2657
Sök

Polisen är Ghostrider på spåren

657 Inlägg
14 januari 2009
Vad är detta? Citat hätirån:

http://www.zatzy.com/allmaent/340978-af … oejad.html

"Sen tror jag iofs att den där "nyheten" är läckt från farbror blås sida för att få upp intresset för den kommande rättegången om PF krock i hans Subaru. Polisen försöker få dit han med alla medel.2

Med.lem
3 759 Inlägg
14 januari 2009
MDrei skrev:
Vad är detta? Citat hätirån:

http://www.zatzy.com/allmaent/340978-af … oejad.html

"Sen tror jag iofs att den där "nyheten" är läckt från farbror blås sida för att få upp intresset för den kommande rättegången om PF krock i hans Subaru. Polisen försöker få dit han med alla medel.2

Krocken har väll egnetligen ingenting med nånting att göra?
För inte buskörde han väll?

Läste nånstans där han talade ut om det och förklarade hur det låg till..
Typ blixthalka på morgonen och fick sladd i en rondell.

Eller är jah ute å håjjar nu igen?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

340 Inlägg
14 januari 2009
Det här är ghostrider..."take it to the danger zone"
http://i41.tinypic.com/ot1coz.jpg

Svetsare
3 150 Inlägg
14 januari 2009
Dom kan ju aldrig fälla honom för att vara Ghostrider för att han gått iklädd svart skinställ förbi kameran som filmen spelades in ifrån. Dom måste ju ta honom när han ligger i full patte, och då kommer dom ändå inte hinna ifatt om inte det är typ snutar i JAS-plan  tongue   

Go Ghostrider!   smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

?
1 038 Inlägg
14 januari 2009
Arradin skrev:
Hoppa han kör ihjäl sig innan polisen "stoppar" honom !

..

Å de där har folk sagt sen GR 1 han lever fortfarande, undra va de kan bero på

1 Han vet vad han gör och kan köra???

2 Han är helt värdelös på att köra hoj/bil??

Vilket alternativ gissar du på????
Senast redigerat av Danne-M3 (14 januari 2009)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 januari 2009
Danne-M3 skrev:
Arradin skrev:

..

Alternativ 1 svarar väl bevisen för. men det betyder inte att det ha gör inte är fullständigt livsfarlig både för han själv och för med trafikanterna.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Eliminator
1 441 Inlägg
14 januari 2009
Nej, han är nog Värdens bästa chaufför,,,, lol

Spelar ingen roll att han klarat sig så här långt,, mycket tur och viss skicklighet.

Spelar ingen roll hur duktig man är förr eller senare gör han ett misstag, förhoppningsvis utan att nån kommer till skada, då menar jag alltså annan person, om han skulle köra åt H-e skulle inte röra mig i ryggen det minsta.

Finns många världsstjärnor i Mc och bilracing som fått sätta livet till och det på racerbanor, lägg då till de fantastiskt duktiga och galna som omkommit på Isle of Man.
Skicka dit GR och han skulle få moppefrilla av konkurenterna, Garanterat. wink
Så dj-a duktig är han inte, men galen JA.

/Tommy.
Senast redigerat av Sokrates (14 januari 2009)

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

320 Inlägg
14 januari 2009
väldigt många använder exakt samma fras

"den där barnfamiljen han kommer klyva"
...men i verkligheten vet väl alla att det är tusen ggr större risker varenda dag med random fyllos,trötta pendlare och annat som tar våra liv. 

SOKRATES: Personen ifråga har inte bara kört mc på gatan om du tror det....det finns RR-bakgrund och även Hojkontroll utöver det vanliga. I princip redo att attackera Isle Of Man men avböjde då en Svensk förare ,anhörig till GR  avled just där.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
14 januari 2009
Håller med många här.. tycker det han gör är "häftigt" till en viss del, och hoj kan han köra... men att t.ex köra i 250+ i rusningstrafik och klara sig är mer tur än skicklighet.

Håller med ovanstående inlägg, det finns andra större risker för den där barnfamiljen än att ghostrider skulle krocka med dem...

Och on-topic kan jag säga att det är kört för polisens del.. den dagen dem tar han på bar gärning, då har dem nått att komma med.
Senast redigerat av AcesHigh666 (14 januari 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

?
1 038 Inlägg
14 januari 2009
Sokrates skrev:
Nej, han är nog Värdens bästa chaufför,,,, lol

Spelar ingen roll att han klarat sig så här långt,, mycket tur och viss skicklighet.

Spelar ingen roll hur duktig man är förr eller senare gör han ett misstag, förhoppningsvis utan att nån kommer till skada, då menar jag alltså annan person, om han skulle köra åt H-e skulle inte röra mig i ryggen det minsta.

Finns många världsstjärnor i Mc och bilracing som fått sätta livet till och det på racerbanor, lägg då till de fantastiskt duktiga och galna som omkommit på Isle of Man.
Skicka dit GR och han skulle få moppefrilla av konkurenterna, Garanterat. wink
Så dj-a duktig är han inte, men galen JA.

/Tommy.

Är nog mer skicklighet än tur och han har även tävlingskört om ja inte missminner mig så han är nog ingen wannabe på hojen...

För att göra misstag krävs att man kör över sin förmåga eller kliver över sin gräns, vilket ja har svårt att tro att han skulle göra efter 5 såna här filmer, så han vet nog vad han klarar av...

Swedish police murder attempt on ghostrider
http://www.youtube.com/watch?v=FYNiPFgzszI

Ärligt talat tror ja nog att 8 av 10 hade kastat in handduken där.

Mvh Danne

Random Hero
4 047 Inlägg
14 januari 2009
Errol skrev:

...men i verkligheten vet väl alla att det är tusen ggr större risker varenda dag med random fyllos,trötta pendlare och annat som tar våra liv.

dom riskerna finns fortf kvar om han sätter sig på cykeln o drar iväg,

sen är detbra mycket större risk att han dör om han kör 250km/h i rusningstrafik än om han tar en promenad på stan

Dog food lid. Backwards

1 004 Inlägg
14 januari 2009
volvo244_rallycross skrev:
en vacker dag så är det slutkört(tagen lr kört ihjäl sej men hoppas bara idioten stryker med) för han/de också bara en tidsfråga.

det märks ju att du ska bli snut....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 januari 2009
tänkte bara kolla här på denna tråd! smile

hört många som säger att "ghostrider" har en sida här på garaget med nå jäkla ferarri eller vad det nu var.

Någon som tror/vet om det är sant??

Jag tvekar ganska starkt, fast man kan ju inte vara säker förrens man ser det =P

Muttley
14 januari 2009
Trådstartare
Dark_Angel skrev:

hört många som säger att "ghostrider" har en sida här på garaget med nå jäkla ferarri eller vad det nu var.

Jag tvekar ganska starkt, fast man kan ju inte vara säker förrens man ser det =P

jo de har du rätt i men ingen ferrari men en impreza. men om de är ghostrider själv vet inte jag men han som har kontot har starkt band med videoinspelningar.

Muttley
14 januari 2009
Trådstartare
Errol skrev:

SOKRATES: Personen ifråga har inte bara kört mc på gatan om du tror det....det finns RR-bakgrund och även Hojkontroll utöver det vanliga. I princip redo att attackera Isle Of Man men avböjde då en Svensk förare ,anhörig till GR  avled just där.

även om han har  kontroll nog till de ska man köra som en idiot då?

Avstängd
962 Inlägg
14 januari 2009
Dark_Angel skrev:

Om du läser igenom tråden ser du att Ghostrider faktiskt har postat ett inlägg...

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 januari 2009
Danne-M3 skrev:
Arradin skrev:

..

Jag tror han är bra på att köra tåg eftersom polisen är honom på "spåren"

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 januari 2009
tkd_rille skrev:
Dark_Angel skrev:

jo de har du rätt i men ingen ferrari men en impreza. men om de är ghostrider själv vet inte jag men han som har kontot har starkt band med videoinspelningar.

åh fan smile rätt så fränd haha. ingen som vet vad "han" heter om det nu är han eller någon nära, så kan man ju kolla lite på hans sida smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 januari 2009
TFkarlsson skrev:
Danne-M3 skrev:
Arradin skrev:

..

Jag tror han är bra på att köra tåg eftersom polisen är honom på "spåren"

ÅHHHHH! hahaha tongue

?
1 038 Inlägg
14 januari 2009
Dark_Angel skrev:
tkd_rille skrev:
Dark_Angel skrev:

åh fan smile rätt så fränd haha. ingen som vet vad "han" heter om det nu är han eller någon nära, så kan man ju kolla lite på hans sida smile

Jo men läs igen tråden å använd slutledningsförmågan roll
Senast redigerat av Danne-M3 (14 januari 2009)

Mvh Danne

Sök