Angående: Träff i Karlstads området?

Catling Old School Ford
2 mars 2009 · 600 Inlägg

Vad ska polisen göra :S köra iväg 100-talet bilar?

Sätt ett datum bara fram i vår så får man se vad som blir. man möts ändå i stan å hänger på andra.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
Ford Capri "ELD" (1981)
Derbi
2 mars 2009 · 1 531 Inlägg

volvo_1987 skrev:
i2 fälltet i karlstad skulle ju va perfekt eller vad tror du derbi?

Där sa du fan nått big_smile Ska höra mig för vad som gäller med den platsen.

Tror det är bättre att fråga markägare osv innan man drar dit ett hundra tal bilar för att slippa allt gnäll osv som troligen kommer uppstå annars. Polisen har inga problem med att köra bort hundra talet bilar, har hänt förut och kommer hända igen.

H3dlund Med lem
2 mars 2009 · 1 127 Inlägg

Vart ligger I2 då undrar en med lite halvkass koll? tongue

Svårt att hitta bra platser.. Biltema är rätt svårslaget, men nått annat borde ju finnas.

Derbi
2 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Ja du hur ska man förklara. vet inte hur mycket du kan om Karlstad men om du vet vart polis-stationen och räddningstjänsten i Karlstad ligger så är det tvärs över gatan/parkeringen kan man säga. Det brukar vara cirkus där rätt så ofta under sommarhalvåret och det har bra förbindelser från två håll till E18.

volvo_1987
2 mars 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Ja du hur ska man förklara. vet inte hur mycket du kan om Karlstad men om du vet vart polis-stationen och räddningstjänsten i Karlstad ligger så är det tvärs över gatan/parkeringen kan man säga. Det brukar vara cirkus där rätt så ofta under sommarhalvåret och det har bra förbindelser från två håll till E18.

exakt. Där lär väl ingen våga bus köra i alla fall. och väldigt fint på sommarn wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Berglund_89
2 mars 2009 · 1 476 Inlägg

Enda nackdelem de I2 är väl att de e så jäkla guppigt därtongue , om man kommer med låg bil kanske man fastnar:P haha

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
volvo_1987
2 mars 2009 · 1 675 Inlägg

volvo_b23a_racing skrev:
Enda nackdelem de I2 är väl att de e så jäkla guppigt därtongue , om man kommer med låg bil kanske man fastnar:P haha

är ju bara när man ska in på området, Men går att fixa big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Effektiv
2 mars 2009 · 344 Inlägg

låter kanon , längtar tills datum, tid och plats bestäms smile

volvo_1987
2 mars 2009 · 1 675 Inlägg

kollar derbi om vi får va på i2 så fixar jag guppen wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
2 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Det kommer ju vara mycke folk så någon finns det väl alltid som kan hjälpa till att butta om nån kör fast wink Jag ska höra mig för så får vi se vad som händer och fötter smile

Lithner Prylbög
3 mars 2009 · 52 Inlägg

Gött att nån tar tag i detta.. kan ev hjälpa till med nått om det skulle behövas. Kör hårt..

BMW 520d "M-Sport" (2008)
Derbi
3 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Ska försöka luska ut vem man ska prata med ang. I2. vad tycker ni skulle passa för datum? Måste det vara en helg osv osv förslag tack.

volvo_1987
3 mars 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Ska försöka luska ut vem man ska prata med ang. I2. vad tycker ni skulle passa för datum? Måste det vara en helg osv osv förslag tack.

Flest kommer väl om det är helg, men får ju inte plats med hur mycket som helst på i2 heller. slutet av april början av maj. Då har man ju tid att fixa en till i sommar med wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
3 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Lördagen den 16.e man kan vi väl säga är ett preleminärt datum och sen en kanske den 15.e augusti. vad tror ni om det ? smile

Xaos kaptenXaos
3 mars 2009 · 136 Inlägg

Gräsberg skrev:

volvo_1987 skrev:
gamla flyg fältet karlstad då?

är väl så att sommaro golf trycker på kommunledningen att knappt KDR ska få vara där.. men ni kan ju alltid försöka..
vi får alla gå med i KDR o sen försöka prata med kommunen om ett område som vi kan få. men tror knappast karlsta kommun är en motor intresserad kommun.  de stackars 2 hjuliga åkarna hade ju blivit lovade ny mark att bygga crossbana på. nu ska de enligt tycke från kommunledningen dela bana med kil.

som sagt, extremt rolig kommun med många ledamoter som hissen inte alltid går ända upp så att säga.

jag jobbar på sommarro golf och detta stämmer väll inte till 100% men jag länkar en insändare som vdn här har skrivit så det kanske detta ger mer klarhet
http://nwt.se/asikter/insandare/article49331.ece

Audi A4 Avant 1.8tsq "Våga Vägra Kolfiber" (2004)
Derbi
3 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Jag har förståelse för att sommaro golf inte vill ha streetrace tävlingar angränsande med golfbanan men samtidigt tycker jag det är synd då det är ett perfekt ställe att hålla till på med inte bostäder så jätte nära osv. Men vi får rätta oss efter dom beslut som kommun och dess ledning kommer med även om vi inte gillar dom. Tyvärr sad

volvo_1987
3 mars 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Lördagen den 16.e man kan vi väl säga är ett preleminärt datum och sen en kanske den 15.e augusti. vad tror ni om det ? smile

Låter toppen ju, då har jag fått tilbaks kortet big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Sjokvist
3 mars 2009 · 138 Inlägg

skulle var  bra  om det blev  något

Volvo V70 "Here v70" (2009)
Saab 9-5 Vector "Blue ops" (2005)
Derbi
3 mars 2009 · 1 531 Inlägg

volvo_1987 skrev:

Derbi skrev:
Lördagen den 16.e man kan vi väl säga är ett preleminärt datum och sen en kanske den 15.e augusti. vad tror ni om det ? smile

Låter toppen ju, då har jag fått tilbaks kortet big_smile

Hehe va fasen har du blivit av med kortet sad

volvo_1987
3 mars 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:

volvo_1987 skrev:

Derbi skrev:
Lördagen den 16.e man kan vi väl säga är ett preleminärt datum och sen en kanske den 15.e augusti. vad tror ni om det ? smile

Låter toppen ju, då har jag fått tilbaks kortet big_smile

Hehe va fasen har du blivit av med kortet sad

140 på 90 väg kort spärrat till 18 april. 4 mån sad

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang