Läst igenom hela tråden nu, det tog ett tag :p Riktigt snyggt bygge! Otur med huven och det där i början, men det löste sig vilket saker och ting brukar göra med tiden. Alla sakerna som du har gjort med bilen, små som stora, är riktigt snygga. Cleant ska det va! Jobba på! Prenumeration lagd!
Läst igenom hela tråden nu, det tog ett tag :p Riktigt snyggt bygge! Otur med huven och det där i början, men det löste sig vilket saker och ting brukar göra med tiden. Alla sakerna som du har gjort med bilen, små som stora, är riktigt snygga. Cleant ska det va! Jobba på! Prenumeration lagd!
Lycka till med huset!
MVH Putte
Stort tack, alltid kul när folk uppskattar det man gör. Då vet man iaf att man inte är helt ute och cyklar. ;P
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
Monterade BTR:en ikväll, fick tillverka ett litet fäste för att få den att sitta som jag ville. Även fått dit slangarna till bränslereturen. Nu återstår bara slang från filtret till fuelrailen sen är bränslesystemet klart. Bilder kommer, hade bara mobilen med mig.
Imorn hämtas pinnbultar till grenröret, får passa på att köpa brickor och muttrar och sen åker grenröret dit.
Går och väntar på fläns, nippel och packning till oljereturen på turbon som är beställt från GIK Turbo. Förhoppningsvis kommer det med posten imorn.
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden