"Renovatio" - Audi Coupe Gt ´86 - I trafik och helt godkänd för första gången sedan ´98! // Update med vinterbilder!

Kitty Audifrälst
21 januari 2010 · 173 Inlägg

te_wik skrev:

Kitty skrev:

te_wik skrev:
Ni får allt ta er närmare smile

Mvh Tommy

Jag ska tyvärr ta mig ännu längre bort.. Åker utomlands på en längre tid till våren, förhoppningsvis ska även gt:n med.
Tur iaf att det finns forum, så man behöver ändå inte känna sig så ensam.. smile

Åfan, vart bär det av? Ska du visa upp finaudin i tyskland kanske? smile



Mvh Tommy

Ännu längre bort, hela vägen till Kroatien och medelhavet. smile

För övrigt så tycker jag att det är alldeles för få Audifanstaster överlag, men dom andra behöver kanske bara lite tid att förstå vilka bilar som är världsbäst.. cool

te_wik Forummoderator
21 januari 2010 · 12 813 Inlägg

Kitty skrev:

te_wik skrev:

Kitty skrev:

Jag ska tyvärr ta mig ännu längre bort.. Åker utomlands på en längre tid till våren, förhoppningsvis ska även gt:n med.
Tur iaf att det finns forum, så man behöver ändå inte känna sig så ensam.. smile

Åfan, vart bär det av? Ska du visa upp finaudin i tyskland kanske? smile



Mvh Tommy

Ännu längre bort, hela vägen till Kroatien och medelhavet. smile

För övrigt så tycker jag att det är alldeles för få Audifanstaster överlag, men dom andra behöver kanske bara lite tid att förstå vilka bilar som är världsbäst.. cool

Ojsan, det var inte dåligt smile Får önska dig/er en trevlig resa!


Jaa, det är sant. Det tar tid för vissa innan de tar sitt förnuft till fånga smile


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
DennisJonsson Audiot
17 november 2010 · 1 153 Inlägg

Härligt å se att en GT får sig en trevlig make over bra jobbat. smile
Haft en sådan som första bil och även en coupe quattro, ur-quattro och en å annan till GT coupe wink
Har lite coupe delar liggandes fortfarande och stötfångare å baksäte å kanske nå mer oxå så hojta till om du saknar något så kanske kanske det finns.

Hoppas du och resten av ditt GT gäng kommer upp på en H.A.C.K träff nästa sommar smile

Audi S4 (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang