ta 2,5" istället då en sugis behöver ett visst motstånd.! den kommer inte gå så bra med såppas stort. har själv prövat å de är inte roligt de bara vrölar men händer inget=(
ta 2,5" istället då en sugis behöver ett visst motstånd.! den kommer inte gå så bra med såppas stort. har själv prövat å de är inte roligt de bara vrölar men händer inget=(
Går det segare än vanligt då eller bara vrölar det mer?
jag hade på min första 740 gl 3" lät som ett helvete riktigt vråålande, inget o rekomendera, dom på sbp fråga om jag hade hörselkåpor när ja körde fast med en turbo bil blir ljudet helt annorlunda som jag har nu med 3"
Bytte till fullflödesdämpare på en GL jag hade en gång i tiden. Kände inte av någon skillnad i effekt (de hästar man eventuellt vinner eller tappar är så få att det inte känns ändå), enda som märktes var att soppaförbrukningen hoppade upp 1 dl/mil...
Går det segare än vanligt då eller bara vrölar det mer?