har hört att folk oftast (740 geeks)brukar kalla bmw för pizza räcer turkbil m.m tycker att det är ganska störande för det finns minst lika många invandrare som kör audi och mercedes till och med har jag sett fler som kör audi än bmw..fattar inte varför folk håller på sådär?är det någon slags avundssjuka eftersom oftast så hör man dom säga att volvo 740 är så himla bra för det finns så mycket på skroten...men det finns juh faktist folk som vill slippa åka till skroten..känns ganska B o höra folk snacka skit om ett bilmärke enbart för att dom inte har råd att själva köra nyare märkesbilar
Tjaa.. kul att du tog upp detta.. hmm ja säger nog själv typ heroinsläde eller något.. hmm men det är ju ofta så att invandrare kör bmw gärna svarta.. men liksom va fan inget fel på det vi svenska ungdommar kör ju 740 är ju samma sak fast åt andra hållet? eller hur? och en BMW är idag inte dyr!!
Jag tycker att det är fler turkar som kör Merca... Jag tycker det är riktigt tråkigt att BMW har fått turkstämpel, kanske för att jag är lite utav ett BMW-freak...men ändå...
de har väl blivit så nu... förut körde dom ju mest BMW men nu har dom börjat gå över till audi och merca t.ex men även om de e en "turk-bil" vad hindrar en att köpa en isf? va gör de om de e en "turk-bil" egentligen? lixom, de rullar hur många volvo bilar ute som helst som är svennsonklassade osv. hindrar de ungdomar att köpa en volvo då? näe... lite rasistiskt egentligen. köp den bil du vill ha o skit i va andra tycker, de e ju inte dom som ska köpa den bil dom vill ha men som du ska äga...
jag ska inte ha någon bmw...visst tycker jag dom är fina..men hela grejjen med o säga turkbil låter lite för vridet..sen tycker jag inte heller att man ska säga svensson bil bara för att fler svenska kör en sån..men jag håller med dig Foffis kör vad ni vill och skit i andra=)
-------------------------------------------------------------------------------- To Feel Or Not To Feel Cosworth....
Jag tycker inte att en bil kan klassas som en "turk bil" eller '"svensson bil" visst många turkar har bmw och mercedes men det är väl inget fel med det man köper den bilen man har fastnat för. En bmw har bättre förarmiljö än en exempel vw eller volvo.
Jag hade nog faktiskt aldrig köpt en BMW, just för stämpeln den har, om jag inte hittat den så billigt... Hade iofs heller aldrig köpt en 740 heller för den delen men det handlar om en annan stämpel
Dock ÄR BMW, och säkerligen 740 , bra bilar så jag ser ingen som helst anledning till att inte köra dem... Man ska inte ha dyrare bil än vad man har råd med och det gäller ju både svenskar som invandrare. Trots detta kan man se en svenssonfamilj med lån upp över öronen bara för att ha råd med kvarterets flottaste Volvo S60...
Men just det här med att dekaltrimma bilar, kanske främst BMW, har ju blivit lite av en trend i förorterna... själv tycker jag det är roligare tvärtom...
Ju snabbare man kör, ju mindre tid uppehåller man sig på vägen. Slutsats: Kör du snabbt minskar du risken för olycka... typ =P
Kör Saab 9-5 Aero, Cosmic Blå och BMW 328CI ;)
Kan säga att mer än majoriteten på clube36 e svenskar men sen vi som kör bmw ger ju volvo bonna räcer stämplen o sen e de riskokare hit o riskokare dit så de kvittar nog va man gör me för märke de e ju lika dant från alla håll
Bmw är nice, Jag personligen skulle köpa en bmw istället för en 740... men det kommer inte bli någon av dem om det inte handlar om en mkt senare modell av märkerna " inte modellerna" .... Synd att avundsjuka människor har kritiserat märket nu! =/`man köper det man har råd med . punkt .........................................
Kallas väl så för att på alla bilsalongen mässorna så flockas turkarna runt BMW och Mercedes:P omöjligt attgå en syn i vädret när man står där i foclkmassan hehe
men men som det brukar vara.. där jag bodde förrut fanns det en familj. turkar tror jag. dom samlade ihop pengar från släkten för att kunna köpa en BMW 5-serie.
efter ett par år blev det några stycken BMW. säker 8 st.
som så många andra så förknippar jag BMW med Pizzabagare mfl.
Ja å såhär kommer d alltid att vara.. BMW må vara en Pizzaräcer, japsar e riskokare punkt slut, merca kombi bilar e taxi å sedanerna gubbräcers..Volvo v70 e firma / svennson bil. C70 e för dom me större slips.. Vem bryr sig..man kör väl den bilen man gillar mest.. En bmw behöver inte va dyrare å äga å köra än en t.ex volvo.. Å d e fan så mycke mer kvalité å körglädje i bmw, nya som gamla..
vi kan iaf säga som denna att VOLVO är en traktor som ibland rullar..haha