hörde om något så respektlöst av en kompis i stan som nyss tagit körkort!
han stog på ica maxis parkering en dag och såg en gubbe komma ut ur affären, bärandes på två backar på höjd, går fram till en bil, ställer backarna på bakluckan, låser upp bilen BREVID och ställer där in backarna och åker sedan därifrån i sin bil!
alltså satte han ner backarna på någon annans bil

dricka backar i plast, hårda, mindre fina undertill, gör REPOR som fan.. va i helvete tänker man på då? hade jag sett det eller om det hade varit min bil så hade gubben fått ligga inne nu, eller iaf haft antingen mindre pengar pga replagning eller anmälan på sig!
hände även mig en annan sak på samma parkering förra sommaren, stog parkerad å väntade på mossan som va inne å handla, dom i bilen brevid kommer å ska åka, ungjävlarna smäller upp dörren i min bil, (tar i list) TRE gånger, jag hänger mig på tutan, och gubben bara glor på mig, jag vinkar dit honom för att prata å säga till vad som hänt, å han gör likadant, för att kolla vart det tog, "det tog bara i listen" -sa han.. HUR JÄVLA REPSEKTLÖST ÄR INTE DET?
så parkera aldrig nära barnfamiljer, gammla gubbar, sneställda bilar..
och säg till alla jävla idioter som står och lutar sig mot, sitter på, hoppar på och allt annat man kan vara dum nog att göra på sommrarna, mot din bil att dom ska ge FAN i det så vi kanske blir av med allt sånt folk! )