2181
Sök

bmw turkbil??

438 Inlägg
4 oktober 2006
mrcelica skrev:
Burken skrev:
NiklasRR skrev:
Men tycker det är lika löjligt med folk som kör typ celica, och tror dom har värsta supersportbilen!

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Jaha känner du nån som tror det, själv kör jag en Celica med minsta motorn (som du kan läsa i min info) den har modest prestanda och gör 0-100 på ca 8,5 sek. Skaplig tönt som påstår att hans celica är en supersportbil...

Och herr burk, varför påstår du att min bil är skrot och har ett lägre värde än alla e36or ? BMW ägare tar åt sig något otroligt när deras bilar kritiseras, dom kan fan inte vara nöjda med sin bil för då skiter man i vad andra tycker...

Varför blir du alltid så arg när någon kommenterar "Toyota Celica i detta fall" det riktades inte direkt till dig. Kan du inte ta det som det är, alltså inget påhopp smile

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
ÄR inte ett dugg arg, efter att ha hört att min bil liknar en sköldpadda, är skrot samt betingar ett lågt värde tycker jag att jag är lugn som en filbunke... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

438 Inlägg
4 oktober 2006
mrcelica skrev:
ÄR inte ett dugg arg, efter att ha hört att min bil liknar en sköldpadda, är skrot samt betingar ett lågt värde tycker jag att jag är lugn som en filbunke... smile

Han skrev inte din bil utan "typ celica" jag tycker iallafall att du har en snygg puts på bilen smile

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
mrcelica är på hugget wink

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:
mrcelica är på hugget wink

Oooooh yeah... Tog 3 mått extra i morgonkaffet....

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

34 Inlägg
4 oktober 2006
Ojdå vad vi blev upprörda! Var ju inte alls min mening, eller?

Tyska bilar tack!

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Vem är upprörd ?

34 Inlägg
4 oktober 2006
Det är jag som är upprörd, min turkbil är till salu men är svårsåld antar att det är ute med turkbilar i höst, ska nog köpa en supersport celica istället!

Tyska bilar tack!

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
hade min gått 0-100 på 8,5 sek skulle jag vara upprörd iaf... wink

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:

Ja,  men eftersom du har en gigantisk valross på huven så kanske jag har en chans ändå... wink
Senast redigerat av mrcelica (4 oktober 2006)

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
mrcelica skrev:
Burken skrev:

Ja,  men eftersom du har en menstruerande valross på huven så kanske jag har en chans ändå... wink

Bmwn... 0-100 5.5sek

Behövs många valrossar för du ska komma om smile

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:
mrcelica skrev:
Burken skrev:

Ja,  men eftersom du har en menstruerande valross på huven så kanske jag har en chans ändå... wink

Bmwn... 0-100 5.5sek

Kan leva med det då jag slipper lägga ut en förmögenhet på försäkring och soppa. smile

Miklen
4 oktober 2006
mrcelica skrev:
Burken skrev:
mrcelica skrev:

Bmwn... 0-100 5.5sek

Kan leva med det då jag slipper lägga ut en förmögenhet på försäkring och soppa. smile

Om du nu kan leva me d varför inledde du prestanda diskussionen me en valross överhuvetaget winkwink

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Miklen skrev:
mrcelica skrev:
Burken skrev:

Bmwn... 0-100 5.5sek

Om du nu kan leva me d varför inledde du prestanda diskussionen me en valross överhuvetaget winkwink

Var väll du som inledde med att jag borde vara upprörd över 0-100 på min bil..
Valross o valross.... Vi kan väll säga noshörning eller  kaskelott i stället då... smile wink smile

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
mrcelica skrev:
Burken skrev:
mrcelica skrev:

Bmwn... 0-100 5.5sek

vill du inte ha någon körglädje kanske du borde cykla eller köpa en moppe? wink
borde ju vara nästan lika kul som i en plastig japan utan motor wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 oktober 2006
SieRRa_WeeD skrev:
har hört att folk oftast (740 geeks)brukar kalla bmw för pizza räcer turkbil m.m
tycker att det är ganska störande för det finns minst lika många invandrare som kör audi och mercedes till och med har jag sett fler som kör audi än bmw..fattar inte varför folk håller på sådär?är det någon slags avundssjuka eftersom oftast så hör man dom säga att volvo 740 är så himla bra för det finns så mycket på skroten...men det finns juh faktist folk som vill slippa åka till skroten..känns ganska B o höra folk snacka skit om ett bilmärke enbart för att dom inte har råd att själva köra nyare märkesbilar

Kebabräser glömde du nämna wink
Jag tror inte det är direkt för att någon är avundsjuk..det är nog mer för att en hel del.. (inte alla men många) finansierar sina bilar med våra skattepengar (social bidrag)..det är nog det som retar folk..sen är det ju även väldigt mycket fördomar i samhället..tyvärr.. samma med volvo och saab (svensson bil).. så det finns åt de flesta håll..inget att göra åt.

"Liberty of thought is the life of the soul"

353 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:
mrcelica skrev:
Burken skrev:

Bmwn... 0-100 5.5sek

vill du inte ha någon körglädje kanske du borde cykla eller köpa en moppe? wink
borde ju vara nästan lika kul som i en plastig japan utan motor wink

big_smile

Enjoy....

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Kanske ska hålla oss till trådens ämne i stället för pajkastning... Lär bli låst snart annars.

37 Inlägg
4 oktober 2006
Albertoo skrev:
GrebyAxel skrev:
Jag tror fan aldrig att jag sett en turk i en s60 eller s80.

hm...det beror på vart du bor, tex i borlänge där jag brukar åka en gång i månaden så har varenda turk en volvo s60 lr. s80 av nyaste modell! inte undra på att volvo i borlänge säljer mest volvo bilar i hela landet!

haha det va typ borlänge jag mena tongue

407 Inlägg
4 oktober 2006
MickeTuncer skrev:
SieRRa_WeeD skrev:
Zerpa skrev:
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

bra sagt

Va fan äre ni säger här? Jag är Turk och kör en BMW.. Jag har jobbat och slitet för att köpa en egen bil..  Jag håller med er grabbar som har skrivit detta..
Dom flesta invandrare jobbar och sliter i 15timmar varje dag i veckan.. Men va fan bryr ni er om det?
Vilken svensk äre som jobbar 15timmar varje dag i veckan?
Resultat är som det är.. Dom flesta invandrare har pengar! Pengar som dom har slitit och kämpat för..  Och dom kan köpa Merca, Audi eller BMW..
Jävla avundsjuka säger jag bara!!

så jävla rätt, Jag är åsså turk, Min släkt kör Volvo v70 ocean race,  bmw 530d, och merca m.m,
Varför har dom råd med såna bilar? jo dom åker till jobbet kl 9 på morgonen, ställer sej å aliter häcken av sej tills kl 11 på kvällen, åker hem, sver å sen åker å sliter igen, sen har dom inte allt för mkt ledighet på häljerna. konstigt att dom vill unna sej en bil som e fin? i utlandet är bilar för det mesta en statussymbol som visar hur rik man är o.s.v därför köper dom lyxmärken!

Sök