Snyggt byggt av tryckrör osv. Men om ja var du så hade ja polerat tryckrör Du kanske vill ? /joas
Tackar... Det blev ett hyvsat trycksystem Näe, har tänkt mig ett lite diskret stuk, därav de svarta silikonslangarna också. Det blir svart rakt igenom bortsett från kompressorhus och toppkåpan... Nu ligger det stor vikt på att få igång aset, sen kan man snygga till och förbättra. Man vet aldrig kanske blir det polerat i framtiden
Snyggt byggt av tryckrör osv. Men om ja var du så hade ja polerat tryckrör Du kanske vill ? /joas
Tackar... Det blev ett hyvsat trycksystem Näe, har tänkt mig ett lite diskret stuk, därav de svarta silikonslangarna också. Det blir svart rakt igenom bortsett från kompressorhus och toppkåpan... Nu ligger det stor vikt på att få igång aset, sen kan man snygga till och förbättra. Man vet aldrig kanske blir det polerat i framtiden
Om du nu ska polera saker så har jag massa tips. Håller på ganska mkt nu med sånt.
De är skit enkelt jobb att polera, man lär bara ha rätta sakerna. Jag har köpt här o där verktyg på verktyg tills allt blir skit kanon !
Om du nu ska polera saker så har jag massa tips. Håller på ganska mkt nu med sånt.
De är skit enkelt jobb att polera, man lär bara ha rätta sakerna. Jag har köpt här o där verktyg på verktyg tills allt blir skit kanon !
Får hoppas du får igång på bmw snart ! /joas
Vill gärna ta lite tips, ska nämligen polera ett kompressorhus som sagt Men vad säger du? Är inte bara gå loss med autosol och farsans gamla trasiga strumpor?
Ja jag ska verkligen försöka få snurr på bitarna nu!
Får hoppas du får igång på bmw snart ! /joas
Vill gärna ta lite tips, ska nämligen polera ett kompressorhus som sagt Men vad säger du? Är inte bara gå loss med autosol och farsans gamla trasiga strumpor?
Ja jag ska verkligen försöka få snurr på bitarna nu!
Det är inte bara att polera med autosol Det är mkt mer jobb med maskin.
Oh en turbo som ska poleras är väldigt mkt jobb.
En borrmaskin med stålborste ,så kör av all skit. Sen finns de också en sliptrissor till en slipmaskin man kan köra med ! Funkar bra de med. Finns på Jula.
det ser ut att gå bra framåt. hoppas den går bra sen
Hehe, det rör på sig, men det går trögt tycker jag Hoppas på att den går bättre än förra året iaf. Kul att du kikade in Uppdaterar med bilder senare idag...
Detta har hänt: Ändrade planer på grenrörshållet! Jag blev med grenrör här i dagarna, då min vapendragare kom på att han skulle köpa ett styggare grenrör med T4 fläns. Tack och bock sade jag! Skall moddas för att få dit den separata wg:n...
Wastegaten har fått sig ett par lager hotpaint. Nylackad på bilden, men kommer vara mattsvart sen...
"Ed" kommer med åsikter lite då och då... Att han dräglade i motorrummet tar jag som positiv feedback
Detta var ingen dålig värsting Stog och drägglade på bilen under driftingen på lunda. Bmw modell e30 är så sjukt sportiga och med dina fingrar blir det helt wonderbar Håller själv på att letar efter ett lämpligt e30 projekt att släpa in i garaget och våldta
Detta var ingen dålig värsting Stog och drägglade på bilen under driftingen på lunda. Bmw modell e30 är så sjukt sportiga och med dina fingrar blir det helt wonderbar Håller själv på att letar efter ett lämpligt e30 projekt att släpa in i garaget och våldta
Ooohoo, jag tackar och lyfter på hatten! Var det underhållande körning tycker du? Ja visst är E30:in sportig, aerodynamics som en container men argt utseende Hoppas du hittar något lämpligt. Tänkt till sommaren eller? Jag kommer ju ha ett grenrör och lite godis till övers, så det är bara att överladda och se glad ut Det kommer rinna till för varje östhammarssnut så fort de hör en morrande beemer närma sig
Kanonkul, att du gillar det och att du vill följa Stångberg
Lovar att slänga upp film så fort det blir något intressant, så som motorstart kanske!
FreakY skrev:
Kan säga att det ryckte bra i rally tarmen när man var där. Vart sjukt sugen på att vara med och bjuda på en och annan sladd
Haha, kan förstå det! Det var skitnära att vi drog oss ur när vi hadde kollat på banan... Tur att vi inte gjorde det, för de var det roligaste jag gjort med bilen hittils
[Har börjat justera downpipet nu, bilder kommer imorgon]