2173
Sök

bmw turkbil??

23 Inlägg
20 november 2006
Isröd skrev:
men du kan ju vara lugn det är ju bara 3 serien ifrån 90-talet som har en stämpel smile

Personligen så gillar ja 3-serien från 90-talet dom e billiga dom rullar för fullt och med ett par hyffsade fälgar så blir den klockren.
Senast redigerat av COCO (20 november 2006)

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
20 november 2006
ProViva skrev:
BMW är äckliga! BlatteMotorWagen smile

hehe....

Två ord räcker, SAAB knäcker

FreddeK
20 november 2006
Saab_girl skrev:
ProViva skrev:
BMW är äckliga! BlatteMotorWagen smile

hehe....

Moget!

Nknn
20 november 2006
camaro67 skrev:
jag ser det inte som status att åka BMW. skulle aldrig köpa en heller. varför köpa en tråkig bil? de enda roliga med dom är att dom är bakhjulsdrivna..

Nej det är det som är problemet. Du köper bilar för att få status, då är man helt fel ute. Själv skiter jag vilka stäplar olika bilar har, skulle aldrig falla mig in att köpa en bil efter vad folk tycker.

Bmw är grymt fina bilar enligt mig.

Grym kvalité.
Snygga.
Bra motorer.
Senast redigerat av N0kan (20 november 2006)

FreddeK
21 november 2006
N0kan skrev:
camaro67 skrev:
jag ser det inte som status att åka BMW. skulle aldrig köpa en heller. varför köpa en tråkig bil? de enda roliga med dom är att dom är bakhjulsdrivna..

Nej det är det som är problemet. Du köper bilar för att få status, då är man helt fel ute. Själv skiter jag vilka stäplar olika bilar har, skulle aldrig falla mig in att köpa en bil efter vad folk tycker.

Bmw är grymt fina bilar enligt mig.

Grym kvalité.
Snygga.
Bra motorer.

han har ju inte ens körkort...lätt att sitta här och yttra sig om olika bilar men när det kommer till verkligheten så har han bara en gul moppe och en gammal träbåt som han och hans morfar slipar på! gulligt och tragiskt!
Senast redigerat av Freddeponken (21 november 2006)

5 710 Inlägg
21 november 2006
Freddeponken skrev:
han har ju inte ens körkort...lätt att sitta här och yttra sig om olika bilar men när det kommer till verkligheten så har han bara en gul moppe och en gammal träbåt som han och hans morfar slipar på! gulligt och tragiskt!

Har man inte rätt att tycka för det?

MVH// en med 2 mopeder och en plastbåt smile

MVH Jonas
..............

2 594 Inlägg
21 november 2006
tycker det var en väldans massa snack om turkar? hur vet ni att dom är turkar igentligen? ska tala om för er att det inte bor så många turkar i sverige dom flesta är kurder,mm så det är jäkligt fel att dra samma under en och samma kamm! det är ju samma sak att kalla alla oss svenskar för finnar tycker der är konstigt att invandrare axepterar detta?

2 652 Inlägg
21 november 2006
Turk har någ blivit lite accepterat att bli kallad vart man än kommer ifrån . kurd \turk eller annat .

de värsta är att en del backar för att köpa bmw bara för stämpeln . nämner inga namn men en kille på forumet skrev för ett tag sen att han ville så gärna köpa en bmw e36 328 men han ville inte ha blattestämpeln . Att det kan hindra folk från att köpa sin "drömbil" mm är sjukt .

jag köper de jag vill o känner för . vill jag ha en volvo så köper jag de , vill jag ha bmw så köper jag en sådan , även om grannen är avundsjuk när man köpt en bmw för 40-50 000 . o frågar hur man hade råd , fast själv köpte han en ny volvo V70 2006 så hmmm . smile

945 Inlägg
21 november 2006
precision skrev:
Turk har någ blivit lite accepterat att bli kallad vart man än kommer ifrån . kurd \turk eller annat .

de värsta är att en del backar för att köpa bmw bara för stämpeln . nämner inga namn men en kille på forumet skrev för ett tag sen att han ville så gärna köpa en bmw e36 328 men han ville inte ha blattestämpeln . Att det kan hindra folk från att köpa sin "drömbil" mm är sjukt .

jag köper de jag vill o känner för . vill jag ha en volvo så köper jag de , vill jag ha bmw så köper jag en sådan , även om grannen är avundsjuk när man köpt en bmw för 40-50 000 . o frågar hur man hade råd , fast själv köpte han en ny volvo V70 2006 så hmmm . smile

Grattis till dagens vettigaste inlägg!
Ett paket kaffe kommer på posten.

MVH/  Mölndals finest

C20LET
1 041 Inlägg
21 november 2006
vem bryr sig om va andra tycker, om de kallar det för turkbil eller en svenssonbil.
ska man bry sig om va andra tycker så borde man böja gräva sin egen grav o lägga sig i redan, menar att folk snackar skit om allt möjligt.
så om jag känner för att köpa en opel så ska jag inte bry mig om att folk kallar oplar för rostiga vagnar, eller om jag vill ha en BMW så e jag rädd då för att höra att det e en turkbil, skulle det kännas bättre om man kallade den svensson bil tycker ni eller ska det ens spela nån roll va folk kallar den.
som sagt man köper det man tycker om, inte va folk ska tycka om tycker jag faktiskt.

Vi tycker olika vet jag, that's it

33 Inlägg
24 november 2006
Va alla pratar om BMW och Volvo 740... Va hände me BMW 740 då? Ingen som han tänka sig lite av varje wink

Men BMW har ju i urminnes tider varit en "neger-merca" bara att leva me det....

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...

250 Inlägg
2 januari 2007
Sitter nog mer gärna i en pizzaräser än i en sosse-kontainer iaf. Tro mig, jag hade en Porsche 924 turbo -80 tidigare...hur ofta tror du man fick höra fräckheter som Folkvagn-turbo eller audi och så vidare om den?  Japps har ju "Riskokare" tror dom flesta bilar har nån form av ök-namn...
Senast redigerat av newkie (2 januari 2007)

------------------------------------------------------

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 januari 2007
Vilken bil man än köper så får man ju en stämpel, det är inte av stämpenl som man ofta köper bil utan vad man själv gillar och inte gillar.
Sen när jag kör audi kan ju jag jävlas med alla som kör "riskokare" men när jag själv köper en sån så är det en "japanare" helt plötsligt wink Hoppas ni förstod vad jag menade, jag menade inget om just japanare för jag skrev det  smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
3 januari 2007
Jag jobbade svart för 1år sedan hos en pizzeria:P killen som båda ägde och bakade stoppade ner 2000:- varje dag.. så de klart vissa pizza baggis har råd med miljonklass(bil) alla gör inte så.. men de finns en del som gör de desamma när de gäller fiffla med mons och skatt. jag pratar av egna erfarenhet... och vet de som gör de..

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
3 januari 2007
GrebyAxel skrev:
Jag tror fan aldrig att jag sett en turk i en s60 eller s80.

joo en hel del här jag bor...s80 och s80 mina grannar e från libanon och kurdistan, en av de ha s80 140hk:P  lika så med den andra s60..tongue de kör taxi:P bakar inge pizzor fast  de e bra på de:P

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
3 januari 2007
mrcelica skrev:
Miklen skrev:
mrcelica skrev:

Kan leva med det då jag slipper lägga ut en förmögenhet på försäkring och soppa. smile

Om du nu kan leva me d varför inledde du prestanda diskussionen me en valross överhuvetaget winkwink

Var väll du som inledde med att jag borde vara upprörd över 0-100 på min bil..
Valross o valross.... Vi kan väll säga noshörning eller  kaskelott i stället då... smile wink smile

ihihhiih ni e skit roliga:P

1 453 Inlägg
3 januari 2007
Varför lyfter man en nio månader gammal tråd som inte ens har ett vettigt ämne?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 januari 2007
Darkie skrev:
camaro67 skrev:

haha, rätt skoj mening!

att det är en tråkig bil kan jag verkligen inte hålla med om!

*går att köra snabbt framåt!
*går att drifta sjukt roligt med
*sjukt bra väghållning på kurviga vägar
*riktig skön komfort, även om man glider eller buskör.

vad mer kan man begära?

/skog

du glömde att dom är ganska snygg oxå wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 januari 2007
volvo_glenne skrev:
Darkie skrev:
camaro67 skrev:

haha, rätt skoj mening!

att det är en tråkig bil kan jag verkligen inte hålla med om!

*går att köra snabbt framåt!
*går att drifta sjukt roligt med
*sjukt bra väghållning på kurviga vägar
*riktig skön komfort, även om man glider eller buskör.

vad mer kan man begära?

/skog

du glömde att dom är ganska snygg oxå wink

Tror nog bmw:n får pisk i kurvorna av en Quattro wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

285 Inlägg
3 januari 2007
Visst finns någon enstaka bmw jag skulle kunna tänka mig, om dom inte la på 50% av värdet på bilen bara för att det är en BMW.  som sagt finns en del snygga men aldrig sett en som jag tänkt att det var bra pris, snarare tvärtom .. hur faaaan kan någon betala så mycket för så lite.

en satans jävla Volvo.

Sök