Merca-Hakan skrev:
jag skulle bli totalt livrädd om den där "hallojarn" skulle susa förbi mig i 200 blås samtidigt som jag gör ett filbyte eller nått.
Ligg kvar i högerfilen?
Spelar det egentligen någon roll om PF är GR?
Jag bryr mig inte. Jag misstänker dock att GR läser detta, oavsett om det är PF eller inte, och jag vill då passa på att applådera körningarna.
NEJ, jag försvarar inte de brottsliga handlingarna, eller att folk utsätts för fara, men GR har f*n så mycket mer koll på hojen än mig. Så ska man se till mc-hanteringen så ja, jag ser upp till honom. Skulle gärna ta lektioner, men då på en bana då jag inte skulle klara de där sakerna i trafiken.
Sen kan alla som kör en sporthoj med 600cc och mer fundera, hur många av manövrarna har ni gjort? Kört om på insidan? Mellan 2bilar? Blåst förbi någon i 200km/h? Kört mot rött?
Svara inte i tråden, utan tänk själva om ni gjort det - då slipper folk se ner på er...
Sen till alla som önskar GR död - önskar ni alla som kör för fort döden? Önskar ni alla som bryter lagen döden? Skulle ni önska att barn blir föräldralösa? (jag vet ej vem GR är, och han/hon KAN tänkas ha barn)
Jag önskar INGEN död. Det jag som skattebetalare önskar är dock att polisen kan göra sitt jobb, och göra det fint. Jag önskar vi kunde se på dem med respekt och få ett trevligt bemötande av dem, inte fundera vad de ska försöka sätta dit oss för, inte fundera om de ska köra ihjäl den de jagar, eller andra. Inte vara orolig att polisen missar när de drar vapen med hålspetskulor.
Jag vill att polisen tar fast brottslingar, och då även oss som kör för fort och är farliga. Så jag ser gärna ett gripande av GR, OM polisen klarar det på bar gärning och utan tveksamheter.
Nu väntar jag ivrigt på nästa GR film, så jag i ca 90minuter kan drömma mig bort till den värld jag älskar, men inte själv vågar kliva in i, då jag inte vill att folk på forum ska önska mig död och då önska att min dotter aldrig ska minnas sin far...
Mvh//Mikael Rosencrantz