Angående: Karavan: Katrineholm - Mantorp - Elmia. Påskafton 11/4-09

FLawrie
10 april 2009 · 2 Inlägg

Ja jag är på.

ichibon mmm, blåbärssoppa.
10 april 2009 · 616 Inlägg

Vi skiter i Eskilstuna och möter upp i Katrineholm imorrn.

Hoppas på överseende med min rostiga baklucka som jag gråtit över idag, den skulle lackats i veckan men det hanns inte med... sad sad Don't kill me.

Har btw två platser över om det kört ihop sig för ngn.

Senast redigerat av ichibon (10 april 2009)

/ichi
passatraggarn
10 april 2009 · 4 Inlägg

hänger nog på jag med

JimmyG Proffspucko
10 april 2009 · 9 Inlägg

Vi är två till bilar från Eskilstuna som ansluter i Katrineholm. 1st bimmer M3 och 1st Ford Capri. smile
Vi lämnar vilsta industriområde i eskilstuna runt 07.00

/J

Project: Capri MKIII "Combat Bathtub Edition" Sponsras av
KoneCranes | Mamma | Förstående flickvän | Ditt namn här?
Lindgren_
10 april 2009 · 2 644 Inlägg

Skyline r33 gts driftspec kommer jag ratta från nkpg wink

Johan Lindgren
HemuleN
11 april 2009 · 94 Inlägg

Det vore trevligt ifall man kunde komma i kontakt med föraren i den grå S70 som hälsade på min bakre stötfångare vid avfarten mot Linköping.  roll

/Mörkblå S70.

Kjellander
11 april 2009 · 112 Inlägg

HemuleN skrev:
Det vore trevligt ifall man kunde komma i kontakt med föraren i den grå S70 som hälsade på min bakre stötfångare vid avfarten mot Linköping.  roll

/Mörkblå S70.

Vad hände??

Bära eller Brista?!
syabo
11 april 2009 · 1 278 Inlägg

HemuleN skrev:
Det vore trevligt ifall man kunde komma i kontakt med föraren i den grå S70 som hälsade på min bakre stötfångare vid avfarten mot Linköping.  roll

/Mörkblå S70.

om du kollar i den andra karavan tråden så står de ju allas användarnamn här på garaget och sen vilken bil dom har. jag hittade en silvrig s70 som åkte med från nkpg kanske han?

Street Knight
HemuleN
11 april 2009 · 94 Inlägg

Kjellander skrev:

HemuleN skrev:
Det vore trevligt ifall man kunde komma i kontakt med föraren i den grå S70 som hälsade på min bakre stötfångare vid avfarten mot Linköping.  roll

/Mörkblå S70.

Vad hände??

Det blev ju lite smått kaos när folk låg både i höger och vänsterfil när vi kom till linköpings avfarten och alla slängde sig in med resultatet att vissa fick panikbromsa... och med mina ett dygn gamla bromsar så nöp det till rätt bra, bättre än det gjorde för killen bakom åtminstone. Så det blev en liten knuff.

JimmyG Proffspucko
11 april 2009 · 9 Inlägg

Hur var samlingen i Mantorp? Vi hoppade över sista samlingen för vi hängde endå inte med i det "lagliga" tempot många höll.
Var endå kul att se samlingsplatserna i Katrineholm,Norrköping och Linköping. Myyyycket bilar vart de.. smile

/Mvh Jimmy (i en slö gammal 70talare) smile

Project: Capri MKIII "Combat Bathtub Edition" Sponsras av
KoneCranes | Mamma | Förstående flickvän | Ditt namn här?
FredrikF
11 april 2009 · 369 Inlägg

Var väääldigt mycket bilar i Mantorp, åkte dock i förväg. Tyckte det drog ut för mycket på tiden.

Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info
Bilen - Min sida - Projekttråden
HemuleN
11 april 2009 · 94 Inlägg

JimmyG skrev:
Hur var samlingen i Mantorp? Vi hoppade över sista samlingen för vi hängde endå inte med i det "lagliga" tempot många höll.
Var endå kul att se samlingsplatserna i Katrineholm,Norrköping och Linköping. Myyyycket bilar vart de.. smile

/Mvh Jimmy (i en slö gammal 70talare) smile

Slänger in två bilder:

http://pici.se/pictures/iQRjSOKAq.jpg

http://pici.se/pictures/DrkUYuoOt.jpg

Självklart var det vissa som inte kunde hålla sig från att leka och höll på o bränna gummi, men det var inte alls så många som jag hade trott... Synd bara att avfärden därifrån blev så konstig, jag kom ju iväg bland dom första och även fast jag låg och segade som bara den dröjde det evigheter innan det började dyka upp fler bilar i backspegeln.

mkevert
12 april 2009 · 180 Inlägg

syabo skrev:

HemuleN skrev:
Det vore trevligt ifall man kunde komma i kontakt med föraren i den grå S70 som hälsade på min bakre stötfångare vid avfarten mot Linköping.  roll

/Mörkblå S70.

om du kollar i den andra karavan tråden så står de ju allas användarnamn här på garaget och sen vilken bil dom har. jag hittade en silvrig s70 som åkte med från nkpg kanske han?

Det står även i första inlägget i denna tråd.

Jag tycker detta är mycket tråkigt eftersom alla visste att vi skulle av till IKEA i Linköping och om alla höll sig i karavanen utan att köra om så skulle detta inte hända.

Jag förstår inte alla som vill ligga först i en karavan. Det är skittråkigt att bara se snygga bilar bakom sig och jobbigt att hålla ihop en hel karavan.

Men till Linköping tyckte jag det var lyckat... riktigt maffigt att se pärlbandet när man korsade över bron. smile

/Evert

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
Japs-Jens
12 april 2009 · 1 503 Inlägg

Du har gjort ett kanonbra jobb Evert! Tack för en jävligt goo dag! smile


Vill man diskutera ang den misslyckade Mantorpskaravanen så har jag gjort en tråd:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p1602270

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Japs-Jens
12 april 2009 · 1 503 Inlägg

Nu upptäckte jag att du med gjort en tråd..ojsan..ska be chris att ta bort min..

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
WeDo
12 april 2009 · 3 390 Inlägg

Som tidigare skrivit så får ni fortsätta i den andra tråden.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang