Men för helvete!! Jävla fåntrattar hela bunten. Sluta spekulera i om han kommer att klara sig eller inte, om han är bra eller inte.
# Köra hoj, det kan han. Men han är knappast smart eller stolt för det han gör (sagt i en intervju med honom) Att han inte har crashat än är bara tur, hans skicklighet har INGET att göra med hur Lisa 47 i den gröna Civicen gör när hon blickar han i backspegeln. eller hur Jag 24 gör med min tradare ute på Essingen.
# Jo, film kan användas som bevis.. men då ska det vara oklippt från att han är olaglig till att han stänger av MCn och tar av sig hjälmen. Ja ni fattar. Så lägg ner det snacket nu.
# Ska det vara värre att köra ihjäl en barnfamilj än att köra ihjäl en gammal gubbe? Vakna för fan, inget av det är bra såklart.
Lägg ner tråden nu för den leder ingen vart överhuvud taget. Folk hackar bara på varandra för att den ena inte gillar den andras åsikter!
Hoppas han kör ihjäl sig själv, hoppas han blir tagen, hoppas han klarar sig. Jag bryr mig inte vad ngn annan tycker om honom. För mig är det underhållande filmer men jag tycker samtidigt inte om det han gör då det är livsfarligt för både honom och andra trafikanter.
Har ingen konkret fakta svart på vitt så behöver man inte skriva heller!
LÅS TRÅDEN OCH PUSS!!
EDIT: Sen så ska man inte tro på allt som tidningarna skriver heller... jag tror fan inte ett dugg på nyheterna på aftonbladet.se eller expressen.se
Senast redigerat av Sqweebz (16 januari 2009)
Ont om hästkrafter är det gott om.