3533
Sök

bmw turkbil??

1 231 Inlägg
3 oktober 2006
Alla har olika smak , så enkelt är det ju bara . . och tur är väl det . . tänk om alla kört runt i en S60 eller 3-Serie smile hade nog vart ganska stelt och tråkigt tycker jag.
Sen att Volvo är svenne märke hit och dit , det är trots allt Amerikanskt nu för tiden om jag inte minns helt fel eller ?
Sen att många vill känna lite komfort i sina bilar är ju en annan sak.
Enligt alla tester och allt är det ju så att dom tyska bilarna är ju överlägsna när det gäller tex komfort. Själv tycker jag inte det är något fel på Volvo bilar, hur sköna som helst , har flera i familjen som kör runt i V70 och så , och vi är juggar ! smile lixom , shit the same , man köper ju som sagt det man trivs med.

Kebab hit , Kebab dit , Svenne bil hit o dit , kommer alltid bli så smile palla bry sig smile det är väl så att många ungdomar är volvo frälsta och många yngre utlänningar är bmw frälsta smile så är det bara smile

2 911 Inlägg
3 oktober 2006
Snortarpulka och Kokainsläde hörde jag för någon dag sedan om just BMW, tycket dom va lite halvroliga liknelser.

Personligen bryr jag mig inte i vad andra tycker om BMW, sålänge jag gillar min kommer jag fortsätta med det.

Utanlem
895 Inlägg
3 oktober 2006
GrebyAxel skrev:
Jag tror fan aldrig att jag sett en turk i en s60 eller s80.

bor du i norrland?

här nere ser man dom hela tiden.. med korset i backspegeln smile

Utanlem
895 Inlägg
3 oktober 2006
mrcelica skrev:
De mest pinsamma är väll att många tror att det är status att köra en gammal importerad E36'a som har ett marknadsvärde av 20k... Möjligtvis att Volvoraggarna blir avis, men knappast nån annan.. wink

jag hade volvo innan... köpte en importerad e36.... men 20k?...nae den kostade lite mer än dina bilar e ja rädd smile

380 Inlägg
3 oktober 2006
Ang. öknamn på BMW så är "blatte-volvo" ett annat som hörs häromkring ibland. Å nej,ja har inget imot varken bmw:s eller invandrare smile

Miklen
3 oktober 2006
annars har ju s40/v40 numera blivit kallade hasch pråmar så.. alla bilmärken har väl egna små öknamn..

jon
76 Inlägg
3 oktober 2006
SieRRa_WeeD skrev:
jag skapade denna tråden enbart för att jag träffade en kille som som sa att bmw va skit o volvo va bäst han körde själv (740) och då blir man lite förbannad asså för ja menar bonläppen har aldrig ens provat någon bimmer utan bara snackar så ja frågade han...jahha o varför är bmw en skitbil o volvo 740 skulle va mycket bättre..o hans svar på frågan var den att ja men det finns så mycket delar på skroten till volvon...men då sa ja att det finns folk som inte vill åka till skroten o hämta delar till sin bil utan vill ha en fräsh bil som funkar bra sen sa han inge mer förutom att..men det e juh så dyrt med bmw:)jag menar så att om det kostar o äga en fin bil så klassas de som skit utav många för några vill åka till skroten varje månad o köpa delar:)loool..denna tråd behöver juh inte forsätta mer alla har sagt sitt o det de flesta svar stämmer jäkligt bra in på folket faktist!!! döm inte bilarna efter vilka som kör dom...döm efter kvaliteten

--------------------------------------------------------------------------------

att det finns mer delar på skroten måste ju betyda att fler volvo går sönder wink haha

Chris

674 Inlägg
3 oktober 2006
där har du helt fel! De kör Bmw, Merca och Volvo s60 och s80.

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

533 Inlägg
3 oktober 2006
Det här måste väl vara en av de mest korkade trådar på den här sidan sekelskiftet??!!

Allting är ju beroende på perspektivet!
Om nån kör på massa olika ställen runt om i landet eller om nån rejsar omkring därhemma så får dom ju olika referensramar.

För att skapa lite substans i diskussionen så är det faktiskt klarlagt att dom med röda bilar kör fortare än dom med bilar med andra färger!!!

Vad tror ni om det??

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

684 Inlägg
3 oktober 2006
PERFORMANCE by EM skrev:
MickeTuncer skrev:
SieRRa_WeeD skrev:

bra sagt

Va fan äre ni säger här? Jag är Turk och kör en BMW.. Jag har jobbat och slitet för att köpa en egen bil..  Jag håller med er grabbar som har skrivit detta..
Dom flesta invandrare jobbar och sliter i 15timmar varje dag i veckan.. Men va fan bryr ni er om det?
Vilken svensk äre som jobbar 15timmar varje dag i veckan?
Resultat är som det är.. Dom flesta invandrare har pengar! Pengar som dom har slitit och kämpat för..  Och dom kan köpa Merca, Audi eller BMW..
Jävla avundsjuka säger jag bara!!

Häller verkligen med dig där...Dom flesta svenskar tror om man kommer med sin merca eller bmw eller audi eller vad som helst att man har lån upp över öronen o.s.v,men dom fattar inte att man har jobbat för och kunna köpa sig något fint,så ta o lägg av för fan det här e ju lite rasist fasoner eller??jag själv kör en nyare volvo och lexus och e invandrare men jag äger inte en pizzeria så vad fan klassas jag som då??Så alla avundsjuka kan ju ta o jobba lite hårdare och mera så ni kanske också har råd med finare bilar OK

och vem fan säger att bmw merca och audi är finare än volvo?? är själv bmw fantast och varit det sen liten, men jag har volvo nu för de gillar jag också, så skippa snacket. BMW är bra bilar VOLVO med, sen att vissa sätter stämplar hit o dit är deras problem, men många invadndrare kör mycket tysk många lever på bidrag många inte, likaså svenskar.. så stäng dena jävla tråden nu.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

1 639 Inlägg
3 oktober 2006
Burken skrev:
mrcelica skrev:
De mest pinsamma är väll att många tror att det är status att köra en gammal importerad E36'a som har ett marknadsvärde av 20k... Möjligtvis att Volvoraggarna blir avis, men knappast nån annan.. wink

jag hade volvo innan... köpte en importerad e36.... men 20k?...nae den kostade lite mer än dina bilar e ja rädd smile

Inte svårt att hitta en e36 för 20k.
Ytterst tveksamt om din m3 Kostade mer än det som ingår i min fordonspark, Även om det skulle vara så bryr jag mig inte speciellt mycket, kolla mitt galleri&projekt så finner du nog att det blir svårt att göra mig avis genom att briljera med vad ens fordon kostat, min köpstyrka är det inget som helst fel på.... wink
Senast redigerat av mrcelica (3 oktober 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

524 Inlägg
3 oktober 2006
Burken skrev:
GrebyAxel skrev:

bor du i norrland?

I helvete heller. Bor i kalmar, här har inte turkarna volvo som tur e...

Love my Godzilla!
289 Inlägg
3 oktober 2006
det stämmer ju riktigt, och varför det har blivit så vet jag inte !

"Godzilla" R32GTR

BMW Power
2 362 Inlägg
3 oktober 2006
kan säga såhär då.. Varenda BMW bil som ställs ut på en mässa, eller något liknande, är det en turk (invandrare eller vad ni nu är ute efter) som äger bilen? svar nej.. så jag tror många skiter fullständigt i om folk säger att BMW är en turkbil, bara för dom själva inte har råd med något sådant? tror fan inte att människor från vissa ställen utav världen väljer just ett bilmärke, så jag skulle säga att det är bullshit, ser lika många i andra bilar med..

BMW, bogsering med wire :/

451 Inlägg
3 oktober 2006
jag är själv turk å bmw är ingen turkbil de skitsnack vem som nu än sagt deeee.. de handlar mer om smaken smile
Senast redigerat av 2_Hot_Golf (3 oktober 2006)

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

2 652 Inlägg
3 oktober 2006
jag har haft en bmw  . jag todde dom var tyska men isf bygger turkar jävligt bra bilar alltså smile

Utanlem
895 Inlägg
3 oktober 2006
mrcelica skrev:
Burken skrev:
mrcelica skrev:

Inte svårt att hitta en e36 för 20k.
Ytterst tveksamt om din m3 Kostade mer än det som ingår i min fordonspark, Även om det skulle vara så bryr jag mig inte speciellt mycket, kolla mitt galleri&projekt så finner du nog att det blir svårt att göra mig avis genom att briljera med vad ens fordon kostat, min köpstyrka är det inget som helst fel på.... wink

det var du som började trycka ner på e36.. sen själv ha skrotbilar av mindre värde... dagisfasoner... såg 2 motorcyklar i ditt galleri?
skönt att sånt inte hör hemma på garaget smile

Utanlem
895 Inlägg
3 oktober 2006
GrebyAxel skrev:
Burken skrev:
GrebyAxel skrev:

bor du i norrland?

Jag bor även jag i kalmar.
Säker på att du inte e blind? tongue

2 652 Inlägg
3 oktober 2006
Burken skrev:
GrebyAxel skrev:
Burken skrev:

bor du i norrland?

Jag bor även jag i kalmar.
Säker på att du inte e blind? tongue

jag förstår inte en sak . vad gör det om en "turk" kör en s60 \bmw \toyota mm mm ?

jag menar vad spelar det för roll.?

tex där jag brukar semestra utomlands så bor de välldigt många svenskar där och dom kör ofta mercedes \bmw där säger ingen att det är en "svenne"bil

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
3 oktober 2006
niclas_swe skrev:
MickeTuncer skrev:
SieRRa_WeeD skrev:

bra sagt

Va fan äre ni säger här? Jag är Turk och kör en BMW.. Jag har jobbat och slitet för att köpa en egen bil..  Jag håller med er grabbar som har skrivit detta..
Dom flesta invandrare jobbar och sliter i 15timmar varje dag i veckan.. Men va fan bryr ni er om det?
Vilken svensk äre som jobbar 15timmar varje dag i veckan?
Resultat är som det är.. Dom flesta invandrare har pengar! Pengar som dom har slitit och kämpat för..  Och dom kan köpa Merca, Audi eller BMW..
Jävla avundsjuka säger jag bara!!

vilken svensk jobbar 15h varje dag? 6-7 dagar i veckan? många jag bland annat. det slår dig inte att man även kan jobba hemifrån nu för tiden???

Jag tvivlar inte det minsta på att svenskar arbetar minst lika mkt övertid  som många invandrare,likväl som att det finns många invandrare som bara arbetar vanlig heltid, det bara det att vi nog allt prioterar olika saker. För de många svennar går boendet före bilen...så därför läggs de mer pengar på hemmet av svennar å mindra på bilen...Under tiden som många invadrare prioterar bilen före hemmet. Det är iaf min egen erfarenhet....Å det e la en himla tur att vi alla är olika!smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Sök