va står 8ball för i flera år nu ha ja frågat folk även dom som tattoerat 8bal på armen va de betyder

Deutsch-style
22 januari 2009 · 379 Inlägg

fatta ingeting va står 8bal för ingen precis ngen kan förklara de,inte ens dom som tattoerat in de i armen :S:S:S:S

"om det ser rätt ut- så är de nog det"
Opel Calibra "manta-C" (1991)
Volmod
22 januari 2009 · 150 Inlägg

För att dom har 8 bilar att fixa

Senast redigerat av Volmod (22 januari 2009)

DusanMandick Random Hero
22 januari 2009 · 4 047 Inlägg

det är stenhårt, folk smo skaffar en tatuering o inte ens vet va de betyder, snacka om o försöka passa in.

8-ball är ett biljardspel http://sv.wikipedia.org/wiki/8-ball     X)

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
FLindgren
22 januari 2009 · 5 089 Inlägg

Volmod skrev:
För att dom har 8 bilar att fixa

det är ett projekt som paintworx håller på med ja;)
han undrar vad "märket" 8ball står för, som folk ofta tattuerar in på sin kropp.

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
camaro67 Meister
22 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Volmod skrev:
För att dom har 8 bilar att fixa

8ball har ju någon betydelse. Sen att paintworx har tagit de är väll för att de låter lite coolt och passar då de är 8 bilar.

Men jag har en kvalificerad gissning på att de har med den svarta bollen med en 8:a på sig i biljard att göra

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
johanhhh
22 januari 2009 · 396 Inlägg

Volmod skrev:
För att dom har 8 bilar att fixa

du va inte seriös va?

xorox_88 Smack that ass!!
22 januari 2009 · 2 953 Inlägg

johanhhh skrev:

Volmod skrev:
För att dom har 8 bilar att fixa

du va inte seriös va?

han trode nog att du menade paintworx tråd som heter just 8-ball å han ska fixa till 8 bilar

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Whiplash1966 Vilket tjafsande ! ! !
22 januari 2009 · 78 Inlägg

Kommer inte ihåg exakt vad den stod för !? Men det är den sista bollen = döden (nåt sånt var det) men jag har varit ute och cyklat förr:lol:

Every day of my life I`m forced to add another name to the list off people who piss me off !!!!
zkumboll
22 januari 2009 · 53 Inlägg

Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.

zortep
22 januari 2009 · 911 Inlägg

http://www.vanishingtattoo.com/tattoos_ … 8_ball.htm

här hittar du svaret !

Life's a game,  en risktagare

pic up the phone, wazzzaaa
Kesler
22 januari 2009 · 3 650 Inlägg

8Ball = gambler

JockeRX7 KTM 660
22 januari 2009 · 537 Inlägg

8ball är nog lite gambler stuk, oldschool eller förknippat med v8.
Det är nog dom vanligaste anledningarna till 8ball tattos.

Det zkumboll skrev var nog dagens mest pinsamma inlägg

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Brandis Diktator
23 januari 2009 · 968 Inlägg

zkumboll skrev:
Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.

haha, är inte det den mest långsökta förklaringen ever?

"jag heter Hans, och jag är nazist, för 8 bokstaven i alfabetet och nynazisterna använder 88 som förkortning för hail hitler eftersom dom varken kan stava eller har Koncentration att skriva hela meningen"

xorox_88 Smack that ass!!
23 januari 2009 · 2 953 Inlägg

Brandis skrev:

zkumboll skrev:
Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.

haha, är inte det den mest långsökta förklaringen ever?

"jag heter Hans, och jag är nazist, för 8 bokstaven i alfabetet och nynazisterna använder 88 som förkortning för hail hitler eftersom dom varken kan stava eller har Koncentration att skriva hela meningen"

när jag kommenterade på en amazon en gång att han som hade den borde ha en 8ball som v-knopp så fick jag den där förklaringen varför han inte ville ha typ som du skrev Brandis

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
PH_
23 januari 2009 · 310 Inlägg

8ball = 1/8 uns kokain eller ca 3,5gram.

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
Brandis Diktator
23 januari 2009 · 968 Inlägg

xorox_88 skrev:

Brandis skrev:

zkumboll skrev:
Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.

haha, är inte det den mest långsökta förklaringen ever?

"jag heter Hans, och jag är nazist, för 8 bokstaven i alfabetet och nynazisterna använder 88 som förkortning för hail hitler eftersom dom varken kan stava eller har Koncentration att skriva hela meningen"

när jag kommenterade på en amazon en gång att han som hade den borde ha en 8ball som v-knopp så fick jag den där förklaringen varför han inte ville ha typ som du skrev Brandis

så går det om man inte lyssnar på hela samtal, utan bara tar upp det som man uppfattar mellan man snackar brudar och folköl på historia lektionen... och man lär sig rästen när man håller på ragga på brudar och är snusfull och ens polare precis gått med i info14 och är skit cool och har precis tatuerat in järnkorset som i hans värld betyder "nazi symbol" = cooooool....


istortsätt alla som har tatueringar och kör med old school har 8ball tattuering... är det ett gäng nazist hotroddare vi har i sverige? tongue

snoddas
23 januari 2009 · 1 142 Inlägg

zkumboll skrev:
Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.

8 8 8 8 4 9 8 2 6 1 1 1 1 9!
hitler had his hand deep in hes bag finding an apple and ate it!

ja gjorde som zkumboll och räkna lite och fick fram denna lilla historia ja tänkte bjuda på







nej ja är inte rasist tänkte bara att hans svar var lite Långsökt som andra här så därför gjorde ja denna tongue

Defcon Renaultskadad
23 januari 2009 · 694 Inlägg

8ball betyder Tur -_-

Kesler
23 januari 2009 · 3 650 Inlägg

lady luck

OpelFredrik
23 januari 2009 ·

Brandis skrev:

zkumboll skrev:
Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.

haha, är inte det den mest långsökta förklaringen ever?

"jag heter Hans, och jag är nazist, för 8 bokstaven i alfabetet och nynazisterna använder 88 som förkortning för hail hitler eftersom dom varken kan stava eller har Koncentration att skriva hela meningen"

Haha det mest långsökta jag har hört var för ca 2 år sedan när om jag minns rätt "Centrum mot rasism" skrev i tidningen eller om det var tidningen som skrev om dom, kommer inte ihåg men det var då när dom hoppa på massa olika glassar och anklaga dom för att vara rasistiska...

88:an var tydligen HH efter H är 8:de bokstaven och HH fick dom till Hail Hitler

sen var det den där glassen Nogger, det var tydligen "nigger" eftersom det stod med "grafititext"

Iglo anspela på kokainmissbrukande eskimåer.

osv osv det fanns hur mycket som hällst, tycker dom borde sluta röka på och börja kolla på det som verkligen är rasistiskt.

//Fredrik

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang