Min Nissan Skyline R33 GTS-T..."Skyen". - Kärran såld.

Janken Driver
27 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Tack sirmiro!  kul att höra smile
-----------------------------------------------------------------
Tack stefan! big_smile.

Självklart kommer du få parkera arslet där i sommar! smile.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
NETTAN Girls go fast
27 januari 2009 · 893 Inlägg

Kommer nog bli himla snyggt big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Janken Driver
27 januari 2009 · 2 111 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Kommer nog bli himla snyggt big_smile

Tackar! I will do my best!.

--------------------------------------------------------------------------------
Angående interiören.

Leker med tanken att bygga in 7" skärmar för baksätet i b stolparna... Även kupen ska till viss mån bli omklädd i svart tyg. Istället för det tråkiga original tyget.

Vad tror folket?. Blir iofs enbart om jag fåt tag på skärmar till bra pris.

MVH Janken

Senast redigerat av Janken (27 januari 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Railow We All Have A Story To Tell
27 januari 2009 · 269 Inlägg

Det kan nog bli skitsnyggt! big_smile

*Never Say Never
*Believe
*Dream
*Inspire
Saab 9-3 Linear "Vanessa" (2008)
Saab 9-3 "Griffin" (2012)
steifan DR!FTT3KN!K3R
27 januari 2009 · 10 427 Inlägg

Nooo, inga skärmar. mad Bättre om du hänger ett replikor av Katana-svärd på vardera b-stolpe eller nåt annat 'kul'. big_smile

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Janken Driver
27 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Visar sig hur det blir smile. Omklätt blir det i vilket fall som helst, skärmarna skulle vara för att underhålla passagerare vid färd till ev träffar i sommar.

Innertaket kanske också stryker med när man börjar klä om i kupen. Någon som tagit ner det i en skyline här?. Tips tas varmt emot! ja, ska lyssna på skyline.se när det börjar dra ihop sig.Om jag inte löser det ändå tongue.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Janken Driver
28 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Lägger upp en bild på hur jag tänkt att den ska se ut till sommaren, i brist på annat att lägga upp.
Kom gärna med tips o tankar smile!

Lekte lite i Photoshop. Är i stort sett så jag vill ha den, dock kommer framlyktorna bli lite annorlunda pga konvertering osv.
https://www1.garaget.org/archive/7/6179/127119/127119-1217779.jpg

MVH Janken

Senast redigerat av Janken (28 januari 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
DenRosaToffeln bilstylare
28 januari 2009 · 245 Inlägg

men det ser ju inte så tokigt ut big_smile

Syns Man Inte Finns Man Inte
Volvo V70III "White Angel" (2015)
Janken Driver
28 januari 2009 · 2 111 Inlägg

DenRosaToffeln skrev:
men det ser ju inte så tokigt ut big_smile

Hoppas de ska bli bra när man är klar smile!

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Hochland
28 januari 2009 · 140 Inlägg

Denna tråd ska fäljas.
Spännande att se när de händer lite med den!

Saab 9-5 Aero "Snabbeln" (2000)
Janken Driver
29 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Tack för era kommentarer allihopa smile.

---------------------------------------------------------------

Kom hem något brunt idag...vad kan då detta vara? smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/556378_w599eu.jpg
...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
oggy_swe utbildad klant
29 januari 2009 · 2 197 Inlägg

hehe sluta dra ut på det tongue slit upp paketet;)

Mvh O.Frankeståhl
kevlar_soul
29 januari 2009 ·

Grenrör..

sir_daniel www.kudoz.se
29 januari 2009 · 3 802 Inlägg

jag vet smile

Janken Driver
29 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Håller på o ladda in bilderna..smile. kan väl säga att det har med motortemp att göra wink...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
jaymz Vorsprung durch Technik
29 januari 2009 · 62 Inlägg

Janken skrev:
Tack för era kommentarer allihopa smile.

---------------------------------------------------------------

Kom hem något brunt idag...vad kan då detta vara? smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/556378_w599eu.jpg
...

ser ut som ett likadant paket jag fick ifrån zef engenering för ett par veckor sen big_smile

Audi A4 1.8 T "Black Edition" (1998)
Anubis
29 januari 2009 · 1 255 Inlägg

Ska du tona framlysena?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Gulmun * Klåpare
29 januari 2009 · 1 718 Inlägg

*torkar bort dreglet från bordet*

Denna tråd kommer bli riktigt kul att följa!

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Janken Driver
29 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Fan va kul rent ut sagt med respons big_smile!!!.

thomer - *visslar...* wink

jaymz - Är nog mkt möjligt big_smile!

Anubis - Nja, blir mörka insatser sen när mna konverterar. Var ett småkasst försök att illustrera detta i ps bara tongue.

Gulmun - Kul att höra! big_smile. Sådant som puttar på en gråa dagar som dessa smile!.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men vad var det nu i paketet?...

big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/556419_y3wnpv.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/556420_auh8xc.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/556421_0fuqbs.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/556423_jgy6j8.jpg

Som ni ser gissade thomer rätt tongue. Oljekyl med filterflytt samt magnetisk oljeplugg smile.

Nu lär jag bara hitta bra mätare till "bra" pris så jag kan palla upp bilen och meka dit det. Med assistans av tobee förhoppninsvis tongue

förslag på mätare tas tacksamt emot!. Är oljetryck samt temp jag är ute efter, finns uttag för dem klara redan så vill få dit dem direkt smile. Grundkrav är dock att mätarna måste vara av hyfsad kvalité men till bra pris!. Gärna kromad "ram" då jag troligen kommer ha det runt mätartavlorna, vill ha det enhetligt wink.

Kommentera gärna o kom med tips o ja, allt ni kommer o tänka på smile!!!

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Twins Twins Bil & Plåt
29 januari 2009 · 2 577 Inlägg

såna evilaudio har på sin cheva kanske ????

Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang