Polisen är Ghostrider på spåren

V10
15 januari 2009 ·

SWTRacing skrev:
Fasiken grabbar, tjejer och småbarn - det här är ju faan humor på högsta nivå!! big_smile

Men bara så att ni vet så har jag bevis på att jultomten har tomtar på loftet, flera stycken, jo jag lovar, jag har faktiskt sett en bild på internet som visar han med en finne på vänster pungkula som sen en kompis kompis faster's syrra bekräftat är tomten - Timo Salonen heter han!! rollrollroll

Men kul är det att miljontals!! gillar "Ghostrider" filmerna, att 10000 tusentals världen fantiserar att just dom vet vem som faktiskt är just "Ghostrider" (tjena prodrive lol) när det egentligen är en mycket liten klick människor som gör det - resten gör inget annat än gissar, fantiserar & tror - som den eminenta prodrive konstant bevisligen gör även om han nu inte är en sk raketforskare!! roll

Mvh,
Patrik "wannabe Ghostrider" Fürstenhoff. cool

Nu väntar jag på att bli "dumförklarad" igen, för jag vet tydligen inte bättre än att jag håller KÄFTEN om saker jag inte har en aning om big_smile

Mellqvisten
15 januari 2009 · 279 Inlägg

detta va den mest intressantaste tråd ja läst...vilken spekulation om saker som ingen kan bevisa eller ngt..fortsätt med alla inlägg så ja har ngt att läsa resten av kvällen oxå smile åker han dit så gör han d?kör han ihjäl sig gör han d ?so what...kommer flera som han om han försvinner så det är nog bara att stå ut..keep up the good work here wink

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
SwedishRacingGroup
15 januari 2009 · 80 Inlägg

V10 skrev:
Nu väntar jag på att bli "dumförklarad" igen, för jag vet tydligen inte bättre än att jag håller KÄFTEN om saker jag inte har en aning om big_smile

Inte då!! big_smile

/PF.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
Muttley
15 januari 2009 ·

SWTRacing skrev:
Fasiken grabbar, tjejer och småbarn - det här är ju faan humor på högsta nivå!! big_smile

Men bara så att ni vet så har jag bevis på att jultomten har tomtar på loftet, flera stycken, jo jag lovar, jag har faktiskt sett en bild på internet som visar han med en finne på vänster pungkula som sen en kompis kompis faster's syrra bekräftat är tomten - Timo Salonen heter han!! rollrollroll

Men kul är det att miljontals!! gillar "Ghostrider" filmerna, att 10000 tusentals världen fantiserar att just dom vet vem som faktiskt är just "Ghostrider" (tjena prodrive lol) när det egentligen är en mycket liten klick människor som gör det - resten gör inget annat än gissar, fantiserar & tror - som den eminenta prodrive konstant bevisligen gör även om han nu inte är en sk raketforskare!! roll

Mvh,
Patrik "wannabe Ghostrider" Fürstenhoff. cool

bra du kom in patrik. Då kan du ju bekräfta om de är din hayabusa som du slog rekord på 304 km/h på bakhjulet i den ena länken ja lade upp är just den som finns med i ghost rider?. vore intressant.

davyp3
15 januari 2009 · 7 Inlägg

Det kan ju gå så här för honom, med lite osis. Fast i dubbla farten då.

http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvw … re=related

alex_side Neerd
15 januari 2009 · 1 596 Inlägg

SWTRacing skrev:
Fasiken grabbar, tjejer och småbarn - det här är ju faan humor på högsta nivå!! big_smile

Men bara så att ni vet så har jag bevis på att jultomten har tomtar på loftet, flera stycken, jo jag lovar, jag har faktiskt sett en bild på internet som visar han med en finne på vänster pungkula som sen en kompis kompis faster's syrra bekräftat är tomten - Timo Salonen heter han!! rollrollroll

Men kul är det att miljontals!! gillar "Ghostrider" filmerna, att 10000 tusentals världen fantiserar att [b]just dom vet vem som faktiskt är just "Ghostrider"

Mvh,
Patrik "wannabe Ghostrider" Fürstenhoff. cool

HAHA seriöst GR är lite som de vuxnas jultomte;) folk gissar hej vilt vem det är och andra väntar på kommande filmer precis som småbarn väntar på julafton=D haha

Senast redigerat av alex_side (15 januari 2009)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
262turbo
15 januari 2009 · 1 004 Inlägg

davyp3 skrev:
Det kan ju gå så här för honom, med lite osis. Fast i dubbla farten då.

http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvw … re=related

synd på duckan... tydligt exempel på hur viktigt det är med rätt skyddsutrustning... smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
lelleal
15 januari 2009 · 1 150 Inlägg

alltså ja tror ja har sett ghost rider en gång XD han körde skit fort asså yikes sen bah han kolla lite på våran bil o ja bah de är ghoostrider:D

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
prodrive Avstängd
15 januari 2009 · 962 Inlägg

http://img164.imageshack.us/img164/6172/bilder0mr.jpg

Im not Ghostrider, even though everybody know I am! smile

Det är roligt att Patrik nog är mer sur på mig än på alla som önskar livet ur honom, hmm undra varför? tongue

Senast redigerat av prodrive (15 januari 2009)

V10
15 januari 2009 ·

prodrive skrev:
http://img164.imageshack.us/img164/6172/bilder0mr.jpg

Im not Ghostrider, even though everybody know I am! smile

Omg, du måste skämta?! Jag kan också ta en tröja på mig med GR text...jag sa ju förut, jag trodde ni visste att JAG var Ghostrider big_smile

SwedishRacingGroup
15 januari 2009 · 80 Inlägg

prodrive skrev:
http://img164.imageshack.us/img164/6172/bilder0mr.jpg

Im not Ghostrider, even though everybody know I am! smile

På fullaste allvar käre prodrive roll - är du inte en aningen (läs-extremt) omogen som person om man utgår i att du är ett par år äldre än 15 förståss?? big_smile

/PF.

(sitter just nu och skriver av brevet som skickats ut till olika myndigheter & media samt en beskrivning av innehållet på den cd skiva/film som dom fick tillsammans med brevet som skall vara så "avslöjande" så att ni intresserade kan få en mer detaljerad info än den som kunnat utläsas i div tidningar mm - uj uj uj)

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
alex_side Neerd
15 januari 2009 · 1 596 Inlägg

SWTRacing skrev:

prodrive skrev:
http://img164.imageshack.us/img164/6172/bilder0mr.jpg

Im not Ghostrider, even though everybody know I am! smile

På fullaste allvar käre prodrive roll - är du inte en aningen (läs-extremt) omogen som person om man utgår i att du är ett par år äldre än 15 förståss?? big_smile

/PF.

(sitter just nu och skriver av brevet som skickats ut till olika myndigheter & media samt en beskrivning av innehållet på den cd skiva/film som dom fick tillsammans med brevet som skall vara så "avslöjande" så att ni intresserade kan få en mer detaljerad info än den som kunnat utläsas i div tidningar mm - uj uj uj)

VIll man mer än gärna se=D hehe

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
MDrei
15 januari 2009 · 657 Inlägg

Säga vad man vill om Ghostrider, men det du gör gör du bäst i världen. På så sätt är det kul att det också är ett fenomen från Sverige.

Vidare är det bra att garaget tillskillnad från andra forum tllåter öppen diskussion om GR.

DusanMandick Random Hero
15 januari 2009 · 4 047 Inlägg

alex_side skrev:

SWTRacing skrev:
Fasiken grabbar, tjejer och småbarn - det här är ju faan humor på högsta nivå!! big_smile

Men bara så att ni vet så har jag bevis på att jultomten har tomtar på loftet, flera stycken, jo jag lovar, jag har faktiskt sett en bild på internet som visar han med en finne på vänster pungkula som sen en kompis kompis faster's syrra bekräftat är tomten - Timo Salonen heter han!! rollrollroll

Men kul är det att miljontals!! gillar "Ghostrider" filmerna, att 10000 tusentals världen fantiserar att [b]just dom vet vem som faktiskt är just "Ghostrider"

Mvh,
Patrik "wannabe Ghostrider" Fürstenhoff. cool

HAHA seriöst GR är lite som de vuxnas jultomte;) folk gissar hej vilt vem det är och andra väntar på kommande filmer precis som småbarn väntar på julafton=D haha

timo salonen ? körde inte han för peugeot? tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
V10
15 januari 2009 ·

MDrei skrev:
Säga vad man vill om Ghostrider, men det du gör gör du bäst i världen. På så sätt är det kul att det också är ett fenomen från Sverige.

Vidare är det bra att garaget tillskillnad från andra forum tllåter öppen diskussion om GR.

Andra forum tillåter inte det just pga sånt här, folk spekulerar utan att dom ens har en gnutta aning om Nånting!!

alex_side Neerd
15 januari 2009 · 1 596 Inlägg

V10 skrev:

MDrei skrev:
Säga vad man vill om Ghostrider, men det du gör gör du bäst i världen. På så sätt är det kul att det också är ett fenomen från Sverige.

Vidare är det bra att garaget tillskillnad från andra forum tllåter öppen diskussion om GR.

Andra forum tillåter inte det just pga sånt här, folk spekulerar utan att dom ens har en gnutta aning om Nånting!!

sånt jag tycker är lite roligt med det hela haha=D alla blir som små barn på julafton^^ vem är tomten?!?!?!

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Mellqvisten
15 januari 2009 · 279 Inlägg

kan ju inte förbjuda sånt här heller...d här e mer spännande än Dallas!

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
Hammarslag Inläggskritiker
15 januari 2009 · 990 Inlägg

Han är i 40års åldern, 2barns fader. Och har ett tyskaktigt efternamn.
Arbetskompisen har kört roadracing med honom på bana.

Kör riktigt bra, ja gillar att han häcklar snuten :-) idiotjävlarna borde inte ens försöka haka på i den mån som dom gör, dom uppmuntrar bara och försätter andra i större fara än vad en hoj gör.
En bil har aningen högre anslagskraft än en mc.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
blacken
15 januari 2009 ·

Förr eller senare så klantar han sig och torskar rejält. och då så får vi veta, fram tills dess är det bara att vänta..

prodrive Avstängd
15 januari 2009 · 962 Inlägg

Hammarslag skrev:
Han är i 40års åldern, 2barns fader. Och har ett tyskaktigt efternamn.
Arbetskompisen har kört roadracing med honom på bana.

Kör riktigt bra, ja gillar att han häcklar snuten :-) idiotjävlarna borde inte ens försöka haka på i den mån som dom gör, dom uppmuntrar bara och försätter andra i större fara än vad en hoj gör.
En bil har aningen högre anslagskraft än en mc.

Hörru, dedär är bara spekulationer och han skrev faktiskt själv att det inte var han!!! lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang