen sen bugrun, men har tankat och räknat ut att den gick på 0,53 på hemvägen i alla fall och då låg jag runt 115km/ hela vägen (toppfart 141km/h) så den varvar endel på motorvägen har börjat fundera mer och mer på uretanbussningar till bak och framvagn då den är lite lealös efter vägen har kollat dalhems.se, något annat ställe det finns bussningar ? tack hej
hej igen inte hänt något med bilen sen bugrun, men har tankat och räknat ut att den gick på 0,53 på hemvägen i alla fall och då låg jag runt 115km/ hela vägen (toppfart 141km/h) så den varvar endel på motorvägen har börjat fundera mer och mer på uretanbussningar till bak och framvagn då den är lite lealös efter vägen har kollat dalhems.se, något annat ställe det finns bussningar ? tack hej
http://www.kgtrimning.com/bussning.htm där finns bra bussningar, har liggandes till min Mk1, verkar jävligt bra, smidiga att ha och göra med är dom oxå!
http://www.kgtrimning.com/bussning.htm där finns bra bussningar, har liggandes till min Mk1, verkar jävligt bra, smidiga att ha och göra med är dom oxå!
tror det blir dalhems.se, får bussningar till både fram och bakvagn för under 700kr
tror det blir dalhems.se, får bussningar till både fram och bakvagn för under 700kr
under 700:- för både fram och bak? med krängningshämmarbussningar också? Om ja så är det jävligt billigt Eller det kanske inte sitter k-hämmare på din? hehe
under 700:- för både fram och bak? med krängningshämmarbussningar också? Om ja så är det jävligt billigt Eller det kanske inte sitter k-hämmare på din? hehe
sitter ingen krägningshämmare på denna tyckte inte det var så farligt ändå , det är ju 6 bussningar
tjenare alla de va ett tag sen man va inne här.. har haft fullt upp med annat och det har inte hänt något med bilen...
men nu ska det hända saker ! nya uretanbussningar till bak och framvagn, renoveringssats till växellänkaget, bakluckelås, bussningar till stolsfästena, nya länkarmar och spindeleder är nu beställt !